Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You are a child."

Çeviri:Sen bir çocuksun.

4 yıl önce

36 Yorum


Bozkurt123

I you we> are He she it > is kullanılır

3 yıl önce

Smalo63

a harfini söylememiş biz de duyduğumuzu yazıyoruz sonuçta,dinlerseniz kullanmadığını anlarsınız

3 yıl önce

EbuAs1

Ayn

1 yıl önce

elifnur828034

Ben a harfini söylediğini duydum söylüyo ama sanki yutuyo biraz

5 ay önce

bayansude

siz çocuksunuz' bunu da cevap olarak kabul etti ama altta başka bir cevap= sen bir çocuksun diyor ama soruda are var nasıl yaaa?

2 yıl önce

kem3510

you are child diyo bir demeseniz de olur bence

2 yıl önce

TCZeyn0

you siz anlamında da kullanılır

2 yıl önce

olcaytoo

Child çoğul olmadığı için siz anlamına gelmiyor children deseydi seninki doğru olacaktı

1 yıl önce

kral441

ARE diyor yav cümlede şoyle you are a child

2 yıl önce

Ebola3453

bence siz bir çocuksunuz olması gerek. you iki anlamda kullanılıyor. sen ve siz. ve are sadece çoğul cümlelerde kullanılıyor.bana katılanlar yanıt verebilir...

1 yıl önce

emrah398561

Are cidden burada yardimci fiilmi ne ?

2 yıl önce

sadi310

sen bir çocuğsun olmuyorsa ben bir çocuğum da olmaz

2 yıl önce

ala738597

Sen bir çocuksun anlamında kullanılır

1 yıl önce

sena355033

O bir çocuk yerine o biz çocuk yazmışım son canım da gitti goz yanilmasi yüzünden baştan baslamam gerekti

2 yıl önce

baranlingo129

çocuk yerine adam olmazmı

2 yıl önce

zeynepsema2007

you are a child

1 yıl önce

rabiamendes

sen çocuksun çevirimi kabul etti benm

1 yıl önce

MetinCkmk

Nasıl ?

1 yıl önce

irematlm

ne biçim çocuksu yazdım kabul etmedi yaaa

1 yıl önce

irematlm

ayy zamirleri unutuyorum

1 yıl önce

erdem969459

Kolay

1 yıl önce

bero561921

Bir i niye yazmadiiiim

1 yıl önce

SUDEMRA

anlamanız gıtmı sizin:/

1 yıl önce

AliMertTek3

Kadinin kendisine okuttum oda yanlis okudu

1 yıl önce

burak849172

''you'' kelimesi ingilizcede hem o hem de sen ve siz anlamına geldiği için bence bu cümle kalıplarınıda kabul ediyor olmalı

1 yıl önce

suhaomay

O kadar hizliki arada a lafini yutuyor

1 yıl önce

CryBaby313098

Yanlışlık!a ingilizcewini yazdım uyarmak yerine yanlış kabul etti a

1 yıl önce

mer346

The yazmiyom diye kabul etmiyo

11 ay önce

BatuRiss

''are'' ne anlama geliyor

11 ay önce

incikin_
incikin_

İsim cümlelerinde (yani "gitmek, uyumak, konuşmak, akumak" gibi bir fiil bulunmayan cümlelerde) yüklem olarak "AM/IS/ARE" kullanılır.

"I am a child."
(= Ben bir çocuğum.)

"You are a child."
(= Sen bir çocuksun.)

"He is a child."
(= O bir çocuk.)

Cümle eylem cümlesi olsaydı (yani "gitmek, uyumak, konuşmak, akumak" gibi bir fiil bulunsaydı (geniş zaman cümleleri için konuşuyoruz yalnızca) AM/IS/ARE kullanmazdık.

"The child reads."
(= Çocuk okur.)

"The child runs."
(= Çocukk koşar.)

11 ay önce

zgl633258

Çok teşekkür ederim bayağı bir yardımcı oldunuz.

4 ay önce

KADERRBERRA

'You' sen demek. 'You are' siz demek çünkü 'you' dan sonra 'are' geliyor. 'Are' kelimesi çoğul olduğu için 'you are ' da siz demek oluyor. 'A' kelimesini söylememiş olabilir. Bu sizin sorumluluğunuz, yazıda ne geçiyor ne yazıyor diye bakmanız gerekir. Yukarıdaki çevirinin aşağısında 'sen bir çocuksun' demiş, muhtemelen yanlış çeviri yapmışlardır.

11 ay önce

yavuzdalar
6 ay önce

irem667904

Bana yardım ettiginiz icin tesekkurler

6 ay önce

ebrar197565

Burda are ne anlamda kullanilmiş acaba

6 ay önce

ebrar197565

Burda are ne anlamda kullanılmıs acaba

6 ay önce