"Beyaz bir elbise evlilik içindir."

Çeviri:A white dress is for marriage.

4 yıl önce

19 Yorum


Outlandertr

Wedding niye olmuyor?

4 yıl önce

fuldiii

a white dress is for wedding olmamasının sebebi wedding in düğün seremonisi anlamı içerdiği için olması.

3 yıl önce

Fremdschamen

wedding aynı zamanda evlenme/evlilik anlamına da gelmektedir. Dolayısıyla "wedding" in de kabul edilmesi gerekir.

3 yıl önce

AliEnesM

Evet wedding de olması gerek.

2 yıl önce

krmtrz

Bastaki a neden

4 yıl önce

turkishwolf

Bir elbise şeklinde olduğu için

3 yıl önce

aslanmuson

Neden dress degil dress's. "Beyaz bir elbisenin evliligi icin" gibi oluyo cunku.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

öyle degil ki, yukarida da öyle yazmiyor

4 yıl önce

aslanmuson

Yanlış yazdın deyip kırmızı çerçevenin içinde öyle yazdı.

4 yıl önce

f.haliloglu

Doğru söylüyorsun, hata rapor ettim

4 yıl önce

sevval-12

zaten öyle değil dress yazıyo sende bi hata vr galiba

2 yıl önce

Furkky

Clothes de ayni anlami taşıyor ama kabul etmiyor

4 yıl önce

iremnur986859

Clothes kıyafetler dress elbise demek

2 yıl önce

Guven_Acar

Evlilik için beyaz bir elbise deseydik nasıl yazmalıydık?

4 yıl önce

murattokan361

One the white dress is for marriage yazdım kabul ettmedi neden?

4 yıl önce

iremnur986859

One the diye bişey olmaz zaten the teklik ifade ettiği için one'ı kullanmana gerek yok

2 yıl önce

sevval-12

sadece is yazmayı unuttum neden böyle yha

2 yıl önce

ismail912039

Bu oyun bana evliliği union diye öğretti

8 ay önce

Re.Candost

Bir beyaz elbise evlilik içindir

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.