"The girl has animals."

Çeviri:Kızın hayvanları var.

4 yıl önce

44 Yorum


deniz625813

Ben "kızın hayvanları var" yazdim yanliş dedi

1 yıl önce

herkul.gez

The ve 'S' takisi icin çok kafa karışıyor. Ileri derece ogretilmek isteniyor ama bence bu seviyede ogreti icin cok erken. THE meselesine gelirsek oznenin basinda ise normal olarak düşünülmeli Amma Nesnenin basina gelirse "Köpekler Kizda" anlamina dönüşür

4 yıl önce

CenkDuruk

The bir öznenin önündeyse o öznenin belirli bir özne olduğunu gösteriyor.The girl mesela hangi kızlar tanıdığım kızlar bizim kızlar.Bizim kızların hayvanları var ya da bizim kızın hayvanları var gibi. Eğer the bir nesnenin önüne geliyorsa o zaman da Türkçedeki belirtili nesne görevi görüyor yani nesneye ek getiriyor. Örnek She eats the bread. Burada Kız ekmeği yedi anlamı var."The"yı kaldırırsak kız ekmek yedi olur.

1 ay önce

Muharrem384166

She o demek değilmi ,neden kız dediğini anlamadım.

1 ay önce

ElaJansetE

Yanlış düşünüyorsun ben 5e geçtim ama s takısını bize 3. sınıfta öğrettiler

1 ay önce

beyzakaplan2007

ya yanlışlıkla ilk okuduğumda kızlar hayvandır diye çevirdim sjsjsjsjs

1 yıl önce

lale5bal123

she nin o anlamıda var ve o dediğimde yanlış kabul ediyor

2 yıl önce

AYEGLATAY

She o anlamı var ama the girls dediyse orada kızlar kullanılması gerekli

1 yıl önce

Furkann35

Have/has neye göre belirliyoruz

4 yıl önce

turkbordobereli

Have i you we they oznelerinde kullanilir , has ise he she ve it oznelerinde kullanilir.Fark bu

4 yıl önce

bordomavmsi

|He she it |= has got |I you we they|= have got

3 yıl önce

atakan3737

3.tekil sahis has gerisi have

3 yıl önce

SafakGuner

Has yerine gas yazmisim yazim hatasi olarak algilamasi gerekmezmiydi ya da tekrar dene falan direk yanlis olarak kabul etti :(

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yazdığınız şeyin başka bir anlamı varsa yazım hatası olarak algılanması mümkün değil

3 yıl önce

rzayeva_mesume

Girls yazdım

3 yıl önce

qwer-ahmet

İyi de birader s takısını çoğul diye öğretiyorlar çoğul yazınca da yanlış diyorlar ben bi şfey anlamadım

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

isimlere gelirse çoğuldur, fiillere gelirse değil

3 yıl önce

eeempusa

Hayvanlar kizda yazdim yanlis dedi peki bu cunleyi basil kurcaz ?

3 yıl önce

sjnem

Kızın hayvanları var.

1 yıl önce

KeNaNErDoa

Onun hayvanları var yazdım

3 yıl önce

idiloss

S takısı kafa karıştırıyor

3 yıl önce

burakbasak

bu ne ya aynisi boys olarak cıktı köpekler oğlanda diye simdi hayvanlar kızda olunca neden kabul etmiyo programda hata var sanırım

3 yıl önce

SalimTolga

Gixl

3 yıl önce

BabySeda

of yanlış yapmışım

2 yıl önce

hilalnur3734

s katısı yüzünden yesşil şey geri geliyor 1 harf ya 1harf

2 yıl önce

ENESAKPINA

Peki"the girl has the animals" dersek hayvanlar kızda gibi anlam çıkarmı? Şimdiden teşekkürler...

2 yıl önce

YTCANSEVMLSOY

jbhh

2 yıl önce

zzillla
zzillla

Why is "kız çocuğun hayvanları var" incorrect?

I don't understand why çocuk becomes çocuğunUN.

Thanks

2 yıl önce

iamshawnmendes

hayvanları olabilir

1 yıl önce

Sevoly24

İçinizden birisine maşallah

1 yıl önce

fleesalf92

The girls yerine onun yazsak olabilir ki

1 yıl önce

murat47295

yav noktayı unutmuşum.vay be

1 yıl önce

nurgl760157

kızların

1 yıl önce

flankes00

"bu kız tam bir hayvan " dedim yine olmadı :)

1 yıl önce

yhanifi1980

"Hayvanlar kızda" niye olmadı?

1 yıl önce

GlceNazAks

Bazı yerlerde s eki var ama tekil olarak kabul ediyor

10 ay önce

Gldanebra

Hayvan kizlarda olmasi lazim degil mi. Has hep kafami karistiriyor

8 ay önce

Berna999833

Basit

6 ay önce

Hemra6

Az buçak zor

6 ay önce

omerbayraktar

Merhabalar bir önceki soruda tabaklar adamda dedik burda kızın hayvanları var diyoruz orda da has vardı burdada. Bu konu hakkında bir açıklama yaparmısınız.

5 ay önce

baharaltka

Bi hevesle basliyorum ama celiskiler cok fazla kafami karistiriyo

3 ay önce

SOD1999

Fgh

1 ay önce

nazlicanvrl

amk

4 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.