"You are a child."

Çeviri:Sen bir çocuksun.

February 10, 2014

108 Yorum

Konu önem sırasına göre

Bozkurt123

I you we> are He she it > is kullanılır

April 5, 2015

CanerSahin1

En baştaki I bildiğimiz ben öznesi mi bilader?

January 12, 2016

kader130365

Evet

January 25, 2019

Hasan832586

Evet

January 30, 2016

Nisa547231

I ile am kullanilir. You we thwy ile are kullanilir. Duzeltmek istedim

July 15, 2019

nesibe70922

(Hfhturjsbsjfjfjjd) aynen böyle yazdım.Nedenini bilmiyorum

January 1, 2016

Smalo63

a harfini söylememiş biz de duyduğumuzu yazıyoruz sonuçta,dinlerseniz kullanmadığını anlarsınız

July 14, 2015

elifnur828034

Ben a harfini söylediğini duydum söylüyo ama sanki yutuyo biraz

April 25, 2018

EbuAs1

Ayn

September 18, 2017

brahimEsge

Hi bir zaman kullanmıyor

March 24, 2016

TCZeyn0

you siz anlamında da kullanılır

January 4, 2016

olcaytoo

Child çoğul olmadığı için siz anlamına gelmiyor children deseydi seninki doğru olacaktı

June 19, 2017

filiz129358

Your siz olarak kullanılır

January 5, 2019

kader130365

Nasıl yani

January 25, 2019

emirhan867473

Onlar anlamındada kullanılır aptallar.

June 15, 2017

Merve179503

Onlar anlamında mı? Senin ingilizcen kaç ve aptal olan sensin

June 23, 2017

kem3510

you are child diyo bir demeseniz de olur bence

September 10, 2016

bayansude

siz çocuksunuz' bunu da cevap olarak kabul etti ama altta başka bir cevap= sen bir çocuksun diyor ama soruda are var nasıl yaaa?

March 6, 2016

kral441

ARE diyor yav cümlede şoyle you are a child

May 17, 2016

emrah398561

Are cidden burada yardimci fiilmi ne ?

August 3, 2016

Ebola3453

bence siz bir çocuksunuz olması gerek. you iki anlamda kullanılıyor. sen ve siz. ve are sadece çoğul cümlelerde kullanılıyor.bana katılanlar yanıt verebilir...

November 26, 2016

sadi310

sen bir çocuğsun olmuyorsa ben bir çocuğum da olmaz

August 31, 2016

ala738597

Sen bir çocuksun anlamında kullanılır

July 27, 2017

sena355033

O bir çocuk yerine o biz çocuk yazmışım son canım da gitti goz yanilmasi yüzünden baştan baslamam gerekti

September 17, 2016

baranlingo129

çocuk yerine adam olmazmı

October 6, 2016

zeynepsema2007

you are a child

October 26, 2016

rabiamendes

sen çocuksun çevirimi kabul etti benm

October 29, 2016

MetinCkmk

Nasıl ?

November 7, 2016

KADERRBERRA

'You' sen demek. 'You are' siz demek çünkü 'you' dan sonra 'are' geliyor. 'Are' kelimesi çoğul olduğu için 'you are ' da siz demek oluyor. 'A' kelimesini söylememiş olabilir. Bu sizin sorumluluğunuz, yazıda ne geçiyor ne yazıyor diye bakmanız gerekir. Yukarıdaki çevirinin aşağısında 'sen bir çocuksun' demiş, muhtemelen yanlış çeviri yapmışlardır.

November 11, 2017

irematlm

ne biçim çocuksu yazdım kabul etmedi yaaa

December 1, 2016

irematlm

ayy zamirleri unutuyorum

December 1, 2016

erdem969459

Kolay

December 18, 2016

bero561921

Bir i niye yazmadiiiim

December 27, 2016

AliMertTek3

Kadinin kendisine okuttum oda yanlis okudu

May 5, 2017

burak849172

''you'' kelimesi ingilizcede hem o hem de sen ve siz anlamına geldiği için bence bu cümle kalıplarınıda kabul ediyor olmalı

July 12, 2017

suhaomay

O kadar hizliki arada a lafini yutuyor

August 2, 2017

CryBaby313098

Yanlışlık!a ingilizcewini yazdım uyarmak yerine yanlış kabul etti a

September 21, 2017

mer346

The yazmiyom diye kabul etmiyo

November 3, 2017

BatuRiss

''are'' ne anlama geliyor

November 8, 2017

incikin_

İsim cümlelerinde (yani "gitmek, uyumak, konuşmak, akumak" gibi bir fiil bulunmayan cümlelerde) yüklem olarak "AM/IS/ARE" kullanılır.

"I am a child."
(= Ben bir çocuğum.)

"You are a child."
(= Sen bir çocuksun.)

"He is a child."
(= O bir çocuk.)

Cümle eylem cümlesi olsaydı (yani "gitmek, uyumak, konuşmak, akumak" gibi bir fiil bulunsaydı (geniş zaman cümleleri için konuşuyoruz yalnızca) AM/IS/ARE kullanmazdık.

"The child reads."
(= Çocuk okur.)

"The child runs."
(= Çocukk koşar.)

November 8, 2017

zgl633258

Çok teşekkür ederim bayağı bir yardımcı oldunuz.

