"Hehasplates."

Çeviri:Onun tabakları var.

4 yıl önce

128 Yorum


takozki

açıklama yapan arkadaş az önce she has plates sorusuna cevap olarak tabaklar kızda cevabı için açıklama yapmışsın şimdi aynı soruda sadece she yerine he yazıyo bana erkek olunca kural değişiyo deme

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

she ve he ile ne alakası var. fark THE'da. dikkatli okuyun.

4 yıl önce

mhbyzaa

Iyi ama ikisindede the yok

5 ay önce

erensipka

Pkggju

4 ay önce

esincelik
esincelik

:-)

4 ay önce

BICIROYUND

Sen eziksin konusma konustukca batiyorsun

1 yıl önce

RanaNisa3

Alakası yok onunla cnm ne alaka jdksksks

3 ay önce

ibrahim-sami

He has the plates ile He has plates farkli manarda. Onun tabakları var .. ve tabaklar onda. The nin önemi iste...

3 ay önce

MustafaBer743683

He gerizakli

2 ay önce

melisa390914

Neyini anlamionuz

1 yıl önce

Vildan758990

he ve she onun anlamına geliyor

2 yıl önce

Aydan319038

he "o" demek degilmiydi?

1 yıl önce

RanaNisa3

Evet (o) demek

3 ay önce

hedayamurt

Cümleye göre değişiyor normal he erkek demek ama cümlede o

1 yıl önce

Selin749000

He erkekler için o demek

10 ay önce

mer426956

Tttçöçççççö

10 ay önce

Elif_Nisaam

Ama has gelirse onun oluyor

9 ay önce

ibrahim-sami

Has = have.. ayni sey. Has yalnizca grnis zamanda 3.tekil şahıs için kullanilir. She has.. he has.. it has... digerleri icin have. I have... you have. They have....

3 ay önce

zeynepuzun916198

onun tabakları var

1 yıl önce

MehmetN.TA

Öğrenmek için yurt dışına çıkmak lazım

1 yıl önce

Glinyagmur

Ya ben yanlis yaptim biri bana anlatabilirmi yarin yazili var nolurr

1 yıl önce

iremsu95

niye orda kopya var Ama orda bazen doğru bazen yanlış oluyor anlamadım şimdi

1 yıl önce

Ayla577604

Dediyim kelimeyi almiyorlar

1 yıl önce

sena511492

Evet oyle

1 yıl önce

sena511492

Benimde

1 yıl önce

meryem449291

Evet ya bende de bazen oluyor

3 ay önce

kamil367574

Dostlar have le has ı karıstırıyorum yardım plase

1 yıl önce

y.onrgvn

"He She It" için = has "I you we they" and için = have

4 ay önce

Veyselkara894109

Bu cümle nerde kullanılırki?

1 yıl önce

Veyselkara894109

I have lunch

1 yıl önce

Furkan210859

Simdi the geldigi zaman s takisiyla birlikte cogul olmuyor mu biraz kafam karisti da

11 ay önce

HSEYN546976

His has plates. kullansak nasıl olurr

8 ay önce

Zehraa99

''onun tabağı var'' neden olmuyor.İlla onun tabakları var mı olucak? Açıklama lütfen :)

4 yıl önce

nurayicel

Ama hatırlatırım plateS "s" takısına dikkat etmelisiniz. Çoğul... :)

3 yıl önce

fatihan71

He has plate diyor plates demiyor.

3 yıl önce

aqil.quliyev

bu ne demek desem gülermisiniz

2 yıl önce

ElifNazMut1

Hayır gülüncek şey yok cevap Onun tabakları var olacak

1 yıl önce

asDfBaran

he mas plates diye söylüyor ama doğrusu he has plates

2 yıl önce

ViniUehera

anlamadım ya

2 yıl önce

Yazaredip

"onun tabakları var"la "o tabakların sahibi" aynı ifadedir.

2 yıl önce

YahyaBedir1

he o demek ama erkeklere kullanilir kizlarda she kullanilir ama duolingoda icinde erkek gectiginde she kullanirsan kabul ediro sizcede sacma degil mi bence sacma bununla ilgili bir sey bi sey biliyorsaniz söyleyebilirsiniz

2 yıl önce

Dilara842609

Cevabı onun tabağı var olacak

2 yıl önce

BaverAtl

Niye have degilde has aradaki fark ne ?

