"I eat under the table."

Fordítás:Az asztal alatt eszem.

4 éve

4 hozzászólás


Gri48miKeCUS

Eszem az asztal alatt. Miért nem jó??

4 éve

clouddragon

Jó étvágyat! :D

4 éve

MarcsiHorvath

nem kellene a magyar fordításban az ÉN-hez ragaszkodni "eszek" köszi

4 éve

KrauszMrta

Nekem úgy tűnik, hogy az "eszem", az tárgyi ragozással van és akkor helyes használni, amikor az is szerepel, amit eszem. Az "eszek" alanyi ragozással és kijelentő módban van és itt ezt kéne a fordításban használni: "Az asztal alatt eszek." a helyes fordítás szerintem. Jelentettem!

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.