A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A fehér inget hordom, amikor edzek."

Fordítás:I wear the white shirt when I exercise.

4 éve

5 hozzászólás


Peter_Balogh

Az edzek szó magyarban jelentheti azt is amikor én sportolok és gyakorlok (to train), de azt is amikor éppen másokat edzek (to coach), nem?

4 éve

TiborDanku

I wear the white shirt to exercising. Ez nagyon nem jó?

4 éve

Panni21
Panni21

Szerintem így működik a duolingo hogy azért Nem jó, mert a forditásban benne kell lennie az 'amikor' szónak. És részenként nézi a fordítást nem egészben! Legalabb is így tapasztaltam

3 éve

noszkovonye

És azzal mi van, hogy during the trainings? Ez teljesen ugyanazt jelenti!

4 éve

la1260

While biztos nem jó when helyett?

3 éve