2 yıl önce

Elif67253

Have; I, you, we, they'den sonra kullanılır has ise; he she it' ten somra

1 yıl önce

hedayamurt

Have var demek ama has nedemek bilmiyorum

1 yıl önce

mefail7

(Have )Vardır demek oluyor

9 ay önce

kaan739414

Sa

2 yıl önce

sinbad60

.s mes gelmiyor bunda

2 yıl önce

yceldeniz

BU NE YA

2 yıl önce

lkerEren

Çoğullarda "has" mi geliyor ?

1 yıl önce

ErkinErdem7

NO!

10 ay önce

hedayamurt

Hayır çoğul kasdederken s gelir çoğul eki mesela elephants filler demek veya apples elmalar horses ile atlar demek

1 yıl önce

OrhanbyStar

Hayır have geliyor. Burda çoğul olan Subject değil isim "tabaklar"

1 yıl önce

Ali76817

plates çeviride plaka demekmiş tabak nerden gelior :)

1 yıl önce

EvwcJ

Aynen

11 ay önce

elifkaraca455675

Kimin doğru çikti

1 yıl önce

KrmTRED

D

10 ay önce

RanaAktan

Tabaklar onda ¿

1 yıl önce

Gamze528632

Arkadaslar have çoğullarda has ise tekillerde kullanılır lutfen karıştırmayın

1 yıl önce

KubilayDem3

Have ile has karistiriyorum yardim ede bilicek varmi ?

1 yıl önce

Elif67253

Ya şimdi ben olayı anlamadım he=o demek değil mi? Neden onun kelimesine dönüşüyor?

1 yıl önce

gizem203955

Bence cok kolay

1 yıl önce

huseyin.ce6

Harfim bozuk kabul etmiyor

1 yıl önce

esmay266092

Onun tabaklari yazfim kabul etmedi

1 yıl önce

HaticeKara325528

Var i goremsdumm

1 yıl önce

nisa608191

Ne dedigi anlasilmiyor

1 yıl önce

IILAY1

var kelimesini eklemdik yanlis saydi has var diyedir

11 ay önce

KrmTRED

Aman

10 ay önce

zeynepcos2

"TO"Ne demek?

10 ay önce

gani736952

cevap onun tabakları var

9 ay önce

gediz18

Offf

9 ay önce

melike114644

Ben var kelimesine bastım aniden devam tuşuna basinca yanlış dedi

8 ay önce

Hemra6

Eee basit

8 ay önce

zgnKaraola

Onun tabajları yazdım yanlış dedi

7 ay önce

MertKaan96

He has the plates olsaydı , "tabaklar onda" olacaktı.

7 ay önce

betlelbir

aynen

6 ay önce

llSmll

'Tabaklar onda' neden olmadı?

4 ay önce

Esma937562

Onda tabak var neden olmaz

4 ay önce

Esma937562

Onda tabaklar var neden okmaz

4 ay önce

Mehmetah423051

"Onun tabakları" neden yanlış oluyor anlamıyorum

2 ay önce

selamibaak1

His has plates - onun tabakları var

He has plates - o tabakları var

Yanlış rapor edin

2 ay önce

zeyd599146

Tabaklar onda olmaz mı?

2 ay önce

gokhanoksuz

Onun tabağı var dedim. Yanlış dedi.

1 hafta önce

Astroturk

He have plates olması lazım değil mi tabaklar zaten çoğul, sahip olma fiilini neden has é degıstırıyoruz?

4 yıl önce

tubitter

YA ARKADASLAR TEKİLLİKLE COGULLUKLA ALAKASI YOK SUNU ANLAYIN HE SHE IT DE HAS I YOU WE THEY DE HAVE GELIR AYNI SEKILDE GENIS ZAMANDA ; HE SHE IT VARSA FİİLE S GELİR I YOU WE THEY İSE OLDUGU GIBI YAZILIR.

3 yıl önce

Mehmetah423051

Allah razı olsun

2 ay önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

fiil nesneye göre değil özneye göre belirlenir. he tekil

4 yıl önce

nurayicel

Ben de yanlışıkla var yerine ver yazmışım, yanlışıkla deymişim ama... :(:(:( Ama olmaz kiii :(:(

3 yıl önce

samirmov

"tabaklar onda"neden yalnis oluyor

4 yıl önce

ByteTyson

"he has the plates" denseydi tabaklar onda doğru olurdu, the orada fark yaratıyor

4 yıl önce

Emlsnmz

Tabaklarin onda olmasiyla tabaklara sahip.olmasi farkli onda olmasi onun oldugu verisine ulastirmaz

4 yıl önce

MazlumAkgl

A

4 yıl önce

Hcem

Bir onceki soruda "Benim tabaklarim" in cevabi "I have plates" olurken neden bunun cevabi "onun tabakları" olmuyor?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır öyle bir cevap yok :)

