1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Fare ekmek yer."

"Fare ekmek yer."

Çeviri:The mouse eats bread.

February 10, 2014

31 Yorum


mst4fa

Şu eatla eatsi neye göre seçiyoruz


Pitircikim

I , you , we , they oznelerini kullandiğinda '-s' ekini kullanmiyorsun. She, he , it oznelerini kullandiginda fiilin sonuna '-s' ekini kullanman gerekli


_.-.QUEEN.-._

•Geniş Zamanda

✿ I,YOU,WE,THEY☞(ÖZNE+FİİL)

✿HE,SHE,IT☞(ÖZNE+FİİL-s)

✓ÖRNEK: WE EAT AN ORANGE.

✓ SHE EATS AN ORANGE.


OuzhanKurt1

He she it bunlarda s takisi geliyor


Murat_Sungur

Geniş zaman olduğu zaman he, she it şahıslarda -s takısı alır.


eeempusa

Başa the yda A yazmamız mecburi mi ?


Selcen_Ozturk

evet. İngilizcede sayılabilen tekil bütün kelimelerin başına A ya da THE (ya da anlama göre başka bir tanımlayıcı, this, that, my , your gibi) gelmek zorundadır.

Bu durum sayılamayan şeyler için geçerli değil tabii ki, aşk hava su gibi.


HASAN624947

The mouse eats a bread olması gerekmiyormu. Ekmekten önce a gelmesi gerekiyor benim bildiğim.yardımcı olursanız sevinirim.


SebrinRama

A,an bir yani one anlamında kullanılır eger cumlede sayıya ihtiyac yoksa bir ekmek diye gecmiyorsa oyle cevirmeyede gerek yok


BerkeAydn

Mouse yerine rat desek yine aynı anlam çıkmaz mı


Selcen_Ozturk

fareyle sican farkli canlilardir


YASER44

Tesekurler bilmiyordum


tour__eifell

Cunku rat sıçan


esra.gcmen

kelimeyi yanlış söyledim ve kabul etti


nunum.12345

bende arada öyle oluyo


BartuAlper

Mouse yazdım a mouse imiş kelimede bir demiyor ama


nunum.12345

A mouse eats bread. demiş ama cümlede {a] yani bir yok


TuncaySKEN

a bread a a -,- umutsuz waka seniiiiii


Hakan274103

Aynisini yazdim yanlis dedi


Ufuk0632

Bread den önce neden the istemedi?


millie7788_

Burada bilindik bir fare yok ki neden " the " kullandik ben 'mouse eats bread ' yazdim kabul etmedi neden ne ????


asaasra8484

Ya doğru yazdım yanlış diyor


as.pin.da

Eat's yazdım dei ki Eats olacak bu mu duolingo adaleti


MahsumBadu

Bu ne bicim soru

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.