"Please read the meter."

Fordítás:Kérlek, olvasd le a mérőt!

February 10, 2014

17 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Poppenet

Az olvasd le kérlek a mérőt is jo nem?


Harga

A magyar nyelv változatos szórendet elfogad, ezért még sok jó megoldást nem tudnak elfogadni. Én igyekszem az angol szósorrendet követni, hacsak úgy nem túl magyartalan.


keep2000

Ezért kell minden ilyet beküldeni


Harga

Helyes, küldd be.


fectroll

Jelentsd, a 'Hiba Bejelentése' gombra kattintva.


Mathieus01

a mérőóra is helyes lenne 'meter'-re nem?


Harga

Nekem is jónak tűnik, küldd be.


fectroll

Tekintve, hogy ezt jelenti, hiszen az 'Olvasd a métert'-nek semmi értelme se magyarul sem angolul. :))))))))


Mamemimomu73

Esetleg a "számláló" is, hm? Valamiért ez ugrott be nekem elsőre.


viktorgrafika

Dobos vagyok és nálunk a mérőt nem csak leolvasni lehet, hanem elolvasni is (a kottából). Persze ez egy speciális eset, de az összes zenészt érinti.


Timea5555

Igazad van, de ez a mondat /így angolt tanuló kezdőként/ nekem csak általánosságban azt jelenti, hogy mérőóra, valamit mérő dolog. De a bejegyzés jó. Már "csak" angolul kell megtanulnom gondolkozni:) Na, ez a nehéz.


kormyke

Kérlek olvasd le a mércét. Szerintem ez is lehet, ha mondjuk egy collstokkal való mérésnél segédkezünk


Petipapa74

Csak én hallottam a read-et weed-nek? :)


nagymari

Simán én is weed-nek hallottam, amire persze beírtam a with-et, természetesen így értelmetlen.


berger.csaba

Node, ki ismerheti a 'weed' szót? :P


fectroll

Az amerikai füvesek.


GerleiIstv

Ha összehasonlítjuk a feladat és a megbeszélés kiejtését, "ég és föld" a különbség!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.