Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz öğleden sonra uyuruz."

Çeviri:We sleep in the afternoon.

4 yıl önce

14 Yorum


pepelats

i sleep at night cümlesinde at gelirken bu cümlede neden in the geldi.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

dilde mantık olmaması :) "in the morning/evening/afternoon" ama "at night"

4 yıl önce

berrak_123

aynn ya

2 yıl önce

h.beyzatekeli

Belki "in night" okunuşu saçma olduğundandır. ☺

2 ay önce

TheIbrahim

We sleep after noon :)

4 yıl önce

meliskeyif2006

Arkadadaşlar şimdi biz burada ya soru soranlarin sorulatını cevaplıyoruz ya da biz soru soruyoruz değil mi yani en azından öyle yapmamız lazım

3 yıl önce

hakanihat

Peki ya in niye kullaniliyor ( bu arada bunu nereye yazicagimi bilmedigim icin buraya yaziyorum. Ben bulgaristanda yasiyorum ve cik oyi bulgarca biliyorum egey turkce bulgarca dersleri olursa seve seve katkida bulunurum :)

3 yıl önce

luexolu-

We are sleep in afternoon

4 yıl önce

ymnuysl

Oglen demek zaten afternoon degil mi soruda ogleden sonra diyor ama dogru cevapta afternoon yaziyo neden öyle.

3 yıl önce

kubozer

By olsa anlami ne oluyordu peki

3 yıl önce

fatihkarad14

Ben öğlen uyurum ne demek oluyor

2 yıl önce

sedef358152

Afternoon öğle demek değil mi

1 yıl önce

Mehmetahin4

Yahu anlamıyorum şu "a, the, at" takısı bazı kelimelerde var bazılarında yok. Bu ingilizce ne kadar da kuralsız bi dil.

10 ay önce

Tahir459996

Biz öğleden sonra uyuruz cümlesi için We sleep in the afternoon gibi kabul ediyor oysa cümlenin tam karşılığı - We sleep after the afternoon cevabı var ve bence doğru cevap da bu.

6 ay önce