1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Csirkét eszem, mert szeretem…

"Csirkét eszem, mert szeretem a húst."

Fordítás:I eat chicken, because I like meat.

February 10, 2014

6 hozzászólás


tigrisgyerek

6 éve kint élek Írországban, és a love szót használják mindenre


Mriusz5

A magyarban is elterjedt, hogy 'imádom' a 'szeretem' helyett, eléggé sajnálatosan.


krumplika

a "Love" ebben az esetben helytelen, mert ez a szerelemmel való szeretést fejezi ki. A "Like" inkább helyénvaló, mert az szimpátiát, a kedvtelést, jelzi.


SaturdayplaceTom

A vessző mennyire fontos a tagmondatok közt?


Petmaestro

I like kedvel, szeret, tetszik....stb A "love" szintén szeret, de egyfalyta fokozottabb szeretet, rajongás, imádat, szerelem...stb

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés