1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You are a child."

"You are a child."

Çeviri:Sen bir çocuksun.

February 10, 2014

51 Yorum


Smalo63

a harfini söylememiş biz de duyduğumuzu yazıyoruz sonuçta,dinlerseniz kullanmadığını anlarsınız


elifnur828034

Ben a harfini söylediğini duydum söylüyo ama sanki yutuyo biraz


Bozkurt123

I you we> are He she it > is kullanılır


Nisa547231

I ile am kullanilir. You we thwy ile are kullanilir. Duzeltmek istedim


CanerSahin1

En baştaki I bildiğimiz ben öznesi mi bilader?


DiamondDes398495

You We They "are" kullanır ancak "I" öznesi "am" ile kullanılır


TCZeyn0

you siz anlamında da kullanılır


olcaytoo

Child çoğul olmadığı için siz anlamına gelmiyor children deseydi seninki doğru olacaktı


filiz129358

Your siz olarak kullanılır


kem3510

you are child diyo bir demeseniz de olur bence


bayansude

siz çocuksunuz' bunu da cevap olarak kabul etti ama altta başka bir cevap= sen bir çocuksun diyor ama soruda are var nasıl yaaa?


kral441

ARE diyor yav cümlede şoyle you are a child


emrah398561

Are cidden burada yardimci fiilmi ne ?


Ebola3453

bence siz bir çocuksunuz olması gerek. you iki anlamda kullanılıyor. sen ve siz. ve are sadece çoğul cümlelerde kullanılıyor.bana katılanlar yanıt verebilir...


sadi310

sen bir çocuğsun olmuyorsa ben bir çocuğum da olmaz


ala738597

Sen bir çocuksun anlamında kullanılır


sena355033

O bir çocuk yerine o biz çocuk yazmışım son canım da gitti goz yanilmasi yüzünden baştan baslamam gerekti


baranlingo129

çocuk yerine adam olmazmı


rabiamendes

sen çocuksun çevirimi kabul etti benm


KADERRBERRA

'You' sen demek. 'You are' siz demek çünkü 'you' dan sonra 'are' geliyor. 'Are' kelimesi çoğul olduğu için 'you are ' da siz demek oluyor. 'A' kelimesini söylememiş olabilir. Bu sizin sorumluluğunuz, yazıda ne geçiyor ne yazıyor diye bakmanız gerekir. Yukarıdaki çevirinin aşağısında 'sen bir çocuksun' demiş, muhtemelen yanlış çeviri yapmışlardır.


irematlm

ne biçim çocuksu yazdım kabul etmedi yaaa


irematlm

ayy zamirleri unutuyorum


bero561921

Bir i niye yazmadiiiim


AliMertTek3

Kadinin kendisine okuttum oda yanlis okudu


burak849172

''you'' kelimesi ingilizcede hem o hem de sen ve siz anlamına geldiği için bence bu cümle kalıplarınıda kabul ediyor olmalı


suhaomay

O kadar hizliki arada a lafini yutuyor


CryBaby313098

Yanlışlık!a ingilizcewini yazdım uyarmak yerine yanlış kabul etti a


mer346

The yazmiyom diye kabul etmiyo


BatuRiss

''are'' ne anlama geliyor


incikin_

İsim cümlelerinde (yani "gitmek, uyumak, konuşmak, akumak" gibi bir fiil bulunmayan cümlelerde) yüklem olarak "AM/IS/ARE" kullanılır.

"I am a child."
(= Ben bir çocuğum.)

"You are a child."
(= Sen bir çocuksun.)

"He is a child."
(= O bir çocuk.)

Cümle eylem cümlesi olsaydı (yani "gitmek, uyumak, konuşmak, akumak" gibi bir fiil bulunsaydı (geniş zaman cümleleri için konuşuyoruz yalnızca) AM/IS/ARE kullanmazdık.

"The child reads."
(= Çocuk okur.)

"The child runs."
(= Çocukk koşar.)


zgl633258

Çok teşekkür ederim bayağı bir yardımcı oldunuz.


MahmutArslanBJK

Teşekkürler hocam


ademtuzal

Burada şöyle birşey sona s takısı geldiğinde çoğul olmuyomu bunları çok karıştırıyorum ben (the child runs)


irem667904

Bana yardım ettiginiz icin tesekkurler


ebrar197565

Burda are ne anlamda kullanilmiş acaba


ebrar197565

Burda are ne anlamda kullanılmıs acaba


ALPERENERD12

Amq lar sizin olayınız götünüze girsin


ademtuzal

Söylüyor ancak aksanı tam olrak algılayamadığımız için bize öyle geliyor


Nzakt2

Ben sen bir çocuksun yerine sen bir çoculsun yazmışım doğru değil amma bence bu haksızlık


cihangir139752

Söylüyom eksik çıkıyo düzeltin


Samet34Samet57

A sesini vermiyor dinliyomyou are child diyor bu ne be


Samet34Samet57

A sesini duymıyom ben


bmfh16

l you a child olamaz mi? Are niye islendiki ?


bmfh16

You a child olamaz mi? Are niye var ki orda?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.