"O benim lambam."

Çeviri:Es ist meine Lampe.

September 17, 2016

5 Yorum


bkaniyolu

Lampe'nin artikeli die'dir bundan dolayı "Sie ist meine Lampe" olmasi gerekmez mi ?

September 29, 2018

MertcanOZ

Es yerine das yazsak ne farkediyor

September 17, 2016

ttlcd

er ist neden yazılmaz

January 9, 2018

GizemAltinishik

Es ist mein Lampe. O benim lambam. Es, o anlamındadır.

Das ist mein Lampe. Benim lambam.

O dediğimiz için das diyemeyiz, es deriz.

July 27, 2017

archdaisy

Sie ist meine Lampe, neden kabul edilmedi?

September 14, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.