"Biz öğleden sonra uyuruz."

Çeviri:We sleep in the afternoon.

February 10, 2014

15 Yorum


TheIbrahim

We sleep after noon :)


pepelats

i sleep at night cümlesinde at gelirken bu cümlede neden in the geldi.


Selcen_Ozturk

dilde mantık olmaması :) "in the morning/evening/afternoon" ama "at night"


h.beyzatekeli

Belki "in night" okunuşu saçma olduğundandır. ☺


meliskeyif2006

Arkadadaşlar şimdi biz burada ya soru soranlarin sorulatını cevaplıyoruz ya da biz soru soruyoruz değil mi yani en azından öyle yapmamız lazım


hakanihat

Peki ya in niye kullaniliyor ( bu arada bunu nereye yazicagimi bilmedigim icin buraya yaziyorum. Ben bulgaristanda yasiyorum ve cik oyi bulgarca biliyorum egey turkce bulgarca dersleri olursa seve seve katkida bulunurum :)


luexolu-

We are sleep in afternoon


ymnuysl

Oglen demek zaten afternoon degil mi soruda ogleden sonra diyor ama dogru cevapta afternoon yaziyo neden öyle.


kubozer

By olsa anlami ne oluyordu peki


fatihkarad14

Ben öğlen uyurum ne demek oluyor


sedef358152

Afternoon öğle demek değil mi


Mehmetahin4

Yahu anlamıyorum şu "a, the, at" takısı bazı kelimelerde var bazılarında yok. Bu ingilizce ne kadar da kuralsız bi dil.


Tahir459996

Biz öğleden sonra uyuruz cümlesi için We sleep in the afternoon gibi kabul ediyor oysa cümlenin tam karşılığı - We sleep after the afternoon cevabı var ve bence doğru cevap da bu.


NuviVine

Zaman belirtirken in mi kullanıyoz?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.