"I speak while I eat."

Fordítás:Beszélek, miközben eszem.

February 10, 2014

11 hozzászólás


istv4n1

Nem jó a mondat, mert "magyar ember éves közben nem beszél" :)

September 26, 2014

BlintErdly

a "beszéd közben eszek" miért nem jó?

February 11, 2014

krumplika

....mert evés közben beszélni, és beszéd közben enni között különbség van szerintem ;)

February 11, 2014

BlintErdly

Hát igen... Előre is bocsánatot kérek mindenkitöl de a vic szerint a rabbi is azt mondta, hogy evés közben szabad a tórát olvasni mert egy szent könyvet mindíg lehet olvasni. de tóra olvasás közben enni az szentségtörés....

February 11, 2014

HamarOrsi

Ezt én sem tudom

June 27, 2015

rock4ever

ráadásul ez a mondat szerintem más igeidőben lenne helyesebb: i am speaking while i am eating -> most zajló cselekvésekről van szó vagy úgy értik, hogy ez szokás, hogy mindig beszélek, amikor eszem?

April 21, 2014

Tamas51

Rátapintottál a lényegre. Ha így van írva akkor pont azt is jelenti. Úgy kell érteni, hogy ez egy szokás. Az angol ki tudja fejezni, hogy ez most vagy általában így történik. Fordíthatnád úgy is, hogy "Evés közben beszélni szoktam" vagy Szoktam beszélni evés közben" Azonban amikor angolról magyarra fordítunk akkor a "szoktam"-ot nem szoktuk fordítani mivel a magyar nyelv nem tesz különbséget a két variáció között, kivéve ha ezt kifejezetten ki akarja hangsúlyozni.

March 2, 2016

MARTA1967

Hogyan csinálja? Tanítson meg engem is! XD

August 9, 2014

dreamwat

Ne akard! Enterális, parenterális táplálás...

May 14, 2018

klaudiakocsis

Leirtam hogy eszek es kijavitott eszem-re .. :/ miert?

April 4, 2015

Tamas51

Mert az eszik "ikes" ige és ez így helyes. Sajnos nem te vagy az egyetlen hozzászóló akinek a kérdései a magyar nyelv hiányosságaiban gyökereznek. Nem baj így itt a magyarod is csiszolódik.

March 2, 2016
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.