"She reads a newspaper."

Fordítás:Elolvas egy újságot.

4 éve

28 hozzászólás


Brisa834888

Egyes szám harmadik személyben (ő - she, he, it) az igék kapnak egy s-t vagy es-t a végükre. Pl. You read, she reads.

4 éve

Szu-szi
Szu-szi

Ez igaz lehet!!!

4 éve

lumosnina

Igy van!

4 éve

treelala

K.David90-el értek egyet. Helytelen a magyarra fordítás

4 éve

EZagonyi8

legalabb normalisan ejtene ki a no mert vmi borzalom

4 éve

tunci0112

Azért kell az "S,, betű,mer E/3-ban azt használjuk de a többinél nem kell

4 éve

Ahana313

Mikor használunk az egyre "a"-t és mikor a "one"-t?

3 éve

vasvariistvan

Az one szám,az a, an névelő.

7 hónapja

FarkasIdaY

én zárójelbe tettem az ő-t,és hibának vette.szerintetek miért lehet ez??

2 éve

Kira.Toth

Mert ő azt szószerint érti vagyis ő úgy érti hogy:zárójel She zárójel .......

7 hónapja

K.David90

"Elolvas újságot" ez így nem helyes.

4 éve

Tannaa12

de helyes...csak nem magyaros :/

3 éve

Szu-szi
Szu-szi

Az biztos!!!

4 éve

lacifikner

Az ujsagot olvassa. Ez miert nem jo?

4 éve

maybeeysu

mert az "the newspaper " lenne

4 éve

zsuzsa7803

Elolvassa az ujságot sem jó. De miért??

4 éve

lilcsi34

én azt írtam:"ő elolvassa az újságot"és nem lett jó

4 éve

Kira.Toth

Kovács lili az ,,ő'' nem kell

7 hónapja

Wiwooh

Ez nem helyes. Nincs értelme.

4 éve

beluska2004

Sssssss minnek kel

4 éve

buzasyluca

Azért mert ha E/3 személyben írunk ( She He It ) akkor az igék végére mindig tenni kell egy S vagy ES betű(ke)t.

4 éve

bpeti06

ő olvas egy újságot

3 éve

Attilingo7

Az olvassa az újságot miért nem jó?

3 éve

CzentnerVi

Tetszik

2 éve

LosoncziJe1

De gyorsan mondja és nem normàlisan

2 éve

Hanna220028

Nem mindegy hogy olvassa vagy elolvassa?

1 éve

MaraNagy

Szia minden igaz akkor nem

1 éve

sttomwolf

Ő olvassa az újságot nem jó, de az ő olvas újságot az jó. GG

9 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.