Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Was sind deine Wünsche für das neue Jahr?"

Çeviri:Yeni yıl için dileklerin nelerdir?

2 yıl önce

4 Yorum


Doruk631225

das neues Jahr neden olmuyor?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çünkü kural böyle.

buradan bakabilirsiniz (maalesef açıklamalar İngilizce ama tablo anlaşılır)

https://en.wikipedia.org/wiki/German_declension#Weak_inflection.5B4.5D.5B5.5D

2 yıl önce

Doruk631225

Selcen Hanim ilginiz icin cok tesekkurler anladigim kadariyla sorun bestimmt ve unbestimmt artikel cekim farkliligindan kaynaklaniyor İyi calismalar

2 yıl önce

ahmet13784

yeni yil icin ne diledi

3 ay önce