1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Oğlan bir domates yer."

"Oğlan bir domates yer."

Çeviri:The boy eats a tomato.

February 10, 2014

38 Yorum


SerkanIlga

Genis zaman oldugu icin He - She -it lerde fiil S takisi alir


evval705381

He,she ve it gibi kavramlara es(s) takısı geli


abdullah147201

Genis zaman da he she ve it s takisi alir


Cconguroglu

domates tomatoes değil mi?


senerali

Tomatoes çoğulu yani domatesler anlamında.


emocuk1

Hayır o çoğul olur yani domatesler.


Firdevs15129

Hayır, domates=tomato


CESURGoz

Eats an tomato yaptım imla hatası dedi,yani a tomato olacakmış nedenini açıklarmısınız


rabia_26

senin yaptığın kendinden sonra sesli harf gelirse an yapa bilirsin örnek an apple. A tomato gibi.


Reyyan242851

A bir anlamina geliyor cumlede ne zaman olsa oyle goruyorum


EmirDouhan

A yada an dan sonra ki kelime sessiz harfle başlıyorsa a , sesli harfle başlıyorsa an (istisnalar hariç),örnek: I have a pen Yada I have an application


Firdevs15129

A olması için belirttiğimiz yiyeceğin sessiz bir harfle başlaması gerekir. An kullanırken ise tıpkı tersi. A strawerry, An apple gibi.


Feslik

Bu cümlede the niçin var


__Legend__

Arkadaşlar sizde Can hakkı var mı ? Bende yok, önceden vardı.


kroniq-waqa

Ama burda oglan kelimesi he she it yerinemi kullanilmis oluyo.


MeteUlku

"Oğlan yer." derken özne kaçıncı şahıs olur? 3. tekil şahıs, bu yüzden fiil -s takısı aldı.


nehirduru2

Ben the boy eat a tomato yazdim yanlis dedi eat s takisi alirmis


MeteUlku

Çünkü "the boy", 3. tekil şahıs (he/she/it = o). Öznesi 3. tekil şahıs olan her geniş zaman cümlesinde fiil -s takısı alır.


aklinkalmasin

The son neden olmadı


_.-.QUEEN.-._

Son ,oğul anlamına gelir


Firdevs15129

Son=erkek çocuk anlamına gelir, genellikle ailelerde bahsedilen erkek çocuklarda kullanılır. Bu cümlede bu yüzden boy kullanılır.


dryakaratas

cümlede bir sorun yok da neden bu konunun içinde ?


MubaRekt

"the guy eats a tomato" yanlış mıdır?


NuviVine

son demek de oğlan demek neden kabul etmedi


yusuf.ball93

son oğul demek yani senin oğlun 30 yaşında da olabilir 3 yaşında da ama boy genç bi erkek çocuk, oğlan anlamına gelir yani 10-20 arası


Geno.Sans

Domatesin yanına ekmek olsaydı ya. Sadece domates kötü olmuş.


X-Olivia-X

Bence gayet kolaydi


yesilyelek_

The yı nesnelerden önce kullanmiyor muyuz neden boydan önce de geldi


Bayan_prenses

Aga bee doğru yaptım yanlış diyo yaa

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.