Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The girl has animals."

Çeviri:Kızın hayvanları var.

4 yıl önce

93 Yorum


deniz625813

Ben "kızın hayvanları var" yazdim yanliş dedi

1 yıl önce

Berna999833

Hi

4 ay önce

Hemra6

Ben öyle yazdım kabul etti

4 ay önce

herkul.gez

The ve 'S' takisi icin çok kafa karışıyor. Ileri derece ogretilmek isteniyor ama bence bu seviyede ogreti icin cok erken. THE meselesine gelirsek oznenin basinda ise normal olarak düşünülmeli Amma Nesnenin basina gelirse "Köpekler Kizda" anlamina dönüşür

4 yıl önce

ElaJansetE

Yanlış düşünüyorsun ben 5e geçtim ama s takısını bize 3. sınıfta öğrettiler

2 gün önce

CenkDuruk

The bir öznenin önündeyse o öznenin belirli bir özne olduğunu gösteriyor.The girl mesela hangi kızlar tanıdığım kızlar bizim kızlar.Bizim kızların hayvanları var ya da bizim kızın hayvanları var gibi. Eğer the bir nesnenin önüne geliyorsa o zaman da Türkçedeki belirtili nesne görevi görüyor yani nesneye ek getiriyor. Örnek She eats the bread. Burada Kız ekmeği yedi anlamı var."The"yı kaldırırsak kız ekmek yedi olur.

3 gün önce

Srreker

animal hayvanda orda özne değil o sebep le nesne dedi. çarpıtmayın.

1 yıl önce

Azranazkeskin

Animal nedemek biliyormusun canım

3 yıl önce

zeronya

Hayvan

3 yıl önce

beyzakaplan2007

ya yanlışlıkla ilk okuduğumda kızlar hayvandır diye çevirdim sjsjsjsjs

11 ay önce

lale5bal123

she nin o anlamıda var ve o dediğimde yanlış kabul ediyor

2 yıl önce

AYEGLATAY

She o anlamı var ama the girls dediyse orada kızlar kullanılması gerekli

1 yıl önce

Emir427441

Ha ha bilmyordum aaaaa

1 yıl önce

Emir427441

Pl

1 yıl önce

Emir427441

Ppap

1 yıl önce

SelcanAtilla

Kızın hayvanı var. Kız-girl Hayvan -an animal Var-has Girl has an animal

5 ay önce

ibrahim802819

she has varsa dikkat et

1 yıl önce

Hazar63685

Doğru demesi lağzım

1 yıl önce

Yeim665670

Önce Türkçe`yi öğren. Lazım yazacaksın kdskdks

9 ay önce

Furkann35

Have/has neye göre belirliyoruz

3 yıl önce

turkbordobereli

Have i you we they oznelerinde kullanilir , has ise he she ve it oznelerinde kullanilir.Fark bu

3 yıl önce

bordomavmsi

|He she it |= has got |I you we they|= have got

3 yıl önce

atakan3737

3.tekil sahis has gerisi have

3 yıl önce

Hidayet116

sahip olmak veya var

3 yıl önce

Mrcreww

Have 3. Tekil olmayanlarin disindakiler

3 yıl önce

SafakGuner

Has yerine gas yazmisim yazim hatasi olarak algilamasi gerekmezmiydi ya da tekrar dene falan direk yanlis olarak kabul etti :(

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yazdığınız şeyin başka bir anlamı varsa yazım hatası olarak algılanması mümkün değil

3 yıl önce

Azranazkeskin

Tabletle yazmak cok kotu cünku yazarken başka harfe basarım O:-)

3 yıl önce

Berna999833

Saçma işe sıçma

4 ay önce

rzayeva_mesume

Girls yazdım

3 yıl önce

qwer-ahmet

İyi de birader s takısını çoğul diye öğretiyorlar çoğul yazınca da yanlış diyorlar ben bi şfey anlamadım

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

isimlere gelirse çoğuldur, fiillere gelirse değil

3 yıl önce

eeempusa

Hayvanlar kizda yazdim yanlis dedi peki bu cunleyi basil kurcaz ?

3 yıl önce

sjnem

Kızın hayvanları var.

1 yıl önce

KeNaNErDoa

Onun hayvanları var yazdım

3 yıl önce

idiloss

S takısı kafa karıştırıyor

3 yıl önce

burakbasak

bu ne ya aynisi boys olarak cıktı köpekler oğlanda diye simdi hayvanlar kızda olunca neden kabul etmiyo programda hata var sanırım

3 yıl önce

SalimTolga

Gixl

3 yıl önce

BabySeda

of yanlış yapmışım

2 yıl önce

hilalnur3734

s katısı yüzünden yesşil şey geri geliyor 1 harf ya 1harf

2 yıl önce

ENESAKPINA

Peki"the girl has the animals" dersek hayvanlar kızda gibi anlam çıkarmı? Şimdiden teşekkürler...

2 yıl önce

YTCANSEVMLSOY

jbhh

2 yıl önce

zzillla
zzillla

Why is "kız çocuğun hayvanları var" incorrect?

I don't understand why çocuk becomes çocuğunUN.

