1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You are the man."

"You are the man."

Çeviri:Adam sensin.

February 10, 2014

34 Yorum


Mustafa303280

You are the man.~ Sen adamsın. The man is you. ~ Adam sensin. olması gerekmiyor mu anlam bakımından...


fbgokiii

bende o sekikde biliyordum hangisi kabul ediliyor dogrusu ne peki


_.-.QUEEN.-._

●YOU ARE A MAN.➜SEN ADAMSIN.

●YOU ARE THE MAN.➜ADAM SENSİN.


Abdllhkpln

(The) dan sonra gelen kelime belirtildigi icin


SadiYILDIZ

'the', 'di' diye mi okunuyor. Biz yıllardır okulda 'dı' derdik


Selcen_Ozturk

ikisi de olur. yalniz bastaki d tam bizim d degil. http://www.howjsay.com/index.php?word=the


LivesHealthy

<3 link için teşekkür ederim


gambi.genau

Erkeksin yazdim kabul etmedi sen erkeksin olacakmis ama bazen kabul ediyo kafam karisti...


MuhammedGr10

Men ile man okunusu farkli mi


drisAKAR1

Sen bir adamsın cevabını niye kabul etmiyor


fuat870311

Adam sensin nedemek yahu


SleymanGLL

Belli bir adamdan bahsettiği için 'adam sensin' diyor. Yoksa sen adamsin demek icin 'the' kullanma ya gerek yok.


nuray49511

Sen bir adamsınla Adam sensin çok farkli anlayamadim


Psk.Ltfi

Sen bir adamsın çeviri olarak neden yanlış


ycel440201

you are a man demesi gerekirdi. burada belli bir adam kastedildigi icin a yerine the kullanilmistir. Bu örnek the nın a veya an dan anlam olarak nasıl bir fark oldugunu ogretmek icin verilmistir


Eyp8484

You are the men olduğu nu kabul etmiyor tuhaf yani


SemihEri2

Sen adamsın ve ya adamsın niye kabul edilmiyor? Ne farkı var?


tncy109259

a man neden olmuyor the man oluyor


YusufSapma1

"Adamsın" kabul edilmeli


Naile642404

Doğru dürüst duyulmuyor


Seral157880

Kafa karışıklıgı (the) de degil (man, men )de


ayanGen1

Aslında kolay gibi duruyor ama arasıra zorlandığım oluyor


Mehmet221153

Sizin telaffuzunuzu s....


Aye95537

Adamlar sizlersiniz nasıl yazacağız.


Onder-1983

Adamın dibi sensin

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.