1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Csirkét eszem, mert szeretem…

"Csirkét eszem, mert szeretem a húst."

Fordítás:I eat chicken, because I like meat.

February 10, 2014

13 hozzászólás


krumplika

a "Love" ebben az esetben helytelen, mert ez a szerelemmel való szeretést fejezi ki. A "Like" inkább helyénvaló, mert az szimpátiát, a kedvtelést, jelzi.


tigrisgyerek

6 éve kint élek Írországban, és a love szót használják mindenre


Mriusz5

A magyarban is elterjedt, hogy 'imádom' a 'szeretem' helyett, eléggé sajnálatosan.


SaturdayplaceTom

A vessző mennyire fontos a tagmondatok közt?


Petmaestro

I like kedvel, szeret, tetszik....stb A "love" szintén szeret, de egyfalyta fokozottabb szeretet, rajongás, imádat, szerelem...stb


villo27

Ron te vagy az? lol


Molnar1953

...like a meat. Lefordítottam az a határozott névelőt, nem fogadta el. Miért?


Tomi7878

Ugyanez a kérdésem nekem is. Ha ott van a névelő, akkor miért nem kell bele a the szócska??? Köszi, ha valaki válaszol!


malackutya

Elfogadta, helyesen, hiszen benne van a hatarozott nevelo.


vasvariistvan

A határozott névelő fordítása the lenne. Ha azt használnád, az azt jelentené, hogy itt egy már korábban szóbakerült húsról (húsfajtáról) van szó (mármint amit szeretsz) . De nem ezt akarja az angol mondat kifejezni, hanem azt, hogy általában szereted a húst. Ezért van úgy, ahogyan írta.


malackutya

I eat a chicken... A csirke megszamolhato! Akkor miert nem kell ele a nevelo? mert nem fogadta el "a chicken"-t


vasvariistvan

Úgy gondolom, hogy itt nem a kapirgáló állatról, hanem annak a húsáról van szó, és mint ilyen nem megszámlálható.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.