1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O annesini dahil eder."

"O annesini dahil eder."

Çeviri:He includes his mother.

February 10, 2014

49 Yorum


cnrilhn

He includes his mother veya she includes her mother aynı şey değil mi cinsiyet belirtin ona göre cevaplayalım


Selcen_Ozturk

siz de lütfen soruları okuyun


UmurBilgehan

Ne alaka soruyla? Her gönderide milleti tersleyeceksen, sinir problemin varsa ne diye yönetici oldun? Bakıyorum her gönderide millete posta koymuşsun. Adam haklı bir soru sormuş senin verdiğin cevap ne alaka? Soruda cinsiyet belirtilmemiş ama sadece she kabul ediyor. Milleti tersleyeceğine işini yap


MahsunAlkan

Helal be abi. Yürü be kim seni tutar


Mahirzelik

HE ..sizce hangi cinsiyeti belli ediyor.


onur524815

He includes her mother kabul etmedi


Ege651337

He ve her çünkü he ve his olması gerek


HseyinMEN

Mom ile mother arasındaki fark nedir. Neden mom olmadı mesela


gyub7

Mom kelimesi annecim gibi bir anlama geliyor


xblacksadx

Mom benim annem anlaminda mother sadece anne anlaminda


Velikarak

He includes his mother. She includes her mother.


BurakErdogan09

She includes her mother ve he includes hir mother ikiside o annesini dahil eder anlamîna gelir mi? Sizi seviyorum ☺


Ayla724011

Ya ben neden bu kadar güldüm dpöcpcödğxödğöcşdöxpcöc


GulumseNur

Bir baska tercume dedi ama aynısı


GulumseNur

Kesinlikle cok iyi bir uygulama bana cok faydasi oluyor


Servetinal13

Cinsiyet belirlemiyorlar sonra kabul etmiyorlar


Servetinal13

İlah mıyız cinsiyeti bilelim bu saçmalığı düzelttin artık


nour15553

He is includes his mother


TutkunazTa3

Erkek yazdığımız için cevabımız yanlış kabul ediliyor


tayfunakyilmaz

Buna benzer baska bir soruda " o baska birinin annesini de dahil etmis olabilir" seklinde bir aciklama yaparak kabul ediliyordu, "he includes her mother" seklindeki cevap... Diger soruyu tam olarak hatirlamiyorum! Kabul edilmesi gerekir!!! Isyaaaaannnnn...


ibrahim879327

He erkekler için kullanılmıyor muydu?


auspices

"He includes her mum" da olabilirdi... Belki he includes his mum daha anlamlı ya da daha uygun gibi dursa da O dahil eder annesini (onun) sonuçta çeviri


HulyaCakka

her kizlar icin his kullan


jzlcdh

"Mum" ve "mom" gayrı resmi.

"O annesini dahil eder." gayrı resmi olabilir mi?


kandorfeyta

He includes her mother. Niye olmuyor aynı şey. Artık yetti ama bu kadar geliyoruz boş yere canlarımız bitiyor. Bıktım.


Selcen_Ozturk

he'nin annesi "his mother" çünkü, tutarsız oluyor he/her kullanımı. ya da "she includes her mother" diyecektiniz. her şeyi kabul edelim de yanlış mı öğrenin yani nedir bu isyan?


selocan93

Selcen Hanım ve tarihi ayarları :)


orhancadir

Bir erkek bir kızın annesini dahil etmiş de olabilir, şahsen bence buraya kadar gelen birinin takılacağı şey, he-she-it in kullanımı değil.


OzgurErkan1

İyi de Selcan hanım, sorduğumuz şu; "He includes his mother" neden kabul edilmiyor?


kandorfeyta

Onu yazdığım sıralar biraz sinirliydim o bölümü 2 kere sonda geçememiştim kusura bakmayın :D


tarkansimsek60

Selen tamam ama anne öznenin annesi olduğunu nerden bilecez belki baskasinindir (her)


emr_ock

O erkek o kizin annesini dahil edemezmi acep? Yani ben ederdim sahsen ;)


aliemre190777

She includes her mother,he includes his mother.(NOKTA) Bitti tamammı bir cümlenin Tartışmasını yapıyorsunuz yahu.


BerkanAhme1

Yav hehe senin dediğin gibi oluyor amk veledi


BunyaminSal

Türkçe'de hiç kullanılmayacak, böyle garip cümlelerin bu uygulamada yeri olmaması gerektiğini düşünüyorum. O annesini dahil eder ne demek ya hu, böyle manasız bir cümle oluyor ve insan yapamayınca konsantrasyonu düşüyor. Daha doğru cümleler olsa da daha sağlıklı şekilde çalışsak ne güzel olur..


YakupCanKu

Mom ile mother aynı degil mi amk


jzlcdh

"O annesini dahil eder." örnekle anlatabilir misiniz?


Denizz18

dogru secenegi secsemde kabul etmiyor


halil002

Niye bunlarin okunusu yok


bengisugamze

SELEN KENDINI NE SANIYON SEN


iclal99

He includes own mother neden olmuyor


jzlcdh

Çünkü "own" "kendi" demek.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.