A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The daughters like the skirt."

Fordítás:A lányok szeretik a szoknyát.

0
4 éve

8 hozzászólás


florian.farkas

Miért a lányaim mikor nincsen benne my?

5
Válasz4 éve

ZoltnCsvri

A "daughters" az "lányai"-t jelent nem "lányok"-at, ha jól tudom.

1
Válasz4 éve

P.Gabor

tényleg furcsa így, de akkor her vagy his daughters -lenne

0
Válasz4 éve

KlaraEgri

Nem, mert a "daughter" = v.kinek a lánya és a "son" = v.kinek a fia. Egy szavas kifejezés. Nem kell mégegyszer jelezni, hogy kié.

-1
Válasz4 éve

P.Gabor

Igen.. bár ha van szövegkörnyezet úgy inkább érthető.

0
Válasz4 éve

Mamika51

A lányainak tetszik a szoknya. Ez miért nem jó?

0
Válasz3 éve

erika396857

A megoldásban " a lányaim" itt pedig "a lányok" szeretik a szoknyát. Melyik a jó? Szerintem az utóbbi

0
Válasz5 hónapja

Leving

hát ja :)

-1
Válasz4 éve