Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You are the man."

Çeviri:Adam sensin.

0
4 yıl önce

22 Yorum


kozzmo

adam sensin ile adamsın arasında ne fark var? ingilizce öğretiyosunuz bi de ha?

11
Cevap ver4 yıl önce

gambi.genau

Erkeksin yazdim kabul etmedi sen erkeksin olacakmis ama bazen kabul ediyo kafam karisti...

2
Cevap ver3 yıl önce

Mustafa303280

You are the man.~ Sen adamsın. The man is you. ~ Adam sensin. olması gerekmiyor mu anlam bakımından...

2
Cevap ver3 ay önce

SadiYILDIZ

'the', 'di' diye mi okunuyor. Biz yıllardır okulda 'dı' derdik

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ikisi de olur. yalniz bastaki d tam bizim d degil. http://www.howjsay.com/index.php?word=the

1
Cevap ver4 yıl önce

PassionatePotato

<3 link için teşekkür ederim

0
Cevap ver1 ay önce

sosyologist

burdaki the belli bi adama refer etmiyor mu ?

0
Cevap ver4 yıl önce

Recepeken2

Refer nedemek

0
Cevap ver6 ay önce

KnlQurbanl

Sen adamsın olmalı ya

0
Cevap ver2 yıl önce

Eminezkan11

Benimkinden ses çıkmıyor neden acaba

0
Cevap ver2 yıl önce

EfeYanik
EfeYanik

Adam sensinde ne demek daha kapsamlı şeyleri kabul edebilirdiniz

0
Cevap ver1 yıl önce

baran266222

Çok saçmasın bazen duolingo ne fark varki arasında erkeksin yazdım bi ara seni silmeyi düşünüyorum

0
Cevap ver10 ay önce

drisAKAR1

Sen bir adamsın cevabını niye kabul etmiyor

0
Cevap ver6 ay önce

fuat870311

Adam sensin nedemek yahu

0
Cevap ver6 ay önce

SleymanGLL

Belli bir adamdan bahsettiği için 'adam sensin' diyor. Yoksa sen adamsin demek icin 'the' kullanma ya gerek yok.

0
Cevap ver3 ay önce

nuray49511

Sen bir adamsınla Adam sensin çok farkli anlayamadim

0
Cevap ver5 ay önce

YusufAydn163195

Sen adamsın

0
Cevap ver3 ay önce

Psk.Ltfi

Sen bir adamsın çeviri olarak neden yanlış

0
Cevap ver1 ay önce

kemal848508

selam

0
Cevap ver1 ay önce

Eyp8484

You are the men olduğu nu kabul etmiyor tuhaf yani

0
Cevap ver1 ay önce

hakanarsla5

You happy man diye anlayan tek benim her halde :)

-1
Cevap ver3 yıl önce