"Was sind deine Wünsche für das neue Jahr?"

Çeviri:Yeni yıl için dileklerin nelerdir?

September 17, 2016

4 Yorum


Doruk631225

das neues Jahr neden olmuyor?

September 17, 2016

Selcen_Ozturk

çünkü kural böyle.

buradan bakabilirsiniz (maalesef açıklamalar İngilizce ama tablo anlaşılır)

https://en.wikipedia.org/wiki/German_declension#Weak_inflection.5B4.5D.5B5.5D

September 17, 2016

Doruk631225

Selcen Hanim ilginiz icin cok tesekkurler anladigim kadariyla sorun bestimmt ve unbestimmt artikel cekim farkliligindan kaynaklaniyor İyi calismalar

September 17, 2016

ahmet13784

yeni yil icin ne diledi

June 20, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.