1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The station is to the west o…

"The station is to the west of the hotel."

Fordítás:Az állomás nyugatra van a szállodától.

February 10, 2014

7 hozzászólás


ohollos

Na szép, én azt írtam, hogy a szállodától nyugatra van az állomás - és nem fogadta el, így nem jó?


IstvanMaro

Mert így nem tudja hogy a stationt fordítottad-e hotelnek. Mivel MI ellenőrzi meglévő válaszadatbázis alapján a válaszokat ezért fordulhat elő ilyen, hogy ahol egy ember elfogadná, ott a program nem. Ha legközelebb belebotlasz, nézd meg, valószínűleg a hotelt a stationt húzza alá mert azt hiszi hogy azt fordítottad hotelnek.


KravenJade

A hotel nem lehet magyarul is hotel?!


Helgiebaby

A megálló miért nem jó az állomás helyett?


KocseszZso

az állomás a hoteltől nyugatra van- nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.