"The daughters like the skirt."

Fordítás:A lányok szeretik a szoknyát.

4 éve

10 hozzászólás


florian.farkas

Miért a lányaim mikor nincsen benne my?

4 éve

SndorTth20

ha rákattintassz a számra elolvashatod a rendes fordítást

1 hónapja

Mamika51

A lányainak tetszik a szoknya. Ez miért nem jó?

3 éve

ZoltnCsvri

A "daughters" az "lányai"-t jelent nem "lányok"-at, ha jól tudom.

4 éve

P.Gabor

tényleg furcsa így, de akkor her vagy his daughters -lenne

4 éve

KlaraEgri

Nem, mert a "daughter" = v.kinek a lánya és a "son" = v.kinek a fia. Egy szavas kifejezés. Nem kell mégegyszer jelezni, hogy kié.

4 éve

P.Gabor

Igen.. bár ha van szövegkörnyezet úgy inkább érthető.

4 éve

erika396857

A megoldásban " a lányaim" itt pedig "a lányok" szeretik a szoknyát. Melyik a jó? Szerintem az utóbbi

8 hónapja

Candyfloss1016

Szerintem is (A lányainak tetszik a szoknya)

2 hónapja

Leving

hát ja :)

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.