Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He has plates."

Çeviri:Onun tabakları var.

0
4 yıl önce

114 Yorum


takozki

açıklama yapan arkadaş az önce she has plates sorusuna cevap olarak tabaklar kızda cevabı için açıklama yapmışsın şimdi aynı soruda sadece she yerine he yazıyo bana erkek olunca kural değişiyo deme

17
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

she ve he ile ne alakası var. fark THE'da. dikkatli okuyun.

31
Cevap ver3 yıl önce

mhbyzaa

Iyi ama ikisindede the yok

1
Cevap ver1 ay önce

erensipka

Pkggju

0
Cevap ver3 hafta önce

esincelik
esincelik

:-)

0
Cevap ver2 hafta önce

BICIROYUND

Sen eziksin konusma konustukca batiyorsun

-31
Cevap ver1 yıl önce

melisa390914

Neyini anlamionuz

-9
Cevap ver1 yıl önce

Vildan758990

he ve she onun anlamına geliyor

-14
Cevap ver2 yıl önce

Aydan319038

he "o" demek degilmiydi?

12
Cevap ver1 yıl önce

hedayamurt

Cümleye göre değişiyor normal he erkek demek ama cümlede o

-4
Cevap ver1 yıl önce

Selin749000

He erkekler için o demek

1
Cevap ver6 ay önce

mer426956

Tttçöçççççö

-4
Cevap ver6 ay önce

Elif_Nisaam

Ama has gelirse onun oluyor

-6
Cevap ver5 ay önce

zeynepuzun916198

onun tabakları var

10
Cevap ver1 yıl önce

MehmetN.TA

Öğrenmek için yurt dışına çıkmak lazım

6
Cevap ver1 yıl önce

Glinyagmur

Ya ben yanlis yaptim biri bana anlatabilirmi yarin yazili var nolurr

1
Cevap ver1 yıl önce

iremsu95

niye orda kopya var Ama orda bazen doğru bazen yanlış oluyor anlamadım şimdi

1
Cevap ver1 yıl önce

Ayla577604

Dediyim kelimeyi almiyorlar

1
Cevap ver1 yıl önce

sena511492

Evet oyle

1
Cevap ver9 ay önce

sena511492

Benimde

0
Cevap ver9 ay önce

kamil367574

Dostlar have le has ı karıstırıyorum yardım plase

1
Cevap ver1 yıl önce

y.onrgvn

"He She It" için = has "I you we they" and için = have

0
Cevap ver2 gün önce

Veyselkara894109

Bu cümle nerde kullanılırki?

1
Cevap ver8 ay önce

Veyselkara894109

I have lunch

1
Cevap ver8 ay önce

Furkan210859

Simdi the geldigi zaman s takisiyla birlikte cogul olmuyor mu biraz kafam karisti da

1
Cevap ver7 ay önce

Zehraa99

''onun tabağı var'' neden olmuyor.İlla onun tabakları var mı olucak? Açıklama lütfen :)

0
Cevap ver3 yıl önce

nurayicel

Ama hatırlatırım plateS "s" takısına dikkat etmelisiniz. Çoğul... :)

1
Cevap ver3 yıl önce

fatihan71

He has plate diyor plates demiyor.

0
Cevap ver2 yıl önce

aqil.quliyev

bu ne demek desem gülermisiniz

0
Cevap ver2 yıl önce

ElifNazMut1

Hayır gülüncek şey yok cevap Onun tabakları var olacak

1
Cevap ver1 yıl önce

asDfBaran

he mas plates diye söylüyor ama doğrusu he has plates

0
Cevap ver2 yıl önce

ViniUehera

anlamadım ya

0
Cevap ver2 yıl önce