1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They offer me a sandwich."

"They offer me a sandwich."

Çeviri:Onlar bana bir sandviç ikram ederler.

February 10, 2014

21 Yorum


mustafaozaydin

offer'ın önermek anlamı da var


smail15493

Aynı fikirdeyim. Kabul etmesi gerekirdi.


SezerAkbulut

Ismarlamak olmaz mıydı acep?


avangart

Ismarlamak icin offer degilde order daha mantikli.


Buklem609341

İkram etmek ve teklif etmek anlamı var. Ismarlamak avangart'ın dediği gibi 'order' olurdu.


Alikamal218788

Onlar bana sandviç ikram ettiler Neyi yanlis eder ya ettiler


RavzanurBts

yawww canım bitti tekrar yapacam olamazzzz


ServetKaya5

Şu tip programları hep Amerikalılar yapiyorya ayar oluyorum. Hep american aksani. Ingiliz aksani hic yok


[aktif olmayan kullanıcı]

    Bazenleri cümeye cevap verirken bastığım kelimeleri algılamıyor. Bende bunu farketmeyerek ''KONTROL ET'' tuşuna basıyorum sonra yanlış diyor. Burda benim bir hatam yok!

    Butdan uygulamayı hazırlayanlara sesleniyorum buna bir çare buluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuauauauauauuaauauuauauauauuuuuñnnnnnnnnn


adigetr

    Klavyenin Otomatik tamamlama özelliğinden olabilir


sinandoganli

    "onlar bana bir sandviç ikram ederler" dedim hatalı dedi, hata nerede?


serkandeni10

    Onlar bana sandvich verir dedik illa ki ikram mı dememiz lazım offf delireceğim


ysn819124

    Verdiğim cevabın nesi yanlış anlamadım.yazım hatası dersin olur biter


_supergirl1

    Onlar sandviç ikram eder dedim yanlış saydı... Doğrusu=Onlar bana bir sandviç ikram eder olcakmış


NoodleKnowsDaWae

    Offer aynı zamanda teklif anlamına gelmiyor mu?


Cha1ets

    teklif etmek önermek anlamı da var neden kabul etmedi


Buglemolak

    Bana sandviç ikram etmediler ama.


Hafize890903

    Onlar bana bir sandviç sunarlar ı da kabul etmiyor. Sunmak ikram etmek anlamını taşıyor halbuki


EmreYldrm270390

    Dualingo seni silmeyi düşünüyorum artik

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.