"You are the man."

Çeviri:Adam sensin.

4 yıl önce

28 Yorum


kozzmo

adam sensin ile adamsın arasında ne fark var? ingilizce öğretiyosunuz bi de ha?

4 yıl önce

Mustafa303280

You are the man.~ Sen adamsın. The man is you. ~ Adam sensin. olması gerekmiyor mu anlam bakımından...

7 ay önce

fbgokiii

bende o sekikde biliyordum hangisi kabul ediliyor dogrusu ne peki

3 ay önce

gambi.genau

Erkeksin yazdim kabul etmedi sen erkeksin olacakmis ama bazen kabul ediyo kafam karisti...

4 yıl önce

SadiYILDIZ

'the', 'di' diye mi okunuyor. Biz yıllardır okulda 'dı' derdik

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ikisi de olur. yalniz bastaki d tam bizim d degil. http://www.howjsay.com/index.php?word=the

4 yıl önce

PassionatePotato

<3 link için teşekkür ederim

5 ay önce

sosyologist

burdaki the belli bi adama refer etmiyor mu ?

4 yıl önce

Recepeken2

Refer nedemek

10 ay önce

KnlQurbanl

Sen adamsın olmalı ya

3 yıl önce

Eminezkan11

Benimkinden ses çıkmıyor neden acaba

2 yıl önce

EfeYanik
EfeYanik

Adam sensinde ne demek daha kapsamlı şeyleri kabul edebilirdiniz

1 yıl önce

baran266222

Çok saçmasın bazen duolingo ne fark varki arasında erkeksin yazdım bi ara seni silmeyi düşünüyorum

1 yıl önce

drisAKAR1

Sen bir adamsın cevabını niye kabul etmiyor

10 ay önce

fuat870311

Adam sensin nedemek yahu

10 ay önce

SleymanGLL

Belli bir adamdan bahsettiği için 'adam sensin' diyor. Yoksa sen adamsin demek icin 'the' kullanma ya gerek yok.

7 ay önce

nuray49511

Sen bir adamsınla Adam sensin çok farkli anlayamadim

8 ay önce

YusufAydn163195

Sen adamsın

7 ay önce

Psk.Ltfi

Sen bir adamsın çeviri olarak neden yanlış

5 ay önce

ycel440201

you are a man demesi gerekirdi. burada belli bir adam kastedildigi icin a yerine the kullanilmistir. Bu örnek the nın a veya an dan anlam olarak nasıl bir fark oldugunu ogretmek icin verilmistir

2 ay önce

kemal848508

selam

5 ay önce

Eyp8484

You are the men olduğu nu kabul etmiyor tuhaf yani

5 ay önce

sedat513326

A

3 ay önce

SemihEri2

Sen adamsın ve ya adamsın niye kabul edilmiyor? Ne farkı var?

2 ay önce

murat493689

Are ne anlama geliyor

1 ay önce

tncy109259

a man neden olmuyor the man oluyor

1 ay önce

hakanarsla5

You happy man diye anlayan tek benim her halde :)

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.