Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Each year I find myself in a different place."

Çeviri:Ben her yıl kendimi farklı bir yerde buluyorum.

0
1 yıl önce

3 Yorum


ekrem25

hepsi doğru biri yazmadığım için kabul etmedi

0
Cevap ver1 yıl önce

ersinturac

cümlede ki "a"sayı sıfatı olarak kullanıldığı için kabul etmemiştir. geçen aynı konu ile ilgili bir arkadaş sıkıntı yaşıyordu bir göz at istersen. https://www.duolingo.com/comment/17660078

1
Cevap ver1 yıl önce

ROSA568097

Senenin yıl ile aynı anlamı taşıdığı ve türkçede gizli özne kavramı olduğu bilinmiyor sanırım

0
Cevap ver3 ay önce