1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You are a child."

"You are a child."

Çeviri:Sen bir çocuksun.

February 10, 2014

35 Yorum


Smalo63

a harfini söylememiş biz de duyduğumuzu yazıyoruz sonuçta,dinlerseniz kullanmadığını anlarsınız


elifnur828034

Ben a harfini söylediğini duydum söylüyo ama sanki yutuyo biraz


DilaAydn3

evet bende duydum


Damlanur893654

Hayır a harfi var ama hızlı söylediği için yutuyo


TCZeyn0

you siz anlamında da kullanılır


olcaytoo

Child çoğul olmadığı için siz anlamına gelmiyor children deseydi seninki doğru olacaktı


filiz129358

Your siz olarak kullanılır


Bozkurt123

I you we> are He she it > is kullanılır


Nisa547231

I ile am kullanilir. You we thwy ile are kullanilir. Duzeltmek istedim


CanerSahin1

En baştaki I bildiğimiz ben öznesi mi bilader?


DiamondDes398495

You We They "are" kullanır ancak "I" öznesi "am" ile kullanılır


bayansude

siz çocuksunuz' bunu da cevap olarak kabul etti ama altta başka bir cevap= sen bir çocuksun diyor ama soruda are var nasıl yaaa?


kral441

ARE diyor yav cümlede şoyle you are a child


emrah398561

Are cidden burada yardimci fiilmi ne ?


kem3510

you are child diyo bir demeseniz de olur bence


Ebola3453

bence siz bir çocuksunuz olması gerek. you iki anlamda kullanılıyor. sen ve siz. ve are sadece çoğul cümlelerde kullanılıyor.bana katılanlar yanıt verebilir...


sadi310

sen bir çocuğsun olmuyorsa ben bir çocuğum da olmaz


ala738597

Sen bir çocuksun anlamında kullanılır


sena355033

O bir çocuk yerine o biz çocuk yazmışım son canım da gitti goz yanilmasi yüzünden baştan baslamam gerekti


SUDEMRA

anlamanız gıtmı sizin:/


suhaomay

O kadar hizliki arada a lafini yutuyor


mer346

The yazmiyom diye kabul etmiyo


irem667904

Bana yardım ettiginiz icin tesekkurler


ALPERENERD12

Amq lar sizin olayınız götünüze girsin


yyusufzencir

Seninkine girsin


KbraSevind2

Ben yanlışlıkla yanlış yaptım ya beynim durdu


ipek978099

Canin bitmesi ne alaka yaa


merinet496000

It means there is no brain for those who cannot


merinet496000

It means there is no brain for those who cannot İngilizce fazlasıyla fayda etti


merinet496000

It means there is no brain for those who cannot İngilizce fazlasıyla fayda etti.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.