1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He has plates."

"He has plates."

Çeviri:Onun tabakları var.

February 10, 2014

92 Yorum


Aydan319038

he "o" demek degilmiydi?


muratsimse18

"He has" dedigimiz icin onun anlamina geldi. Cunku has sahiplik bildiriyo.


Naziek1

Evet ama erkeklerde kullanılır she ise o demektir ve kızlarda kullanılmaktadır


takozki

açıklama yapan arkadaş az önce she has plates sorusuna cevap olarak tabaklar kızda cevabı için açıklama yapmışsın şimdi aynı soruda sadece she yerine he yazıyo bana erkek olunca kural değişiyo deme


Selcen_Ozturk

she ve he ile ne alakası var. fark THE'da. dikkatli okuyun.


SenaTekin6

The yazmıyor ki cümlede. Sen dikkatli oku


ibrahim-sami

He has the plates ile He has plates farkli manarda. Onun tabakları var .. ve tabaklar onda. The nin önemi iste...


Ebrarxdxd

Oncekinde the vardi arkadasim


RanaNisa3

Alakası yok onunla cnm ne alaka jdksksks


MehmetN.TA

Öğrenmek için yurt dışına çıkmak lazım


Elmar513070

Katılmıyorum. Çalışırsak başarabiliriz


Yazaredip

"onun tabakları var"la "o tabakların sahibi" aynı ifadedir.


iremsu95

niye orda kopya var Ama orda bazen doğru bazen yanlış oluyor anlamadım şimdi


Glinyagmur

Ya ben yanlis yaptim biri bana anlatabilirmi yarin yazili var nolurr


Elif67253

Ya şimdi ben olayı anlamadım he=o demek değil mi? Neden onun kelimesine dönüşüyor?


fatihan71

He has plate diyor plates demiyor.


perihan186296

Hayir he has plates diyor


aqil.quliyev

bu ne demek desem gülermisiniz


ElifNazMut1

Hayır gülüncek şey yok cevap Onun tabakları var olacak


asDfBaran

he mas plates diye söylüyor ama doğrusu he has plates


BaverAtl

Niye have degilde has aradaki fark ne ?


Elif67253

Have; I, you, we, they'den sonra kullanılır has ise; he she it' ten somra


sinbad60

.s mes gelmiyor bunda


Ayla577604

Dediyim kelimeyi almiyorlar


meryem449291

Evet ya bende de bazen oluyor


kamil367574

Dostlar have le has ı karıstırıyorum yardım plase


y.onrgvn

"He She It" için = has "I you we they" and için = have


_AVATAR_

Have, has aynı şey ikiside var demek yalnızca he she it de es takısı geldiği için have deki v, e düşüyor yerine s takısı geliyor


RanaAktan

Tabaklar onda ¿


KubilayDem3

Have ile has karistiriyorum yardim ede bilicek varmi ?


huseyin.ce6

Harfim bozuk kabul etmiyor


nisa608191

Ne dedigi anlasilmiyor


Veyselkara894109

Bu cümle nerde kullanılırki?


Furkan210859

Simdi the geldigi zaman s takisiyla birlikte cogul olmuyor mu biraz kafam karisti da


IILAY1

var kelimesini eklemdik yanlis saydi has var diyedir


gani736952

cevap onun tabakları var


melike114644

Ben var kelimesine bastım aniden devam tuşuna basinca yanlış dedi


HSEYN546976

His has plates. kullansak nasıl olurr


zgnKaraola

Onun tabajları yazdım yanlış dedi


MertKaan96

He has the plates olsaydı , "tabaklar onda" olacaktı.


llSmll

'Tabaklar onda' neden olmadı?


Esma937562

Onda tabak var neden olmaz


Esma937562

Onda tabaklar var neden okmaz


Mehmetah423051

"Onun tabakları" neden yanlış oluyor anlamıyorum


selamibaak1

His has plates - onun tabakları var

He has plates - o tabakları var

Yanlış rapor edin


vee.st

Thank you... I thought i was wrong, ama hayir, duo yanlis


zeyd599146

Tabaklar onda olmaz mı?


Hikmetlim

Onun tabağı var dedim. Yanlış dedi.


Nazmi412885

Tabaklar onda ile onun tabakları var cümlesi arasında ki farkı çözedim


TeomanF.

Ulan plaka da demek oluyor nasil ayirt edicez


Ali841705

Tabaklar onda neden olmuyor.


Ilayda325387

Tabaklar onda da kabul edilmeli ya


BgmORK

His olması gerekmiyor mu he bin iyeliği


muratsimse18

Bazen tabaklar onda diye ceviriyo. "Tabaklari" demesi icin plates'in basina "the" gelmesi gerekmez mi ? Neden tabaklar onda demedik


lkay369263

Onun tabaklari var guzelmi güzel


UfukDeniz2

Tabaklar ona yaptim neden yanlis


Meryem261197

10'un tabakları var güzel mi güzel (bir ara arabası da vardı. Yakında bizi de alır parasıyla) ndjdndj


TanEr767552

He neden his degil de he oluyo.selcen hanım siteyi bıraktimı açıklayıcı yorum yok hiç


kra285014

Benim de bardaklarim var


Gke155207

Have olmasi gerekmez miydi? Tam ayrimi yapamıyorum


MFU19

"Tabaklar onda" neden yanlış, İngilizce çevirisi istendiğinde soruyu Türkçe bu şekilde vermiş.


Gokce1991

onda da anlami vermiyormu? the girl has the plates (tabaklar kiz da) cumlesinde oldugu gibi. tabaklar onda.(he has plates.


betuly000

Tabaklar onda. Cümlesi de kabul edilmeli bence


nicolas798790865

Arkadaslar plates=tabaklar has=onun/o he=o/onun


damilu2

Tabaklar onun dedim yanlis cikti. Cunku onun tabaklari var yazmak istemedim the plates yok diye


damilu2

Tabaklar onun dedim the plates yazmiyor diye onun tabaklari var yazmamistim. Neyse ki konusma dilinde bir sekilde anlasiriz


Furkan532327

Has ve have farkları nedir


_AVATAR_

"Hav" de var demek "has"de arada fark yok yalnızca" he she it" e "s" takısı geldiği için öyle oluyor have deki v, e düşüyor


havva625502

Bu cok kolay diyosun ama yapa miyosum


erdoganaksoy

tabaklar onda ya noldu ?


kubilayyesillik

tabaklar onda yazınca kabul edilmeli

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.