  • I have plates: Benim tabaklarım var
  • My plates: Benim tabaklarım
4 yıl önce

FatihDnmez1

Tabaklar onun yazdım. Yanlış onum tabakları var dedi. Aynı şey değil mi

4 yıl önce

mls_dyr

Çünkü tabaklar onda diye bir söz yok onun tabakları var olucak

4 yıl önce

[aktif olmayan kullanıcı]

    o sahip tabaklara

    devrik cümle olduğu içinmi kabul etmemiş

    3 yıl önce

ekinshu

    "The "gelince tabaklar onda nasil oluyor."the"nin kullanimi nasil oluyor

    3 yıl önce

Yazc61

    He diyor onun tabgı nasıl oluyor his onun demek degilmi

    3 yıl önce

200319781979

    aaaaaa

    3 yıl önce

OnurmertTa

    he o demek his onun demek neden böyle yapıyorsun

    3 yıl önce

aysenursah3

    ya ismimn yanında kaç yazıyo diye yorum yapıyom bi sny

    3 yıl önce

aysenursah3

    doğrusunuz

    3 yıl önce

OzgurY3231

    KADININ SESİ HE DERKEN WE OLUYOR DİKKAT

    2 yıl önce

Emrealar4

    Yanlış kelimler var

    2 yıl önce

tuba3569

    Ohooo

    2 yıl önce

omer8kek

    cevap onun tabakları var olacak

    2 yıl önce

AliCanGRLD1

    Birşey soracağım onun derken burda bunu has takısı mı sağlıyor?? Çünkü her has kullanıldığında onun anlamını elde etmiyoruz. Şöyle olamazmıydı örneğin Alinin arabası derken Ali's car s takısı alınarak düzeltilebilir mi kelime yoksa has o işlevi görüyormu

    2 yıl önce

EypKkmeral

    Have has farki nedir?

    2 yıl önce

_Aleyna_Solaker_
    1 yıl önce

Kagan1903
    Kagan1903

    BU NE YA

    1 yıl önce

Schizoprenic53

    He has got plates olmaz mi?

    4 yıl önce

teemo61

    he erkek de demek

    3 yıl önce

bilgecbeyza

    Bizim tabaklarımız var Neden kabul etmedi

    3 yıl önce

mustafapar5

    Onun tabakları var diyorum algilamiyor mikrofon

    3 yıl önce

ElifNazMut1

    Nasıl mikrafon algılamıyor bu konuşmalı değil ki

    1 yıl önce

NisaYavuz32

    Bunu anlamayan bebeeeeeeeeeee

    3 yıl önce

gulhanmuslum

    ya ne olur su konuya açıklık getırın? iki canım gitti bosu bosuna

    4 yıl önce

sultaniii

    Kafami karistiran bir konu " he-o" demek degil mi tabaklari var derken onun tabaklari var anlamina geliyor. He yerine her kullanmak gerek.iyir mu

    4 yıl önce

Selcen_Ozturk
    Selcen_Ozturk

    hayır. bu Türkçedeki "var" kalıbının tuhaf kullanımından kafanızı karıştırıyor. Bu cümleyi fiille kurarsak şöyle olur "O tabaklara sahip". İngilizcede her/his/your gibi iyelik sıfatları adı üstünde sıfattır, cümlenin öznesi olamaz. Yani her zaman "I have X": Benim X'im var ama My X: Benim X'im

    4 yıl önce

AY_12

    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

    4 yıl önce

AhmetEgeEfe

    platesin spor olması gerekmiyormu.ÖRNEK:PLATES TOPU

    2 yıl önce

AliBurakTo

    Tabaklar onda yazdım kabul etmedi .s

    4 yıl önce

lacrymosa86

    ''he has the plates'' dese dediğiniz doğruydu..

    4 yıl önce

bekiraltintas

    Allah im yarabbeam ;) anlaşılan ne yapsak boş. Ingilizceye maruz kalmadan ingilizce ogrenilmiyor anlasilan. Bu da Tr de pek mumkun degil

    4 yıl önce

CansuTan1

    Allah belanizi versin insani kendinden supe duyar hale getiriyosunuz oruspu cocuklari bi kiza kifur ettirdiniz ya daha ne diyim size sizin yaptiginiz oyunada sizede........

    3 yıl önce

JumanjiN87

    Cansız varlıklar çoğul kullanilmiyordu burda nasıl cogul oluyor.?

    4 yıl önce

fazare

    Saçmalama

    4 yıl önce
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.