1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You are the man."

"You are the man."

Çeviri:Adam sensin.

February 10, 2014

32 Yorum


kozzmo

adam sensin ile adamsın arasında ne fark var? ingilizce öğretiyosunuz bi de ha?

May 4, 2014

Mustafa303280

You are the man.~ Sen adamsın. The man is you. ~ Adam sensin. olması gerekmiyor mu anlam bakımından...

April 25, 2018

fbgokiii

bende o sekikde biliyordum hangisi kabul ediliyor dogrusu ne peki

August 16, 2018

Abdllhkpln

(The) dan sonra gelen kelime belirtildigi icin

January 4, 2019

gambi.genau

Erkeksin yazdim kabul etmedi sen erkeksin olacakmis ama bazen kabul ediyo kafam karisti...

August 15, 2014

SadiYILDIZ

'the', 'di' diye mi okunuyor. Biz yıllardır okulda 'dı' derdik

February 10, 2014

Selcen_Ozturk

ikisi de olur. yalniz bastaki d tam bizim d degil. http://www.howjsay.com/index.php?word=the

February 10, 2014

VeganLiveHealthy

<3 link için teşekkür ederim

June 30, 2018

technocologist

Bizim bilmediğimiz d de mi var ? :)

January 29, 2019

sosyologist

burdaki the belli bi adama refer etmiyor mu ?

July 19, 2014

Recepeken2

Refer nedemek

February 6, 2018

ali465774

Bnde anlamadim

February 2, 2019

KnlQurbanl

Sen adamsın olmalı ya

August 28, 2015

Eminezkan11

Benimkinden ses çıkmıyor neden acaba

February 25, 2016

EfeYanik

Adam sensinde ne demek daha kapsamlı şeyleri kabul edebilirdiniz

January 15, 2017

baran266222

Çok saçmasın bazen duolingo ne fark varki arasında erkeksin yazdım bi ara seni silmeyi düşünüyorum

October 2, 2017

drisAKAR1

Sen bir adamsın cevabını niye kabul etmiyor

January 13, 2018

fuat870311

Adam sensin nedemek yahu

February 5, 2018

SleymanGLL

Belli bir adamdan bahsettiği için 'adam sensin' diyor. Yoksa sen adamsin demek icin 'the' kullanma ya gerek yok.

April 15, 2018

nuray49511

Sen bir adamsınla Adam sensin çok farkli anlayamadim

March 14, 2018

YusufAydn163195

Sen adamsın

May 2, 2018

Psk.Ltfi

Sen bir adamsın çeviri olarak neden yanlış

June 26, 2018

ycel440201

you are a man demesi gerekirdi. burada belli bir adam kastedildigi icin a yerine the kullanilmistir. Bu örnek the nın a veya an dan anlam olarak nasıl bir fark oldugunu ogretmek icin verilmistir

September 28, 2018

kemal848508

selam

June 26, 2018

Eyp8484

You are the men olduğu nu kabul etmiyor tuhaf yani

July 11, 2018

sedat513326

A

August 24, 2018

SemihEri2

Sen adamsın ve ya adamsın niye kabul edilmiyor? Ne farkı var?

October 4, 2018

murat493689

Are ne anlama geliyor

October 28, 2018

tncy109259

a man neden olmuyor the man oluyor

November 8, 2018

YusufSapma1

"Adamsın" kabul edilmeli

January 15, 2019

hakanarsla5

You happy man diye anlayan tek benim her halde :)

February 15, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.