"She reads a newspaper."

Fordítás:Elolvas egy újságot.

February 10, 2014

30 hozzászólás


Brisa834888

Egyes szám harmadik személyben (ő - she, he, it) az igék kapnak egy s-t vagy es-t a végükre. Pl. You read, she reads.

February 24, 2014

Szu-szi

Ez igaz lehet!!!

April 18, 2014

lumosnina

Igy van!

September 24, 2014

Csengocske

Igazad van

February 5, 2019

treelala

K.David90-el értek egyet. Helytelen a magyarra fordítás

April 9, 2014

EZagonyi8

legalabb normalisan ejtene ki a no mert vmi borzalom

February 18, 2014

tunci0112

Azért kell az "S,, betű,mer E/3-ban azt használjuk de a többinél nem kell

July 28, 2014

Ahana313

Mikor használunk az egyre "a"-t és mikor a "one"-t?

October 19, 2015

vasvariistvan

Az one szám,az a, an névelő.

April 9, 2018

FarkasIdaY

én zárójelbe tettem az ő-t,és hibának vette.szerintetek miért lehet ez??

January 26, 2016

Kira.Toth

Mert ő azt szószerint érti vagyis ő úgy érti hogy:zárójel She zárójel .......

April 10, 2018

CzentnerVi

Tetszik

March 17, 2016

sttomwolf

Ő olvassa az újságot nem jó, de az ő olvas újságot az jó. GG

February 19, 2018

K.David90

"Elolvas újságot" ez így nem helyes.

March 28, 2014

Tannaa12

de helyes...csak nem magyaros :/

September 7, 2015

Szu-szi

Az biztos!!!

April 18, 2014

lacifikner

Az ujsagot olvassa. Ez miert nem jo?

April 13, 2014

maybeeysu

mert az "the newspaper " lenne

May 9, 2014

zsuzsa7803

Elolvassa az ujságot sem jó. De miért??

September 6, 2014

lilcsi34

én azt írtam:"ő elolvassa az újságot"és nem lett jó

November 8, 2014

Kira.Toth

Kovács lili az ,,ő'' nem kell

April 10, 2018

n.k.zsuzsa

She reads the newspaper. = Elolvassa/Olvassa az újságot.

July 26, 2019

Wiwooh

Ez nem helyes. Nincs értelme.

September 7, 2014

buzasyluca

Azért mert ha E/3 személyben írunk ( She He It ) akkor az igék végére mindig tenni kell egy S vagy ES betű(ke)t.

October 23, 2014

bpeti06

ő olvas egy újságot

March 3, 2015

Attilingo7

Az olvassa az újságot miért nem jó?

July 16, 2015

n.k.zsuzsa

She reads the newspaper.

July 26, 2019

LosoncziJe1

De gyorsan mondja és nem normàlisan

July 23, 2016

Hanna220028

Nem mindegy hogy olvassa vagy elolvassa?

June 22, 2017

MaraNagy

Szia minden igaz akkor nem

October 18, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.