1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He has plates."

"He has plates."

Çeviri:Onun tabakları var.

February 10, 2014

138 Yorum


Aydan319038

he "o" demek degilmiydi?


muratsimse18

"He has" dedigimiz icin onun anlamina geldi. Cunku has sahiplik bildiriyo.


blackpink657

Ama üste tabaklar onda yazınca he has plates yazıyoruz kabul ediyor üste he has plates yazdığında bende tabaklar onda diyorum kabul etmiyor neden?


oski890440

Evet, "he" "o" demek


Hafsa6842

Öyle ama çümle şöyle oluyor;O tabakları var. Sence mantıklımı??! Yani önce cümlenin tamamına bakın:))


zlalevvala

Evet aynen öyle


takozki

açıklama yapan arkadaş az önce she has plates sorusuna cevap olarak tabaklar kızda cevabı için açıklama yapmışsın şimdi aynı soruda sadece she yerine he yazıyo bana erkek olunca kural değişiyo deme


Selcen_Ozturk

she ve he ile ne alakası var. fark THE'da. dikkatli okuyun.


SenaTekin6

The yazmıyor ki cümlede. Sen dikkatli oku


FastSon1

He has plate dediğine bahse girerim!


ibrahim-sami

He has the plates ile He has plates farkli manarda. Onun tabakları var .. ve tabaklar onda. The nin önemi iste...


Ebrarotou

Oncekinde the vardi arkadasim


RanaNisa3

Alakası yok onunla cnm ne alaka jdksksks


Yazaredip

"onun tabakları var"la "o tabakların sahibi" aynı ifadedir.


MehmetN.TA

Öğrenmek için yurt dışına çıkmak lazım


Elmar513070

Katılmıyorum. Çalışırsak başarabiliriz


iremsu95

niye orda kopya var Ama orda bazen doğru bazen yanlış oluyor anlamadım şimdi


fatihan71

He has plate diyor plates demiyor.


Elif67253

Ya şimdi ben olayı anlamadım he=o demek değil mi? Neden onun kelimesine dönüşüyor?


0s6ahZff

ben başta yanlış yazdım sonra aynısını yazdım (doğrusu olan) yanlış verdi.


aqil.quliyev

bu ne demek desem gülermisiniz


ElifNazMut1

Hayır gülüncek şey yok cevap Onun tabakları var olacak


asDfBaran

he mas plates diye söylüyor ama doğrusu he has plates


ggo_ncls_

Ya neyini anlamiyon bunun, he has plates onun tabakları var demek he has the plates tabaklar onda demek. Bu kadar


BaverAtl

Niye have degilde has aradaki fark ne ?


Elif67253

Have; I, you, we, they'den sonra kullanılır has ise; he she it' ten somra


Hsyn__6016instgr

.s mes gelmiyor bunda


Glinyagmur

Ya ben yanlis yaptim biri bana anlatabilirmi yarin yazili var nolurr


Ayla577604

Dediyim kelimeyi almiyorlar


meryem449291

Evet ya bende de bazen oluyor


kamil367574

Dostlar have le has ı karıstırıyorum yardım plase


y.onrgvn

"He She It" için = has "I you we they" and için = have


_AVATAR_

Have, has aynı şey ikiside var demek yalnızca he she it de es takısı geldiği için have deki v, e düşüyor yerine s takısı geliyor


RanaAktan

Tabaklar onda ¿


KubilayDemiroz

Have ile has karistiriyorum yardim ede bilicek varmi ?


huseyin.ce6

Harfim bozuk kabul etmiyor


nisa608191

Ne dedigi anlasilmiyor


Veyselkara894109

Bu cümle nerde kullanılırki?


Furkan210859

Simdi the geldigi zaman s takisiyla birlikte cogul olmuyor mu biraz kafam karisti da


IILAY1

var kelimesini eklemdik yanlis saydi has var diyedir


gani736952

cevap onun tabakları var


melike114644

Ben var kelimesine bastım aniden devam tuşuna basinca yanlış dedi


HSEYN546976

His has plates. kullansak nasıl olurr


zgnKaraola

Onun tabajları yazdım yanlış dedi


MertKaan96

He has the plates olsaydı , "tabaklar onda" olacaktı.


llSmll

'Tabaklar onda' neden olmadı?


Esma937562

Onda tabak var neden olmaz


Esma937562

Onda tabaklar var neden okmaz


MehmedShah327441

"Onun tabakları" neden yanlış oluyor anlamıyorum


selamibaak1

His has plates - onun tabakları var

He has plates - o tabakları var

Yanlış rapor edin


vee.st

Thank you... I thought i was wrong, ama hayir, duo yanlis


zeyd599146

Tabaklar onda olmaz mı?


Hikmetlim

Onun tabağı var dedim. Yanlış dedi.


Nazmi412885

Tabaklar onda ile onun tabakları var cümlesi arasında ki farkı çözedim


TeomanF.

Ulan plaka da demek oluyor nasil ayirt edicez


Ali841705

Tabaklar onda neden olmuyor.


