1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Oğlan bir domates yer."

"Oğlan bir domates yer."

Çeviri:The boy eats a tomato.

February 10, 2014

15 Yorum


barisyavas

Eat neden s alır

February 18, 2014

SerkanIlga

Genis zaman oldugu icin He - She -it lerde fiil S takisi alir

February 22, 2014

evval705381

He,she ve it gibi kavramlara es(s) takısı geli

August 27, 2019

Cconguroglu

domates tomatoes değil mi?

February 10, 2014

senerali

Tomatoes çoğulu yani domatesler anlamında.

February 14, 2014

emocuk1

Hayır o çoğul olur yani domatesler.

August 5, 2019

CESURGoz

Eats an tomato yaptım imla hatası dedi,yani a tomato olacakmış nedenini açıklarmısınız

August 1, 2014

rabia_26

senin yaptığın kendinden sonra sesli harf gelirse an yapa bilirsin örnek an apple. A tomato gibi.

September 16, 2014

EmirDouhan

A yada an dan sonra ki kelime sessiz harfle başlıyorsa a , sesli harfle başlıyorsa an (istisnalar hariç),örnek: I have a pen Yada I have an application

July 28, 2015

kroniq-waqa

Ama burda oglan kelimesi he she it yerinemi kullanilmis oluyo.

February 2, 2015

MeteUlku

"Oğlan yer." derken özne kaçıncı şahıs olur? 3. tekil şahıs, bu yüzden fiil -s takısı aldı.

March 26, 2016

Feslik

Bu cümlede the niçin var

August 24, 2016

akillikiz_

The son neden olmadı

September 10, 2016

dryakaratas

cümlede bir sorun yok da neden bu konunun içinde ?

February 13, 2017

NuviVine

son demek de oğlan demek neden kabul etmedi

June 11, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.