Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Is it a turtle?"

Çeviri:O bir kaplumbağa mı?

4 yıl önce

21 Yorum


Erkan_45

bu veya o işaret zamiri olduğu için herhangi birinin kullanılması dogru olmaz mı ?

4 yıl önce

Bi_SuZ

Tospağa dedi kaplumbağayı kabul etmedi noluyor ??

4 yıl önce

TrkMuzaffer

o bir kaplumbağa niye olmuyo??

4 yıl önce

MustafaBes1

Soru işaretine dikkat edersen anlarsın.

4 yıl önce

fatihgzc2

Çünkü soruda it is a Turtle yok..

3 yıl önce

fatihgzc2

is başa geldiğinde soru cumlesi olur..

3 yıl önce

Sorgi66

Yardimci fiil olan ''is'' ozne olan ''it'' in önüne geçince soru cümlesi olur.

3 yıl önce

TCArdaErdi

O bir kaplumbağa mı

2 yıl önce

Evin359097

Mı soru ekini eklemedğn için kabul etmemştir

2 yıl önce

mehmet.bat1

Mı ?

4 yıl önce

yusufuyanik

Is başta olduğu için soru anlamı katıyor.

4 yıl önce

sudeemine

bu bir kaplumbağa mı olması gerekmez mi

4 yıl önce

Baak01

Hayır,he,she,It aynı zamanda o anlamını da verir sadece he erkekler için she bayanlar için It ise hayvanlar ve nesneler için kullanılır bunlar tekil sahıslardır .

4 yıl önce

Arda_Baha_Tav

Bişi dicem şu mikrofonu açın sonra konuşturun kendi sesini dinliyor

4 yıl önce

Arda_Baha_Tav

Ve geçiyoruz

4 yıl önce

devrimozden

O bir tosbağami ne demek abi yaa

3 yıl önce

FxDev

bu bir kaplumbağa da olmalı, bunlardan ötürü saçma sapan bir testi geçemiyor insan!

3 yıl önce

burcuzengin1

ben cümleyi doğru söylediğim halde olmuyoooor

2 yıl önce

ErtSERT

is it Ertugrul? dedi sandım :D

2 yıl önce

VolkanGule2

Iyiki ninja kaplumbagalari izlemisim :)

8 ay önce

sukran999153

kaplumbaga olması gerekir

3 ay önce