A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I need a night off from children."

Fordítás:Szükségem van egy éjszakára gyerekek nélkül.

1
4 éve

9 hozzászólás


Nagy_Antal

"kell nekem egy szabad éjszaka gyerekek nélkül" ezt nem fogadta el.

6
Válasz4 éve

kimimiki

Szükségem van egy gyerekmentes éjszakára! Sztem ennek is jó a jelentése!

5
Válasz4 éve

Kincskereso

nem mertem ezt írni most, majd legközelebb :)

0
Válasz4 éve

judy0726

szükségem van egy éjszakára távol a gyerekektől - ezt se fogadta el, más sorrendben pedig igen

3
Válasz4 éve

mlnrg

Mi az a nékül? "kell egy este a gyerekek nélkül" helyett a "kell egy este a gyerekek NÉKÜL" a jó megoldás :( Tudom lesz ez jobb is, de kár emiatt elveszteni egy életet.

2
Válasz4 éve

kogu4
kogu4

v.ö. Do I need to set a date? Szükséges időpontot kitűznöm?

1
Válasz2 hónapja

JuditCsomn

I need kell nekem is lehet nem csak szuksegem van

0
Válasz4 éve

JuditCsomn

Szerintem jo a forditas

0
Válasz4 éve

aptg.gabi

jelentsétek ( a hibáknál) és, ha jó beírják az elfogadható megoldások közé!

0
Válasz4 éve