1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Was sind deine Wünsche für d…

"Was sind deine Wünsche für das neue Jahr?"

Çeviri:Yeni yıl için dileklerin nelerdir?

September 17, 2016

6 Yorum


LeventKutlu

"Dileklerin" ile "senin dileklerin" arasındaki fark nedir ve "deine" yazıyorsanız "senin" kabul edilmelidir


Hakan-bazen-akan

Neden "Neues" Olmadığını bu tablodan anlayabilirsiniz;

https://deutschmitdaniela.blogspot.com/2013/03/ad-3-die-ganze-adjektivdeklination-zur.html

(Google'da "Alle drei adjektivdeklinationen in einem schema" yazıp görsellerdeki tablolara da bakabilirsiniz)


Doruk631225

das neues Jahr neden olmuyor?


Selcen_Ozturk

çünkü kural böyle.

buradan bakabilirsiniz (maalesef açıklamalar İngilizce ama tablo anlaşılır)

https://en.wikipedia.org/wiki/German_declension#Weak_inflection.5B4.5D.5B5.5D


Doruk631225

Selcen Hanim ilginiz icin cok tesekkurler anladigim kadariyla sorun bestimmt ve unbestimmt artikel cekim farkliligindan kaynaklaniyor İyi calismalar


ahmet13784

yeni yil icin ne diledi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.