"Youareachild."

Çeviri:Sen bir çocuksun.

4 yıl önce

97 Yorum


Bozkurt123

I you we> are He she it > is kullanılır

3 yıl önce

CanerSahin1

En baştaki I bildiğimiz ben öznesi mi bilader?

2 yıl önce

Hasan832586

Evet

2 yıl önce

nesibe70922

(Hfhturjsbsjfjfjjd) aynen böyle yazdım.Nedenini bilmiyorum

2 yıl önce

Smalo63

a harfini söylememiş biz de duyduğumuzu yazıyoruz sonuçta,dinlerseniz kullanmadığını anlarsınız

3 yıl önce

elifnur828034

Ben a harfini söylediğini duydum söylüyo ama sanki yutuyo biraz

7 ay önce

EbuAs1

Ayn

1 yıl önce

brahimEsge

Hi bir zaman kullanmıyor

2 yıl önce

TCZeyn0

you siz anlamında da kullanılır

2 yıl önce

olcaytoo

Child çoğul olmadığı için siz anlamına gelmiyor children deseydi seninki doğru olacaktı

1 yıl önce

emirhan867473

Onlar anlamındada kullanılır aptallar.

1 yıl önce

Merve179503

Onlar anlamında mı? Senin ingilizcen kaç ve aptal olan sensin

1 yıl önce

bayansude

siz çocuksunuz' bunu da cevap olarak kabul etti ama altta başka bir cevap= sen bir çocuksun diyor ama soruda are var nasıl yaaa?

2 yıl önce

kem3510

you are child diyo bir demeseniz de olur bence

2 yıl önce

kral441

ARE diyor yav cümlede şoyle you are a child

2 yıl önce

emrah398561

Are cidden burada yardimci fiilmi ne ?

2 yıl önce

Ebola3453

bence siz bir çocuksunuz olması gerek. you iki anlamda kullanılıyor. sen ve siz. ve are sadece çoğul cümlelerde kullanılıyor.bana katılanlar yanıt verebilir...

2 yıl önce

sadi310

sen bir çocuğsun olmuyorsa ben bir çocuğum da olmaz

2 yıl önce

ala738597

Sen bir çocuksun anlamında kullanılır

1 yıl önce

sena355033

O bir çocuk yerine o biz çocuk yazmışım son canım da gitti goz yanilmasi yüzünden baştan baslamam gerekti

2 yıl önce

baranlingo129

çocuk yerine adam olmazmı

2 yıl önce

zeynepsema2007

you are a child

2 yıl önce

rabiamendes

sen çocuksun çevirimi kabul etti benm

2 yıl önce

MetinCkmk

Nasıl ?

2 yıl önce

irematlm

ne biçim çocuksu yazdım kabul etmedi yaaa

2 yıl önce

irematlm

ayy zamirleri unutuyorum

2 yıl önce

erdem969459

Kolay

1 yıl önce

bero561921

Bir i niye yazmadiiiim

1 yıl önce

SUDEMRA

anlamanız gıtmı sizin:/

1 yıl önce

AliMertTek3

Kadinin kendisine okuttum oda yanlis okudu

1 yıl önce

burak849172

''you'' kelimesi ingilizcede hem o hem de sen ve siz anlamına geldiği için bence bu cümle kalıplarınıda kabul ediyor olmalı

1 yıl önce

suhaomay

O kadar hizliki arada a lafini yutuyor

1 yıl önce

CryBaby313098

Yanlışlık!a ingilizcewini yazdım uyarmak yerine yanlış kabul etti a

1 yıl önce

mer346

The yazmiyom diye kabul etmiyo

1 yıl önce

BatuRiss

''are'' ne anlama geliyor

1 yıl önce

incikin_
incikin_

İsim cümlelerinde (yani "gitmek, uyumak, konuşmak, akumak" gibi bir fiil bulunmayan cümlelerde) yüklem olarak "AM/IS/ARE" kullanılır.

"I am a child."
(= Ben bir çocuğum.)

"You are a child."
(= Sen bir çocuksun.)

"He is a child."
(= O bir çocuk.)

Cümle eylem cümlesi olsaydı (yani "gitmek, uyumak, konuşmak, akumak" gibi bir fiil bulunsaydı (geniş zaman cümleleri için konuşuyoruz yalnızca) AM/IS/ARE kullanmazdık.

"The child reads."
(= Çocuk okur.)

"The child runs."
(= Çocukk koşar.)

1 yıl önce

zgl633258

Çok teşekkür ederim bayağı bir yardımcı oldunuz.

6 ay önce

MahmutArslanBJK

Teşekkürler hocam

2 hafta önce

KADERRBERRA

'You' sen demek. 'You are' siz demek çünkü 'you' dan sonra 'are' geliyor. 'Are' kelimesi çoğul olduğu için 'you are ' da siz demek oluyor. 'A' kelimesini söylememiş olabilir. Bu sizin sorumluluğunuz, yazıda ne geçiyor ne yazıyor diye bakmanız gerekir. Yukarıdaki çevirinin aşağısında 'sen bir çocuksun' demiş, muhtemelen yanlış çeviri yapmışlardır.

