1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She reads a newspaper."

"She reads a newspaper."

Fordítás:Elolvas egy újságot.

February 10, 2014

27 hozzászólás


Brisa834888

Egyes szám harmadik személyben (ő - she, he, it) az igék kapnak egy s-t vagy es-t a végükre. Pl. You read, she reads.


Szu-szi

Ez igaz lehet!!!


treelala

K.David90-el értek egyet. Helytelen a magyarra fordítás


EZagonyi8

legalabb normalisan ejtene ki a no mert vmi borzalom


tunci0112

Azért kell az "S,, betű,mer E/3-ban azt használjuk de a többinél nem kell


Ahana313

Mikor használunk az egyre "a"-t és mikor a "one"-t?


vasvariistvan

Az one szám,az a, an névelő.


FarkasIdaY

én zárójelbe tettem az ő-t,és hibának vette.szerintetek miért lehet ez??


Kira.Toth

Mert ő azt szószerint érti vagyis ő úgy érti hogy:zárójel She zárójel .......


sttomwolf

Ő olvassa az újságot nem jó, de az ő olvas újságot az jó. GG


K.David90

"Elolvas újságot" ez így nem helyes.


Tannaa12

de helyes...csak nem magyaros :/


Szu-szi

Az biztos!!!


lacifikner

Az ujsagot olvassa. Ez miert nem jo?


maybeeysu

mert az "the newspaper " lenne


zsuzsa7803

Elolvassa az ujságot sem jó. De miért??


lilcsi34

én azt írtam:"ő elolvassa az újságot"és nem lett jó


Kira.Toth

Kovács lili az ,,ő'' nem kell


Wiwooh

Ez nem helyes. Nincs értelme.


buzasyluca

Azért mert ha E/3 személyben írunk ( She He It ) akkor az igék végére mindig tenni kell egy S vagy ES betű(ke)t.


bpeti06

ő olvas egy újságot


Attilingo7

Az olvassa az újságot miért nem jó?


n.k.zsuzsa

She reads the newspaper.


MaraNagy

Szia minden igaz akkor nem

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.