1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Beyaz bir elbise evlilik içi…

"Beyaz bir elbise evlilik içindir."

Çeviri:A white dress is for marriage.

February 10, 2014

27 Yorum


Outlandertr

Wedding niye olmuyor?


fuldiii

a white dress is for wedding olmamasının sebebi wedding in düğün seremonisi anlamı içerdiği için olması.


Fremdschamen

wedding aynı zamanda evlenme/evlilik anlamına da gelmektedir. Dolayısıyla "wedding" in de kabul edilmesi gerekir.


AliEnesM

Evet wedding de olması gerek.


krmtrz

Bastaki a neden


turkishwolf

Bir elbise şeklinde olduğu için


sena198561

1 tane olduğu için


sevval-12

sadece is yazmayı unuttum neden böyle yha


xeyal777

A white dress for marriage-Beyaz bir elbise evlilik için A white dress is for marriage-Beyaz bir elbise evlilik içinDir


aslanmuson

Neden dress degil dress's. "Beyaz bir elbisenin evliligi icin" gibi oluyo cunku.


Selcen_Ozturk

öyle degil ki, yukarida da öyle yazmiyor


aslanmuson

Yanlış yazdın deyip kırmızı çerçevenin içinde öyle yazdı.


f.haliloglu

Doğru söylüyorsun, hata rapor ettim


sevval-12

zaten öyle değil dress yazıyo sende bi hata vr galiba


Furkky

Clothes de ayni anlami taşıyor ama kabul etmiyor


iremnur986859

Clothes kıyafetler dress elbise demek


Guven_Acar

Evlilik için beyaz bir elbise deseydik nasıl yazmalıydık?


Merve783918

A white dress for marriage


murattokan361

One the white dress is for marriage yazdım kabul ettmedi neden?


iremnur986859

One the diye bişey olmaz zaten the teklik ifade ettiği için one'ı kullanmana gerek yok


Heyman491765

one the white drees kelimesi belli olan "bir beyaz elbisden " basetmiş olur ancak "a white dress" herhangi "bir beyaz elbiseden " bahsetmiş olur the eki "tek " anlamına gelmez " the children =çocukları " burda the eki "ı" anlamı taşır


ismail912039

Bu oyun bana evliliği union diye öğretti


Merve783918

Öyle bir anlamı da var ama sanırım daha çok sıfata girer


Re.Candost

Bir beyaz elbise evlilik içindir


BilgehanEr

Marriage, sayılamaz bir isim olduğu için mi başına a gelmeden de oluyor


Merve783918

Genel evliliklerden bahsediyor, bir evlilik için deseydi 'a' gelebilirdi


brahimHamz5

Bu yüzden duolingo ile çalışmaktan vazgeçtim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.