"IspeakwhileIeat."

Fordítás:Beszélek, miközben eszem.

4 éve

43 hozzászólás


istv4n1

Nem jó a mondat, mert "magyar ember éves közben nem beszél" :)

4 éve

AlmaKiss

Éves. (Y)

3 éve

BlintErdly

a "beszéd közben eszek" miért nem jó?

4 éve

krumplika

....mert evés közben beszélni, és beszéd közben enni között különbség van szerintem ;)

4 éve

BlintErdly

Hát igen... Előre is bocsánatot kérek mindenkitöl de a vic szerint a rabbi is azt mondta, hogy evés közben szabad a tórát olvasni mert egy szent könyvet mindíg lehet olvasni. de tóra olvasás közben enni az szentségtörés....

4 éve

HamarOrsi

Ezt én sem tudom

3 éve

nebolah

mert a hülye magyar nyelvtan szerint az eszek az csúnya és szabálytalan, pedig alanyi ragozású és ha nincs meghatározva, hogy mit, addig eszek... szal sztem is baromság

3 éve

maczoz

egyáltalán nem hülye a magyar nyelvtan

3 éve

PrincessPetra

Nem

3 éve

PrincessPetra

Le szolod a magyarokat

3 éve

rock4ever

ráadásul ez a mondat szerintem más igeidőben lenne helyesebb: i am speaking while i am eating -> most zajló cselekvésekről van szó vagy úgy értik, hogy ez szokás, hogy mindig beszélek, amikor eszem?

4 éve

Tamas51

Rátapintottál a lényegre. Ha így van írva akkor pont azt is jelenti. Úgy kell érteni, hogy ez egy szokás. Az angol ki tudja fejezni, hogy ez most vagy általában így történik. Fordíthatnád úgy is, hogy "Evés közben beszélni szoktam" vagy Szoktam beszélni evés közben" Azonban amikor angolról magyarra fordítunk akkor a "szoktam"-ot nem szoktuk fordítani mivel a magyar nyelv nem tesz különbséget a két variáció között, kivéve ha ezt kifejezetten ki akarja hangsúlyozni.

2 éve

Petrarki1

A tokeletes forditasban folyamatos jelen lenne de tudtammal lehet igy is hasznalni mert hetkoznapi eletben is hasznaljak ezt

3 éve

MARTA1967

Hogyan csinálja? Tanítson meg engem is! XD

4 éve

dreamwat

Ne akard! Enterális, parenterális táplálás...

8 hónapja

klaudiakocsis

Leirtam hogy eszek es kijavitott eszem-re .. :/ miert?

3 éve

Tamas51

Mert az eszik "ikes" ige és ez így helyes. Sajnos nem te vagy az egyetlen hozzászóló akinek a kérdései a magyar nyelv hiányosságaiban gyökereznek. Nem baj így itt a magyarod is csiszolódik.

2 éve

LillaDomonkos

engem is:(

3 éve

bronyka

Azt írat hogy "én eszek mialatt eszek"és nem volt jó

4 éve

barni2003

én azt irtam beszélek miközbeb eszek és nem gogatta el

3 éve

Aniszanisz

beszélek közben eszem..... Közben,miköben- magyar embernek mi a különbség? én buta nem tudom ezt sem. :-(

2 éve

Tamas51

Nem igazán értem mi a problémád vagy a kérdésed. Annyi a különbség amennyi különbséget te magad is érzel. " Beszélek, közben eszem." Ez így jó. "Beszélek, miközben eszem." Így is jó. Van egy árnyalatnyi különbség de nagy problémát nem érzek.

2 éve

Aniszanisz

A rendszer nem fogadta el...ez az alapvető problémám. Én érzem magam teljesen ostobának, mert nem tudok úgy gondolkozni, ahogy az oldal alkotója/ alkotói

2 éve

Tamas51

Nem kell egyformán gondolkodni. Tök unalmas lenne az élet. Gondolkodni kell. Ennyi pont jó.

2 éve

maczoz

beszélek közben eszem = beszéd a főcselekvés és közben eszegetek; beszélek, miközben eszek = evés a főcselekvés és közben megszólalok

2 éve

Tamas51

Szerintem mind a két esetben a beszélek a fő cselekvés.

2 éve

maczoz

pedig nem

2 éve

Tamas51

Lehet. Én semmi ilyet nem érzékelek. Legjobb lesz ha csatlakozom legelső hozzászólóhoz és evés közben nem beszélek.

2 éve

KissBertalan

Evés közben nem eszünk.

2 éve

The_Martin

fujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj :D

2 éve

The_Martin

gg pro

2 éve

mbalazs05

sex sex shit bicht fuck

2 éve

krumplika

Teljesen randomizál a rendszer, összefüggéstelenül követeli a az angol "I" és a magyar "Én" személyes névmások megjelenítését, fordítását, alkalmazást. Ki tudja ezt kiszámolni?

4 éve

roszeli

I speak (on my phone) while I drive? (ez nem életszerűbb) Vmi. csere?

3 éve

Dzsamii

ejnye. :D

3 éve

AttilaRecs

Eszek vagy eszem nem mindegy?

3 éve

Brigikili

eszek valamit, eszem a citromot csak ennyi,- ha magyarul beszélsz-, mint megyek a házba, és bent vagyok a házban

3 éve

Dozemo

"Beszélek miközben eszek" Ez miért nem jó???

3 éve

horvath954

Beszélem miközben eszem.Tehát ez is helyes....

3 éve

DeliBetti1

az "Amíg eszek, beszélek" miért nem jó?

3 éve

Csaji

Mert a program szerint az eszek nem jó, csak az eszem... Az eszem megáll...

3 éve

milk-and-honey

Miért nem jó h "beszélek miközben eszem ♡ xd"???

3 éve

JankKis

kaki

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.