"Thestationistothewestofthehotel."

Fordítás:Az állomás nyugatra van a szállodától.

4 éve

7 hozzászólás


ohollos

Na szép, én azt írtam, hogy a szállodától nyugatra van az állomás - és nem fogadta el, így nem jó?

4 éve

IstvanMaro
IstvanMaro

Mert így nem tudja hogy a stationt fordítottad-e hotelnek. Mivel MI ellenőrzi meglévő válaszadatbázis alapján a válaszokat ezért fordulhat elő ilyen, hogy ahol egy ember elfogadná, ott a program nem. Ha legközelebb belebotlasz, nézd meg, valószínűleg a hotelt a stationt húzza alá mert azt hiszi hogy azt fordítottad hotelnek.

7 hónapja

KravenJade

A hotel nem lehet magyarul is hotel?!

4 éve

LszlGyrgy

De

4 éve

Helgiebaby

A megálló miért nem jó az állomás helyett?

4 éve

vasvariistvan

Stop

5 hónapja

KocseszZso

az állomás a hoteltől nyugatra van- nem jó?

2 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.