1 yıl önce

yavuzdalar
8 ay önce

irem667904

Bana yardım ettiginiz icin tesekkurler

8 ay önce

ebrar197565

Burda are ne anlamda kullanilmiş acaba

7 ay önce

ebrar197565

Burda are ne anlamda kullanılmıs acaba

7 ay önce

anilharbi

Siz bir çocuksunuz yazdım ama kabul etti ama sen bir çocuksun diyor iyide are çoğullarda kullanılmıyor muydu nasıl sen bir çocuksun oluyor?

3 yıl önce

Sumer89

"you" kelimesinden sonra asla "is" gelmez. Çünkü ingilizcede sen ve siz kelimelerinin ikisi de "you" olarak yazılır.

3 yıl önce

adakaplan

e ikisi de oluyor

3 yıl önce

beril_1419

you sen demek siz olmaz ayrıca you kelimesinden sonra are gelir :)

2 yıl önce

Rosiemasion

you are child diyorum ama kabul etmiyo

3 yıl önce

minisduru

a eklemelisin Cunku a kelimesi bir anlamina gelir oradada bir yani a eki olur

3 yıl önce

sila53

are degil vsre dedi anladım ben

3 yıl önce

zerens

doğru çeviri sen bir çocuksun olacak

3 yıl önce

BerraiermS

Siz çocuksunuz yazınca oluyo

3 yıl önce

EmreUlasmi

Are ne ise yarıyor

3 yıl önce

SinanTurat

Çoğular demek

2 yıl önce

suheylcik2005

Kahraman mara

3 yıl önce

erenbaris2004

aman be bir aşamayı geçince hata veriyomuş

3 yıl önce

elifttneke

bikere are ve diye kulanilmiyomu kafam karisti

3 yıl önce

tenpanter

Sen bir veletsin yazdım olmadı :(

3 yıl önce

gser1

:D

2 yıl önce

ismail476954

O ne demek

2 yıl önce

CerenAkbal

Chılderen degil miydi

3 yıl önce

HilalNur12

Children=çocuklar
Child=çocuk

2 yıl önce

sude691

Sen bir çocuksun ile bir çocuksun aynı değilmi

3 yıl önce

Rarity_MLP

hayir deyil bu ters bi cumle yani ter bi anlam verio

3 yıl önce

hikmet864520

"You are a child" cümlesinde "are" ne anlama gelir

3 yıl önce

SemiDeniz

bu ne ya

3 yıl önce

SinanTurat

Bende bilmem

2 yıl önce

miladine

anlaşılmıyor

3 yıl önce

ygmurglcc

nasıl are kullanılıyoki is kullanılacak çünkü çevrisi sen bir çocuksun

3 yıl önce

SinanTurat

Hayır

2 yıl önce

alper437809

Kelimenin üstüne basın neyin nesi olduğu yazar

3 yıl önce

AdemGunes1

are orada çoğul olmuyormu

2 yıl önce

SinanTurat

Oluyo

2 yıl önce

66YuSuF66

sen bir veletsin yazdım olmaz mı

2 yıl önce

yiitcan0

abi internetten baktım cevap "çocuk gibisin çıktı"

2 yıl önce

eren422181

The lara ve a lara çok dikkat ediyoraunuz

2 yıl önce

zelihaeymaBayram

nedense doğru okuyom olmuyor

2 yıl önce

ahmetisik70

bi bir yerine sayılıyor olmalı

2 yıl önce

zccankaraca1

child çocuk daha yeni baktım internetten çocuk demek olmuyo böyle

2 yıl önce

Umutenay

arkidişler sorunu cevabı sen bir çocuksun

2 yıl önce

TubaHazera

Ben oyle yapmiyorum sese basiyorum sonra mikrofon gibi seye basiyorum o ses ben soylemis gibi oluyo

2 yıl önce

Tedok127

Bir yani a yi söylememiş ama ben yinede sen bir çocuksun olarak yaptım orda You are child diyor ama yazan You are a child

2 yıl önce

egemen401619

Çok kolay

2 yıl önce

a8609

Ilk basta sen bir çocuksun yazdim olmadı

1 yıl önce

TayfunDede

H☺️

1 yıl önce

suheylcik2005

S

3 yıl önce

KemalOrgun

Of

3 yıl önce

ufuk63

are nerelerde kullanılır

3 yıl önce

kaplumbaam

I-am / you,we,they-are / he,she,it-is/ olur

2 hafta önce

dilkesin

Are çoğullarda kullanilir

3 yıl önce

DOM.LG.PRO

Allahuekpeeeeee!!!

2 yıl önce

Gronderis

A yazmadım diye gitti yaa :D

3 yıl önce

SinanTurat

Sen çocuk musun

2 yıl önce

Bozkurt123

Banada öyle oldu

3 yıl önce

SinanTurat

Yooooooooo

2 yıl önce

nehaad

i cannt know wht is the mean of (are) and why we write this sentense like that!

3 yıl önce

SinanTurat

Sus

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.