Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You are a child."

Çeviri:Sen bir çocuksun.

4 yıl önce

37 Yorum


Smalo63

a harfini söylememiş biz de duyduğumuzu yazıyoruz sonuçta,dinlerseniz kullanmadığını anlarsınız

3 yıl önce

EbuAs1

Ayn

10 ay önce

elifnur828034

Ben a harfini söylediğini duydum söylüyo ama sanki yutuyo biraz

3 ay önce

Bozkurt123

I you we> are He she it > is kullanılır

3 yıl önce

bayansude

siz çocuksunuz' bunu da cevap olarak kabul etti ama altta başka bir cevap= sen bir çocuksun diyor ama soruda are var nasıl yaaa?

2 yıl önce

kem3510

you are child diyo bir demeseniz de olur bence

1 yıl önce

TCZeyn0

you siz anlamında da kullanılır

2 yıl önce

olcaytoo

Child çoğul olmadığı için siz anlamına gelmiyor children deseydi seninki doğru olacaktı

1 yıl önce

kral441

ARE diyor yav cümlede şoyle you are a child

2 yıl önce

emrah398561

Are cidden burada yardimci fiilmi ne ?

2 yıl önce

sadi310

sen bir çocuğsun olmuyorsa ben bir çocuğum da olmaz

1 yıl önce

Ebola3453

bence siz bir çocuksunuz olması gerek. you iki anlamda kullanılıyor. sen ve siz. ve are sadece çoğul cümlelerde kullanılıyor.bana katılanlar yanıt verebilir...

1 yıl önce

sena355033

O bir çocuk yerine o biz çocuk yazmışım son canım da gitti goz yanilmasi yüzünden baştan baslamam gerekti

1 yıl önce

baranlingo129

çocuk yerine adam olmazmı

1 yıl önce

zeynepsema2007

you are a child

1 yıl önce

rabiamendes

sen çocuksun çevirimi kabul etti benm

1 yıl önce

MetinCkmk

Nasıl ?

1 yıl önce

irematlm

ne biçim çocuksu yazdım kabul etmedi yaaa

1 yıl önce

irematlm

ayy zamirleri unutuyorum

1 yıl önce

erdem969459

Kolay

1 yıl önce

bero561921

Bir i niye yazmadiiiim

1 yıl önce

SUDEMRA

anlamanız gıtmı sizin:/

1 yıl önce

TayfunDede

H☺️

1 yıl önce

AliMertTek3

Kadinin kendisine okuttum oda yanlis okudu

1 yıl önce

burak849172

''you'' kelimesi ingilizcede hem o hem de sen ve siz anlamına geldiği için bence bu cümle kalıplarınıda kabul ediyor olmalı

1 yıl önce

ala738597

Sen bir çocuksun anlamında kullanılır

1 yıl önce

suhaomay

O kadar hizliki arada a lafini yutuyor

1 yıl önce

CryBaby313098

Yanlışlık!a ingilizcewini yazdım uyarmak yerine yanlış kabul etti a

10 ay önce

mer346

The yazmiyom diye kabul etmiyo

9 ay önce

BatuRiss

''are'' ne anlama geliyor

9 ay önce

incikin_
incikin_

İsim cümlelerinde (yani "gitmek, uyumak, konuşmak, akumak" gibi bir fiil bulunmayan cümlelerde) yüklem olarak "AM/IS/ARE" kullanılır.

"I am a child."
(= Ben bir çocuğum.)

"You are a child."
(= Sen bir çocuksun.)

"He is a child."
(= O bir çocuk.)

Cümle eylem cümlesi olsaydı (yani "gitmek, uyumak, konuşmak, akumak" gibi bir fiil bulunsaydı (geniş zaman cümleleri için konuşuyoruz yalnızca) AM/IS/ARE kullanmazdık.

"The child reads."
(= Çocuk okur.)

"The child runs."
(= Çocukk koşar.)

9 ay önce

zgl633258

Çok teşekkür ederim bayağı bir yardımcı oldunuz.

2 ay önce

KADERRBERRA

'You' sen demek. 'You are' siz demek çünkü 'you' dan sonra 'are' geliyor. 'Are' kelimesi çoğul olduğu için 'you are ' da siz demek oluyor. 'A' kelimesini söylememiş olabilir. Bu sizin sorumluluğunuz, yazıda ne geçiyor ne yazıyor diye bakmanız gerekir. Yukarıdaki çevirinin aşağısında 'sen bir çocuksun' demiş, muhtemelen yanlış çeviri yapmışlardır.

9 ay önce

yavuzdalar
4 ay önce

irem667904

Bana yardım ettiginiz icin tesekkurler

4 ay önce

ebrar197565

Burda are ne anlamda kullanilmiş acaba

4 ay önce

ebrar197565

Burda are ne anlamda kullanılmıs acaba

4 ay önce