A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The station is to the west of the hotel."

Fordítás:Az állomás nyugatra van a szállodától.

4 éve

6 hozzászólás


KravenJade

A hotel nem lehet magyarul is hotel?!

4 éve

LszlGyrgy

De

4 éve

ohollos

Na szép, én azt írtam, hogy a szállodától nyugatra van az állomás - és nem fogadta el, így nem jó?

4 éve

IstvanMaro

Mert így nem tudja hogy a stationt fordítottad-e hotelnek. Mivel MI ellenőrzi meglévő válaszadatbázis alapján a válaszokat ezért fordulhat elő ilyen, hogy ahol egy ember elfogadná, ott a program nem. Ha legközelebb belebotlasz, nézd meg, valószínűleg a hotelt a stationt húzza alá mert azt hiszi hogy azt fordítottad hotelnek.

3 hónapja

Helgiebaby

A megálló miért nem jó az állomás helyett?

3 éve

vasvariistvan

Stop

1 hónapja