"I have a legal question for you."

Fordítás:Van egy jogi kérdésem számodra.

4 éve

8 hozzászólás


weebergy

Mert nem a kérdés törvényes, hanem a kérdés törvénnyel kapcsolatos - magyarul ezt joginak mondjuk, hiszen mást jelent...

4 éve

ohollos

Ez így igaz (mármint a fenti fordítás és az előbbi hozzászóló), de nem vagyunk jogi szakértők

4 éve

weebergy

teljesen igazad van, csak a megértés próbálom segíteni - szerintem sem szerencsés mondat

4 éve

pityuci

Ha ráviszem a kurzort a legal szóra,a jogi és a törvényes szót adja fordításnak.De a megoldásban mégsem fogadta el a törvényest!!!!!!!!!!!

4 éve

Dina016

Nekem sem fogadta el a törvényes szót!

4 éve

fantai

mi a különbség a részedre ás számodra között?

4 éve

pljudit

" törvényes" miért nem jó?

4 éve

olina296

Van egy hivatalos kérdésem számodra-miért nem jó?

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.