Thanks

1 yıl önce

iamshawnmendes

hayvanları olabilir

1 yıl önce

Sevoly24

İçinizden birisine maşallah

1 yıl önce

fleesalf92

The girls yerine onun yazsak olabilir ki

1 yıl önce

murat47295

yav noktayı unutmuşum.vay be

1 yıl önce

nurgl760157

kızların

1 yıl önce

flankes00

"bu kız tam bir hayvan " dedim yine olmadı :)

1 yıl önce

yhanifi1980

"Hayvanlar kızda" niye olmadı?

11 ay önce

GlceNazAks

Bazı yerlerde s eki var ama tekil olarak kabul ediyor

8 ay önce

Gldanebra

Hayvan kizlarda olmasi lazim degil mi. Has hep kafami karistiriyor

7 ay önce

Berna999833

Basit

4 ay önce

Hemra6

Az buçak zor

4 ay önce

omerbayraktar

Merhabalar bir önceki soruda tabaklar adamda dedik burda kızın hayvanları var diyoruz orda da has vardı burdada. Bu konu hakkında bir açıklama yaparmısınız.

4 ay önce

baharaltka

Bi hevesle basliyorum ama celiskiler cok fazla kafami karistiriyo

1 ay önce

OmerYayla

Has ve have in arasindaki fark nedir neye gore has neye gore have

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Üçüncü tekil şahıs için has

3 yıl önce

zaynep

onun hayvanları var deyince ne oluyor ki allah aşkına :D

3 yıl önce

nisa_tuna

Orada girl yaziyor kizin olmasi lazim direk

3 yıl önce

Mrcreww

Kiz girl demek kardesim

3 yıl önce

EceDingil

'The girl' diyor yani kizin .. 'Onun' yazanlar she ile karistirmis ki bende onun demistim:/

3 yıl önce

Bo_2011

It doesn't recognize my pronunciation, although my pronunciation is quite good

3 yıl önce

sevobilal

S takisi kafa karistiriyor diyen arkadaslar

S takisi isme geldiginde cogul yapar mesela elephants derrsiniz filler olur . Hemen bu konudan once bize s takisini program genis zamanda ogretti o da fiillere gelir he she it de fiile konur o zaman da anlam degistirmez o .

Gelelim simdi cogullarda isimlere s takisi koyuyoruz da cogul yapiyoruz nicin fiillere s takisi gelmiyor derseniz cevabi cok basit cogullarda s takisi kullanilmaz.

3 yıl önce

tamer06

O kızın hayvanları var dedim diye yanlış dedi azcık torpil geçsen nevar aramızda bi harfin lafı mı olur :))

3 yıl önce

CeylanAleyna

püfff

3 yıl önce

ozgeozgemelek

Duymuyooo

3 yıl önce

beni_affet_fan

Selamın aleyküm

2 yıl önce

AliBD2001

ONUN HAYVANLARI VAR OLMAZ MI

3 yıl önce

AladdinTan

Kızın hayvanları var

3 yıl önce

nisa_tuna

Orada girl yaziyo

3 yıl önce

hilalnur3734

girls kız oldugu için onun diyemiyoruz she olsaydı onun o olurdu

2 yıl önce

Azranazkeskin

Orda cinsiyet var

3 yıl önce

AY_12

Kızın yazmadıgim için kapul etmedi haksızlık

3 yıl önce

Hidayet116

kızların hayvanları var yaptım ben kabul etmesi lazımdı dirikmen yalnış dedi

3 yıl önce

Canselky3

Orada tek bir kızdan bahsetmiş girl yazmış girls değil

3 yıl önce

Azranazkeskin

Evet

3 yıl önce

NurSrkya

Bunlar cok kolay :S

3 yıl önce

Hazar63685

Evet

1 yıl önce

MetinYILMA3

O kızın hayvanları var. Doğru olmazmı?

3 yıl önce

Ferhat286211

Yanlış

7 ay önce

Ferhat286211

Yanlış

7 ay önce

BurakOzkur

Bunun cevirisi hayvanlar kizda olmasi gerekmiyomu? The varve have/has kullanilmis.

4 yıl önce

fatih114

the, have/has den sonraki nesneye gelmesi gerekiyor.ilk the kız için kullanılıyor.burada the bahsedilen kızın bildiğimiz bir kişi olduğuna işaret ediyor.

4 yıl önce

flankes00

Kız hayvanlar var. dedim nie olmadi 'kızın' diyorsa önündeki the yanlış olmalı

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"Kız hayvanlar var. " diye bir cümle var mı Türkçede :S

3 yıl önce

AliBurakTo

Hayvanlar kızın dedim olmadı

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

o cümlenin öznesi farklı: "The Animals are the girl's" gibi bişey oldu o.

4 yıl önce

eakececioglu

"Kızın hayvanları." da doğru cevap olarak kabul edilmeli.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır o bambaşka, ve de cümle değil tamlama."Girl's animals"

4 yıl önce

demir87

basta the war hayvanlar kızda demek olmuyormu boyl olunca

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir oznede (girl) degil nesnede (animals) olmasi lazim "the"nin

4 yıl önce