June 5, 2018

MahmutArslanBJK

Teşekkürler hocam

November 19, 2018

ademtuzal

Burada şöyle birşey sona s takısı geldiğinde çoğul olmuyomu bunları çok karıştırıyorum ben (the child runs)

March 18, 2019

yavuzdalar
March 31, 2018

irem667904

Bana yardım ettiginiz icin tesekkurler

March 31, 2018

ebrar197565

Burda are ne anlamda kullanilmiş acaba

April 14, 2018

ebrar197565

Burda are ne anlamda kullanılmıs acaba

April 14, 2018

ALPERENERD12

Amq lar sizin olayınız götünüze girsin

February 15, 2019

ademtuzal

Söylüyor ancak aksanı tam olrak algılayamadığımız için bize öyle geliyor

March 18, 2019

Nzakt2

Ben sen bir çocuksun yerine sen bir çoculsun yazmışım doğru değil amma bence bu haksızlık

March 20, 2019

cihangir139752

Söylüyom eksik çıkıyo düzeltin

July 25, 2019

Samet34Samet57

A sesini vermiyor dinliyomyou are child diyor bu ne be

October 4, 2019

Samet34Samet57

A sesini duymıyom ben

October 6, 2019

anilharbi

Siz bir çocuksunuz yazdım ama kabul etti ama sen bir çocuksun diyor iyide are çoğullarda kullanılmıyor muydu nasıl sen bir çocuksun oluyor?

March 11, 2015

Sumer89

"you" kelimesinden sonra asla "is" gelmez. Çünkü ingilizcede sen ve siz kelimelerinin ikisi de "you" olarak yazılır.

July 28, 2015

adakaplan

e ikisi de oluyor

April 8, 2015

beril_1419

you sen demek siz olmaz ayrıca you kelimesinden sonra are gelir :)

January 3, 2016

Rosiemasion

you are child diyorum ama kabul etmiyo

April 4, 2015

minisduru

a eklemelisin Cunku a kelimesi bir anlamina gelir oradada bir yani a eki olur

May 6, 2015

sila53

are degil vsre dedi anladım ben

May 14, 2015

zerens

doğru çeviri sen bir çocuksun olacak

August 3, 2015

BerraiermS

Siz çocuksunuz yazınca oluyo

August 6, 2015

EmreUlasmi

Are ne ise yarıyor

August 15, 2015

SinanTurat

Çoğular demek

April 26, 2016

suheylcik2005

Kahraman mara

August 19, 2015

erenbaris2004

aman be bir aşamayı geçince hata veriyomuş

August 22, 2015

elifttneke

bikere are ve diye kulanilmiyomu kafam karisti

August 28, 2015

WontLoseAnymore

Sen bir veletsin yazdım olmadı :(

August 30, 2015

gser1

:D

March 20, 2016

ismail476954

O ne demek

September 29, 2016

sude691

Sen bir çocuksun ile bir çocuksun aynı değilmi

September 13, 2015

Rarity_MLP

hayir deyil bu ters bi cumle yani ter bi anlam verio

November 5, 2015

hikmet864520

"You are a child" cümlesinde "are" ne anlama gelir

October 8, 2015

SemiDeniz

bu ne ya

October 12, 2015

SinanTurat

Bende bilmem

April 26, 2016

miladine

anlaşılmıyor

November 24, 2015

ygmurglcc

nasıl are kullanılıyoki is kullanılacak çünkü çevrisi sen bir çocuksun

November 28, 2015

SinanTurat

Hayır

April 26, 2016

alper437809

Kelimenin üstüne basın neyin nesi olduğu yazar

December 1, 2015

AdemGunes1

are orada çoğul olmuyormu

December 15, 2015

SinanTurat

Oluyo

April 26, 2016

eren422181

The lara ve a lara çok dikkat ediyoraunuz

February 4, 2016

zelihaeymaBayram

nedense doğru okuyom olmuyor

February 15, 2016

ahmetisik70

bi bir yerine sayılıyor olmalı

February 19, 2016

zccankaraca1

child çocuk daha yeni baktım internetten çocuk demek olmuyo böyle

April 20, 2016

Umutenay

arkidişler sorunu cevabı sen bir çocuksun

May 30, 2016

TubaHazera

Ben oyle yapmiyorum sese basiyorum sonra mikrofon gibi seye basiyorum o ses ben soylemis gibi oluyo

June 11, 2016

Tedok127

Bir yani a yi söylememiş ama ben yinede sen bir çocuksun olarak yaptım orda You are child diyor ama yazan You are a child

July 2, 2016

egemen401619

Çok kolay

July 17, 2016

a8609

Ilk basta sen bir çocuksun yazdim olmadı

December 30, 2016

SUDEMRA

anlamanız gıtmı sizin:/

February 16, 2017

CerenAkbal

Chılderen degil miydi

September 1, 2015

HilalNur12

Children=çocuklar
Child=çocuk

May 26, 2016

66YuSuF66

sen bir veletsin yazdım olmaz mı

January 6, 2016

TayfunDede

H☺️

March 5, 2017

ufuk63

are nerelerde kullanılır

January 30, 2015

kaplumbaam

I-am / you,we,they-are / he,she,it-is/ olur

November 21, 2018

dilkesin

Are çoğullarda kullanilir

February 7, 2015

suheylcik2005

S

August 19, 2015

KemalOrgun

Of

September 24, 2015

DOM.LG.PRO

Allahuekpeeeeee!!!

December 10, 2015

yiitcan0

abi internetten baktım cevap "çocuk gibisin çıktı"

January 29, 2016

Gronderis

A yazmadım diye gitti yaa :D

December 9, 2014

SinanTurat

Sen çocuk musun

April 26, 2016

Bozkurt123

Banada öyle oldu

April 5, 2015

SinanTurat

Yooooooooo

April 26, 2016

nehaad

i cannt know wht is the mean of (are) and why we write this sentense like that!

January 24, 2015

SinanTurat

Sus

April 26, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.