Ilayda325387

Tabaklar onda da kabul edilmeli ya


BgmORK

His olması gerekmiyor mu he bin iyeliği


muratsimse18

Bazen tabaklar onda diye ceviriyo. "Tabaklari" demesi icin plates'in basina "the" gelmesi gerekmez mi ? Neden tabaklar onda demedik


lkay369263

Onun tabaklari var guzelmi güzel


UfukDeniz2

Tabaklar ona yaptim neden yanlis


mrymm__k.o

10'un tabakları var güzel mi güzel (bir ara arabası da vardı. Yakında bizi de alır parasıyla) ndjdndj


TanEr767552

He neden his degil de he oluyo.selcen hanım siteyi bıraktimı açıklayıcı yorum yok hiç


kra285014

Benim de bardaklarim var


Gke155207

Have olmasi gerekmez miydi? Tam ayrimi yapamıyorum


Fatihche

"Tabaklar onda" neden yanlış, İngilizce çevirisi istendiğinde soruyu Türkçe bu şekilde vermiş.


Gokce1991

onda da anlami vermiyormu? the girl has the plates (tabaklar kiz da) cumlesinde oldugu gibi. tabaklar onda.(he has plates.


betuly000

Tabaklar onda. Cümlesi de kabul edilmeli bence


Audi98

Cok kolay bir soru


Audi98

Arkadaslar plates=tabaklar has=onun/o he=o/onun


damilu2

Tabaklar onun dedim yanlis cikti. Cunku onun tabaklari var yazmak istemedim the plates yok diye


damilu2

Tabaklar onun dedim the plates yazmiyor diye onun tabaklari var yazmamistim. Neyse ki konusma dilinde bir sekilde anlasiriz


Furkan532327

Has ve have farkları nedir


_AVATAR_

"Hav" de var demek "has"de arada fark yok yalnızca" he she it" e "s" takısı geldiği için öyle oluyor have deki v, e düşüyor


havva625502

Bu cok kolay diyosun ama yapa miyosum


erdoganaksoy

tabaklar onda ya noldu ?


kubilayyesillik

tabaklar onda yazınca kabul edilmeli


AhmetPaket

Neden tabaklar onda diyemiyoruz?


kindred875014

nun eki kazandıran has peki var kelimesi nerden geliyo


Ibrahimzba1

he has plates = onun tabakları var aynı cümle "tabaklar onda" anlamına da gelmiyor mu buradaki ayrım nedir


Rya1232

Has ne demekti unuttum


Baran842793

Güzel bir uygulama yeni başladım


Baran842793

Onun tabakları var


SERKANMERT6

Zaten ikisinde anlami ayni he veya she yanlis kabuk etmenin ne anlami var


atila894344

Biz güney azerbaycanda plate sözüne boşqab deyirik tabak kapaklı bir şeydir ki ekmek koyarlar


[aktif olmayan kullanıcı]

    Basıyorum algılamıyor


Sandra234984

    " Plates " the plates şeklinde yazılması gerekmiyor mu ?


MeryemKara194071

    Şimdi He var ama he'nin yanındada has varsa onu birleştirip onun diye okuyacağız.


Sinan_Simsek

    "He has plates " olması gerekmiyor mu


Sinan_Simsek

    Tabaklar onda olması gerekiyor


Feyzanur227032

    Ben doğru söylüyorum


    [aktif olmayan kullanıcı]

      "He has plates"in anlamı "tabaklar onda" da olabilir, "tabaklar onun" da olabilir. Bunları ayırt etmek "the" ya bağlıydı. Ama görüldüğü üzere "the" yok. İşte burada işler karışıyor. Ben de hiçbir şey anlamıyorum.


HakanKemal8

      Bakin yukarıda aynu cumle tabaklar bende demek di burda da ayni cumle degisik anlamda


ThomasArthur.

      2 soru once 'benim tabaklarim var' a yanlis dedi simdi bunda da 'onun tabaklari var ' dogru oluyor bir oncekinde 'tabaklar bende' dogru idi neden bunda da 'tabaklar onda' dogru olmadi


Beatrix782847

      Telafuzda hata var he has plate diyor ama olması gereken he has plates


PINAR79330

      Seslendirmede tabak çoğul değil.


RojhatErta

      Onun tabakları var


Esin294607

      Plate diye duyuluyor plates diye degil


NazifeAkyl

      Her olmalıydı He değil bence


tzkprnisndr

      Arkadaşlar beni takip edermisiniz lütfen


tzkprnisndr

      Arkadaşlar beni takip edermisiniz lütfen


41yuasa41

      onun tabaklari var yazdim i yerine ı ve var kelimeainden sonra nokta koyacakmisiz bu sekilde var. boyle sacmaliklmi olur


Menbirgen

      Çi has plates diyor ikisi arasında


mehmet17283

      Tabaklar onda olması gerekmiyor muydu


YaarGngren

      Ya bu metinleri okuyan ablalar abiler anlamıyorum hızlı dinleyince duyamadıklarımı yavaş dinleyince duyuyorum bazende hızlı dinlediğimde anlıyorum yavaş dinlediğimde okunuş değişiyor. Mesala ducks ile dogs ayıramıyorum bazen a , the, yutuluyor anlamıyorum. Bazen s ekini anlamıyorum

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.