"He has plates."

Çeviri:Onun tabakları var.

4 yıl önce

68 Yorum


takozki

açıklama yapan arkadaş az önce she has plates sorusuna cevap olarak tabaklar kızda cevabı için açıklama yapmışsın şimdi aynı soruda sadece she yerine he yazıyo bana erkek olunca kural değişiyo deme

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

she ve he ile ne alakası var. fark THE'da. dikkatli okuyun.

4 yıl önce

mhbyzaa

Iyi ama ikisindede the yok

3 ay önce

RanaNisa3

Alakası yok onunla cnm ne alaka jdksksks

1 ay önce

ibrahim-sami

He has the plates ile He has plates farkli manarda. Onun tabakları var .. ve tabaklar onda. The nin önemi iste...

1 ay önce

Aydan319038

he "o" demek degilmiydi?

1 yıl önce

RanaNisa3

Evet (o) demek

1 ay önce

zeynepuzun916198

onun tabakları var

1 yıl önce

MehmetN.TA

Öğrenmek için yurt dışına çıkmak lazım

1 yıl önce

Glinyagmur

Ya ben yanlis yaptim biri bana anlatabilirmi yarin yazili var nolurr

1 yıl önce

iremsu95

niye orda kopya var Ama orda bazen doğru bazen yanlış oluyor anlamadım şimdi

1 yıl önce

Ayla577604

Dediyim kelimeyi almiyorlar

1 yıl önce

sena511492

Evet oyle

11 ay önce

sena511492

Benimde

11 ay önce

meryem449291

Evet ya bende de bazen oluyor

1 ay önce

kamil367574

Dostlar have le has ı karıstırıyorum yardım plase

1 yıl önce

y.onrgvn

"He She It" için = has "I you we they" and için = have

2 ay önce

Veyselkara894109

Bu cümle nerde kullanılırki?

9 ay önce

Veyselkara894109

I have lunch

9 ay önce

Furkan210859

Simdi the geldigi zaman s takisiyla birlikte cogul olmuyor mu biraz kafam karisti da

9 ay önce

HSEYN546976

His has plates. kullansak nasıl olurr

6 ay önce

Zehraa99

''onun tabağı var'' neden olmuyor.İlla onun tabakları var mı olucak? Açıklama lütfen :)

3 yıl önce

nurayicel

Ama hatırlatırım plateS "s" takısına dikkat etmelisiniz. Çoğul... :)

3 yıl önce

fatihan71

He has plate diyor plates demiyor.

3 yıl önce

aqil.quliyev

bu ne demek desem gülermisiniz

2 yıl önce

ElifNazMut1

Hayır gülüncek şey yok cevap Onun tabakları var olacak

1 yıl önce

asDfBaran

he mas plates diye söylüyor ama doğrusu he has plates

2 yıl önce

ViniUehera

anlamadım ya

2 yıl önce

Yazaredip

"onun tabakları var"la "o tabakların sahibi" aynı ifadedir.

2 yıl önce

YahyaBedir1

he o demek ama erkeklere kullanilir kizlarda she kullanilir ama duolingoda icinde erkek gectiginde she kullanirsan kabul ediro sizcede sacma degil mi bence sacma bununla ilgili bir sey bi sey biliyorsaniz söyleyebilirsiniz

2 yıl önce

Dilara842609

Cevabı onun tabağı var olacak

2 yıl önce

BaverAtl

Niye have degilde has aradaki fark ne ?

1 yıl önce

Elif67253

Have; I, you, we, they'den sonra kullanılır has ise; he she it' ten somra

1 yıl önce

hedayamurt

Have var demek ama has nedemek bilmiyorum

1 yıl önce

mefail7

(Have )Vardır demek oluyor

7 ay önce

kaan739414

Sa

1 yıl önce

sinbad60

.s mes gelmiyor bunda

1 yıl önce

yceldeniz

BU NE YA

1 yıl önce

lkerEren

Çoğullarda "has" mi geliyor ?

1 yıl önce

ErkinErdem7

NO!

8 ay önce

Ali76817

plates çeviride plaka demekmiş tabak nerden gelior :)

1 yıl önce

EvwcJ

Aynen

8 ay önce

elifkaraca455675

Kimin doğru çikti

1 yıl önce

KrmTRED

D

8 ay önce

RanaAktan
RanaAktan

Tabaklar onda ¿

1 yıl önce

Gamze528632

Arkadaslar have çoğullarda has ise tekillerde kullanılır lutfen karıştırmayın

1 yıl önce

KubilayDem3

Have ile has karistiriyorum yardim ede bilicek varmi ?

1 yıl önce

Elif67253

Ya şimdi ben olayı anlamadım he=o demek değil mi? Neden onun kelimesine dönüşüyor?

1 yıl önce

gizem203955

Bence cok kolay

1 yıl önce

huseyin.ce6

Harfim bozuk kabul etmiyor

1 yıl önce

esmay266092

Onun tabaklari yazfim kabul etmedi

11 ay önce

HaticeKara325528

Var i goremsdumm

11 ay önce

nisa608191

Ne dedigi anlasilmiyor

10 ay önce

IILAY1

var kelimesini eklemdik yanlis saydi has var diyedir

9 ay önce

KrmTRED

Aman

8 ay önce

zeynepcos2

"TO"Ne demek?

8 ay önce

gani736952

cevap onun tabakları var

7 ay önce

gediz18

Offf

6 ay önce

melike114644

Ben var kelimesine bastım aniden devam tuşuna basinca yanlış dedi

6 ay önce

Hemra6

Eee basit

6 ay önce

zgnKaraola

Onun tabajları yazdım yanlış dedi

5 ay önce

MertKaan96

He has the plates olsaydı , "tabaklar onda" olacaktı.

4 ay önce

betlelbir

aynen

4 ay önce

llSmll

'Tabaklar onda' neden olmadı?

1 ay önce

Esma937562

Onda tabak var neden olmaz

1 ay önce

Esma937562

Onda tabaklar var neden okmaz

1 ay önce

CemAlici

Arkadaşlar onca örnek çözdükten sonra anladım ki bu amerikan, ingiliz değil DUALİNGO İNGİLİZCESİ!

1 ay önce

Mehmetah423051

"Onun tabakları" neden yanlış oluyor anlamıyorum

1 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.