1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O annesini dahil eder."

"O annesini dahil eder."

Çeviri:He includes his mother.

February 10, 2014

33 Yorum


cnrilhn

He includes his mother veya she includes her mother aynı şey değil mi cinsiyet belirtin ona göre cevaplayalım


Squflash

Valla google ceviriyede sordum oda he his li cevirdi nasıl anlıyıcaz keske daha açıklayıcı bir yorum olsa


TurkeyAzerbaijan

Eğer he includes HER mother yazdıysan yanlıştır çünkü he için his kullanılır ondan yanlış gelmiş olabilir


gelasiustu

His yazinca da yanlis diyor


TurkeyAzerbaijan

Ama eğer He includes HER mother yazdıysan yanlıştır çünkü he için his kullanılır ondan olabilir


onur524815

He includes her mother kabul etmedi


Ege651337

He ve her çünkü he ve his olması gerek


SrvtARSLN13

İlah mıyız cinsiyeti bilelim bu saçmalığı düzelttin artık


HseyinMEN

Mom ile mother arasındaki fark nedir. Neden mom olmadı mesela


gyub7

Mom kelimesi annecim gibi bir anlama geliyor


burakerdogan0909

She includes her mother ve he includes hir mother ikiside o annesini dahil eder anlamîna gelir mi? Sizi seviyorum ☺


GulumseNur

Bir baska tercume dedi ama aynısı


GulumseNur

Kesinlikle cok iyi bir uygulama bana cok faydasi oluyor


SrvtARSLN13

Cinsiyet belirlemiyorlar sonra kabul etmiyorlar


nour15553

He is includes his mother


TutkunazTa3

Erkek yazdığımız için cevabımız yanlış kabul ediliyor


ozanteoman

bunun neresi yanlış ?


Ayenur22159

He yada she ne farkeder niye hatali gosteriyor


Sinan227599

why not /involves/ ?


Twichery

he includes his mother neden olmadı


Dicle211652

Her onun demek he o demek her mother dersek onun annesi he is mother dersek o anne demis oluruz he she it ten sonra am is are gelir


Sarya446317

Bugün ikinci kez cinsiyet belirtilmeyen bir soruda haksiz yere can gidiyor


Nrclk

He includes him mother olmadi aynen


YahyaKemal180931

Neden he kabul edilmediğine bir cevabı olan varmı


Nazmiye15649

He veya she ne fark eder ben de anlamadım


ilknrr

He includea her mother yazdım, yanlış dedi. Doğrusu she includes her mother miş. Arkadaş sen cinsiyet belirttin mi ki istiyosun canım gitti


serdar_klnc

He veya she ne fark eder ki

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.