1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Men and women read."

"Men and women read."

Fordítás:A férfiak és a nők olvasnak.

February 10, 2014

53 hozzászólás


pillecukor

csak azt szeretnem tudni h hallas alapjan honnan tudom h ez most tobbesszam volt? koszi


Minieger

Ha többesszámba van, úgy kell kiejteni: ‘wimin‘.


mariaivanics

Többesszámban nem azt mondja, hogy "reads" hanem azt, hogy "read". Ha pedig amúgy is többesszám lenne (2 nemről van szó), akkor ugye kéne elé a névelő, "a" vagy "the".


LilShouto

Elnézést, de az "a" egy személyt jelöl


[törölt felhasználó]

    Ha többesszámban van, akkor a férfi nem "man", hanem "men" vagy ha nő, akkor nem "woman", hanem women.


GrtaSzsz

    Az egyes szamot ugy irjuk pl :woman man es a tobbes szamotmeg ugy hogy women men :-)


blankino-182

    Egyes szám azért nem lehet, mert akkor kéne elé valamilyen névelő :)


AttilaKust1

    Én is arra lennék kíváncsi, honnan kell tudnom ez esetben, hallás után, hogy a "férfiak" többes számban volt?


Redstogyugyu0

    onnan ,hogy ha hosszan hallod az e betűt benne ,akkor az többes szám lesz


bartosviki

    Amúgy én se értem


atdg

    egyszerű gyerekek! azért többesszám, mert nincs névelő! pl. "a man" egy férfi 'a woman" egy nő. többesszámban csak "men" férfiak, ill. "women"!


Nabuka

    Kicsit jobban elnyújtja az "e" betűt kiejtésben mint egyes számban.


TaryBence

    Én most keztem csak angolozni. Nem is tudtam hogy Man nem pedig Men.


MszrosDri

    mindkettő létezik. a "man" az EGY férfi, a "men" pedig férfiak


kszil

    Miért nem "The man and the woman read."?


MszrosDri

    a "man" az egy férfit jelent és a woman is egy nőt. a mondatban többesszám szerepel, így mEn és womEn.


wlvess

    Azt írja h hogy írjam le angolul amit hallok és nem fogadja el az van oda írva h forditas: és magyarul van odairva


wlvess

    Veletlen odairtam egy h-t


Rudolf479270

    Igaz, hogy a német nyelvben kötelező a névelő használata, de a magyar nyelvben nem mindig.


laszlo.den

    "A férfiak és nők olvasnak." Ez miért nem megfelelő?


dominik.pa

    Ezt kérdezem én is


IstvanLova

    Neha meg azt csinalja, hogy azt irja "man" es azert rossz valasz mert ferfit kellett volna, pedig az a ember. Vagy nem tudom.. :S


piroska44

    Hát nagyon nehéz ez a ragozás nem értem sehogy sem


indaNikole

    Nem kapcsol vissza rz a rohadek mikrofon


Sarah427078

    Ismerős helyzet...


Beni0111

    Nekem nem fogadta el féfiket.


The-21st-pilot

    nem mindegy, hogy "men and women" vagy "women and men"


hvandi

    Igen, en is azt irtam, hogy "A nok es a ferfiak olvasnak", es nem fogadta el. Nem vagyok feminista, de ez most sziven utott. ;)


Bea139011

    Technikai kerdes. Miert nem hallok semmit???


vranasar

    Hol a nevelő? Mar megint


HiuyKZ

    Nők, asszonyok... szerintem ugyanaz


VojtaLszl

    Itt hol van a többes szám?


dani283185

    Man and women read ez szerintem azt jelenti hogy: A férfi és a nő olvas azt mondja hibás mert, A férfiak és a nők olvasnak...de miert amikor nincsen többes szám???


fibajuta

    Miért nem helyes az a fordítás, hogy: Férfiak és nők olvasnak.


DrizztdoUr10

    Miért nem jó az amit írnak?!


Tomas665144

    Jó volt a válaszom és nem fogadta el


Zozu557

    A nők és a férfiak olvasnak. Miért nem jó? Nagyon kérlek segítsen valaki!!


GusztvKis

    Úgy nem írhatom, hogy: A férfiak és nők olvasnak? Így nem fogadja el.


Vera123090

    Ezt írtam le, mégis hibás. Miért?


FogasGamingYT

    Rosszul ejti ki a read szót


st.laszlo

    Lehet, hogy süket vagyok, de hallás után, 5 év után sem tudom megkülönböztetni: man/men, coats/clothes, duck/dog, are/our, know/no. Kár, hogy az angol világnyelv. Az olasszal soha nem volt problémám. Ott senki sem, akart átbaszni.


GerleiIstv

    Mi van az írástudatlanokkal? Ha vannak (már pedig vannak). akkor kellene a "the" (2x).


zAlfa79

    Én ezt nem értem


Andrea625549

    Egy s betű miatt ?


Mlna267820

    Nem mens womens?


Iloveyouzalan

    Egy "a,, t kihagytam es nem fogadta el pedig tök ugyan azt jelentu


JzsefVass3

    Igen tickets állat dögölj bele a rákba te gyász kurvaanyád köszönöm


Zozu557

    Khöhömm!! :-I

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.