1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Fare ekmek yer."

"Fare ekmek yer."

Çeviri:The mouse eats bread.

February 10, 2014

33 Yorum

Konu önem sırasına göre

mst4fa

Şu eatla eatsi neye göre seçiyoruz

July 30, 2014

Pitircikim

I , you , we , they oznelerini kullandiğinda '-s' ekini kullanmiyorsun. She, he , it oznelerini kullandiginda fiilin sonuna '-s' ekini kullanman gerekli

August 26, 2014

Murat_Sungur

Geniş zaman olduğu zaman he, she it şahıslarda -s takısı alır.

October 13, 2014

OuzhanKurt1

He she it bunlarda s takisi geliyor

September 24, 2014

eeempusa

Başa the yda A yazmamız mecburi mi ?

October 31, 2014

Selcen_Ozturk

evet. İngilizcede sayılabilen tekil bütün kelimelerin başına A ya da THE (ya da anlama göre başka bir tanımlayıcı, this, that, my , your gibi) gelmek zorundadır.

Bu durum sayılamayan şeyler için geçerli değil tabii ki, aşk hava su gibi.

April 19, 2015

HASAN624947

The mouse eats a bread olması gerekmiyormu. Ekmekten önce a gelmesi gerekiyor benim bildiğim.yardımcı olursanız sevinirim.

September 1, 2018

BerkeAydn

Mouse yerine rat desek yine aynı anlam çıkmaz mı

February 10, 2014

Selcen_Ozturk

fareyle sican farkli canlilardir

February 10, 2014

WORLDLADPEC

çıkar fakat bu uygulama biraz hatalı ve kelimeler kabul etmiyor

November 24, 2016

doutrkan

Mice da fare değil miydi

March 22, 2014

melihkarak2

ben mice'ı fareler diye biliyorum

April 1, 2014

joshgarcias

mice farenin çoğulu galiba

May 7, 2014

remGNLGR

Aynen mice çoğul

February 9, 2015

Ceren81440

Şurdan çıkarmam gereken ders ingilizceden hiç bişey anlamadığım ve anlayamayacağım

November 11, 2015

nunum.12345

ben öğrenmek için açtım ama burada sade sınav yapıyorlar bize öğretmeleri lazım

November 30, 2016

esra.gcmen

kelimeyi yanlış söyledim ve kabul etti

June 20, 2016

nunum.12345

bende arada öyle oluyo

November 30, 2016

tour__eifell

Cunku rat sıçan

June 23, 2016

emir_07

a mouse diyorum eats anlıyor ?

July 22, 2016

BartuAlper

Mouse yazdım a mouse imiş kelimede bir demiyor ama

August 18, 2016

nunum.12345

evt

November 30, 2016

nunum.12345

A mouse eats bread. demiş ama cümlede {a] yani bir yok

November 30, 2016

TuncaySKEN

a bread a a -,- umutsuz waka seniiiiii

September 5, 2017

Hakan274103

Aynisini yazdim yanlis dedi

August 19, 2019

GoncaRabia

The mouse diyince tüm fareleri kastedmiyor mu? Benim öyle düşünüp eat yazdım.

November 4, 2014

burcu_ky

Basina the geldigindw belirli biseyden bahseder

November 28, 2014

Eaxebb

Bi önceki soru apple yazdım apples olması lazım dedi bunda da breads yazdım bread istedi

November 8, 2014

GoncaRabia

bread sayılamayan olduğu için -s alamaz. elma sayılabildiği için -s alabilir.

November 29, 2014

tarkansimsek60

A yi birisi aciklarmi acaba

April 12, 2015

Selcen_Ozturk

herhangi bir fareyse "a mouse", belirli bir fareyse "the mouse" kullanıyoruz. fare sayılabilen bir şey olduğundan, başına bir şey getirmeden kullanamıyoruz.

April 19, 2015

uygar44

HEPSİ YANLIŞ

August 13, 2015

tavsanist

Rat yazınca neden kabul etmiyor.. ?

January 19, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.