1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I eat under the table."

"I eat under the table."

Fordítás:Az asztal alatt eszem.

February 10, 2014

4 hozzászólás


Gri48miKeCUS

Eszem az asztal alatt. Miért nem jó??

February 16, 2014

clouddragon

Jó étvágyat! :D

February 10, 2014

MarcsiHorvath

nem kellene a magyar fordításban az ÉN-hez ragaszkodni "eszek" köszi

May 21, 2014

KrauszMrta

Nekem úgy tűnik, hogy az "eszem", az tárgyi ragozással van és akkor helyes használni, amikor az is szerepel, amit eszem. Az "eszek" alanyi ragozással és kijelentő módban van és itt ezt kéne a fordításban használni: "Az asztal alatt eszek." a helyes fordítás szerintem. Jelentettem!

October 5, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.