A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Almát akar."

Fordítás:He wants an apple.

4 éve

7 hozzászólás


madam01

Miért kell a névelő? Miért nem helyes a "He wants apple."?

4 éve

VajdaKlip

Én is rosszul írtam, de gondolom megszámlálható főnév elé kell a névelő.

4 éve

vbeatrix76

miért apples?

4 éve

kiraly.edina

Almát egyes számban van.Miért nem fogadta el és irt többes számot applest?

4 éve

sziszi.juh

A „the apple” miért nem jó?

4 éve

michael19791129

Mert csak egy bármilyen almát akar. Ha a the-t használod akkor egy konkrét dologról van szó. Vagyis, azt az almát akarja.

4 éve

lamis61

ezt én sem értem

4 éve