"He speaks English."

Fordítás:Beszél angolul.

February 10, 2014

5 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


NagyInezMe1

Ra jottem valamire ha ra nyomtok a mikrofonra es ahol ki mondja az a szot akkor elfogadja


Csabesz-users_45

beresnorbert92 hozzászólása szerint a speaks az többes számban van de ez egy nagy tévedés

I = speak You = speak He = speaks She = speaks It = speak We = speak They = speak

Akkor is speaks amikor nincs meghatározva hogy élőlény vagy tárgy

I speak English. Do you speak German. He speaks French. She speaks Hungarian. It speak German. We speak Greek. They speak Korean. The boy speaks Portuguese. The girl speaks Latin. The woman speaks Finnish. The man speaks Czech.

beresnorbert92 hozzászólása

beresnorbert92 A a speaks nem tobbes szamban van?

VÁLASZBEJELENTÉS. LINGOT ÁTADÁSA • 5 ÉVE

KÉREM ADJANAK LINGOTOT A LINGOT ÁTADÁSA GOMBRA KATTINTVA


Zsozsoka

Ez érdekes lassítva mintha she - t ejtene gyorsba meg he, furfangos :)


csillaconr

Én is shenek hallom


rebitamas

Jol irtam csak a vesszo nelkul ir a telefonica

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.