1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The girl has animals."

"The girl has animals."

Çeviri:Kızın hayvanları var.

February 10, 2014

57 Yorum


beyzakaplan2007

ya yanlışlıkla ilk okuduğumda kızlar hayvandır diye çevirdim sjsjsjsjs


herkul.gez

The ve 'S' takisi icin çok kafa karışıyor. Ileri derece ogretilmek isteniyor ama bence bu seviyede ogreti icin cok erken. THE meselesine gelirsek oznenin basinda ise normal olarak düşünülmeli Amma Nesnenin basina gelirse "Köpekler Kizda" anlamina dönüşür


ElaJansetE

Yanlış düşünüyorsun ben 5e geçtim ama s takısını bize 3. sınıfta öğrettiler


ttntayron

Ben lise 1 im adamin dedigine katiliyorum oşey demek istiyor the ve s in en ileri kullanimlari ogretiliyor


poyraz625813

Ben "kızın hayvanları var" yazdim yanliş dedi


FurkanGngr19

Bende öyle yazdim kabul etti


idiloss

S takısı kafa karıştırıyor


serh6t

Hayvanlar kızda anlamı da çıkmaz mi?


Furkann35

Have/has neye göre belirliyoruz


turkbordobereli

Have i you we they oznelerinde kullanilir , has ise he she ve it oznelerinde kullanilir.Fark bu


bordomavmsi

|He she it |= has got |I you we they|= have got


Hidayet116

sahip olmak veya var


atakan3737

3.tekil sahis has gerisi have


SafakGuner

Has yerine gas yazmisim yazim hatasi olarak algilamasi gerekmezmiydi ya da tekrar dene falan direk yanlis olarak kabul etti :(


Selcen_Ozturk

yazdığınız şeyin başka bir anlamı varsa yazım hatası olarak algılanması mümkün değil


qwer-ahmet

İyi de birader s takısını çoğul diye öğretiyorlar çoğul yazınca da yanlış diyorlar ben bi şfey anlamadım


Selcen_Ozturk

isimlere gelirse çoğuldur, fiillere gelirse değil


Hikmetlim

Selcen hanım books kitaplar değil kitap oluyor demiş tiniz


eeempusa

Hayvanlar kizda yazdim yanlis dedi peki bu cunleyi basil kurcaz ?


sjnem

Kızın hayvanları var.


KeNaNErDoa

Onun hayvanları var yazdım


BabySeda

of yanlış yapmışım


lale5bal123

she nin o anlamıda var ve o dediğimde yanlış kabul ediyor


AYEGLATAY

She o anlamı var ama the girls dediyse orada kızlar kullanılması gerekli


hilalnur3734

s katısı yüzünden yesşil şey geri geliyor 1 harf ya 1harf


ENESAKPINA

Peki"the girl has the animals" dersek hayvanlar kızda gibi anlam çıkarmı? Şimdiden teşekkürler...


zzillla

Why is "kız çocuğun hayvanları var" incorrect?

I don't understand why çocuk becomes çocuğunUN.

Thanks


Sevoly24

İçinizden birisine maşallah


fleesalf92

The girls yerine onun yazsak olabilir ki


murat47295

yav noktayı unutmuşum.vay be


flankes00

"bu kız tam bir hayvan " dedim yine olmadı :)


yhanifi1980

"Hayvanlar kızda" niye olmadı?


GlceNazAks

Bazı yerlerde s eki var ama tekil olarak kabul ediyor


Gldanebra

Hayvan kizlarda olmasi lazim degil mi. Has hep kafami karistiriyor


Hemra6

Az buçak zor


omerbayraktar

Merhabalar bir önceki soruda tabaklar adamda dedik burda kızın hayvanları var diyoruz orda da has vardı burdada. Bu konu hakkında bir açıklama yaparmısınız.


baharaltka

Bi hevesle basliyorum ama celiskiler cok fazla kafami karistiriyo


KudretZeren

Kizlar hayvandır yazmışım butun kizlardan özür...


RukiyeKocaslan

The girl has plates deyince tabaklar kızda oluyor. The girl has animals deyince neden hayvanlar kızda olmuyor?


DINARA345414

Neden have değil has (v2 gecmis zamanda gelmiyor mu??)


GkmenYERL

the girl has animals. kızın hayvanları var. the girl has the animals. dediğimiz zaman, (hayvanlar kızda) anlamı mı çıkıyor.


TheSaintMan

"Hayvanlar kızda " dedim kabul etmedi


merveyaman57

Has ve have farki nedir soylermisinz


Onuriv

The boy has the dogs ta Köpekler oğlanda diye çevriliyordu


resul.baris.shn

"Kızların hayvanları var" yazdım ve hatalı dedi. ?


ronaldinhoe

A diye birşey duydum


ceylintunga09

Sadece baştaki harfi büyük yapmadığım için kabul etmedi jspdkfpfkğrmfşxkf

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.