Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Oğlan bir domates yer."

Çeviri:The boy eats a tomato.

0
4 yıl önce

12 Yorum


barisyavas

Eat neden s alır

4
Cevap ver4 yıl önce

SerkanIlga

Genis zaman oldugu icin He - She -it lerde fiil S takisi alir

24
Cevap ver4 yıl önce

Cconguroglu

domates tomatoes değil mi?

1
Cevap ver4 yıl önce

senerali

Tomatoes çoğulu yani domatesler anlamında.

5
Cevap ver4 yıl önce

CESURGoz

Eats an tomato yaptım imla hatası dedi,yani a tomato olacakmış nedenini açıklarmısınız

1
Cevap ver4 yıl önce

rabia_26

senin yaptığın kendinden sonra sesli harf gelirse an yapa bilirsin örnek an apple. A tomato gibi.

4
Cevap ver3 yıl önce

EmirDouhan

A yada an dan sonra ki kelime sessiz harfle başlıyorsa a , sesli harfle başlıyorsa an (istisnalar hariç),örnek: I have a pen Yada I have an application

1
Cevap ver3 yıl önce

kroniq-waqa

Ama burda oglan kelimesi he she it yerinemi kullanilmis oluyo.

0
Cevap ver3 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"Oğlan yer." derken özne kaçıncı şahıs olur? 3. tekil şahıs, bu yüzden fiil -s takısı aldı.

0
Cevap ver2 yıl önce

Feslik

Bu cümlede the niçin var

0
Cevap ver1 yıl önce

akillikiz_

The son neden olmadı

0
Cevap ver1 yıl önce

dryakaratas

cümlede bir sorun yok da neden bu konunun içinde ?

0
Cevap ver1 yıl önce