A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The duck drinks the milk."

Fordítás:A kacsa megissza a tejet.

4 éve

17 hozzászólás


JonaBence

a kacsa tejet iszik?

4 éve

jcsabax
jcsabax

Ne higgyétek! Szerintem az egész csak kacsa!

1 éve

hibacska

Nem iszik soha

4 éve

artr14

Ha ha ha nagyon okos vagy

4 hónapja

edina.szab1

a kacsa tejet iszik?

4 éve

Szandrii

Miért nem jó az, hogy a kacsa tejet iszik? Miért csak a kacsa issza a tejet?

4 éve

fectroll
fectroll

Én is ezt írtam. Talán a úgy lenne a tejet iszik, hogy The duck drinks milk. A 'the' miatt lehet issza. Valaki adjon igazat, mert nem vagyok biztos a dolgomban. KÖSZI

4 éve

dejo11

A kacsa nem iszik tejet;-)

4 éve

rEnglishKate

az mér nem jó hogy a kacsa tejet iszik??

3 éve

ZsoltZsolt2

Olyan hülye mondatok vannak néha :-)

3 éve

maknorbi

Mert ugye ott van hogy: ,,Drinks THE milk,vagyis megissza a tejet és nem tejet iszik.

4 éve

SzilviaSom4

Persze együtt buliznak a teknőssel a tejivóban.

6 hónapja

LeanguageQueen

A Cserpesben

2 hónapja

janimbx
janimbx

Betartja a who ajanlasat

4 éve

zsike53
zsike53

Igazad van, csak mivel a valóságban a kacsa nem issza meg a tejet, ezért azt hittem, hogy rosszul hallok.

4 éve

MihlyLszlH

Szerintük....a kacsa a tejet issza.....remek fordítás....de szerintem ez kacsa....

2 hónapja

Solt101

Mióta?

1 hónapja