"O benim lambam."

Çeviri:Es ist meine Lampe.

2 yıl önce

4 Yorum


MertcanOZ

Es yerine das yazsak ne farkediyor

2 yıl önce

ttlcd

er ist neden yazılmaz

9 ay önce

GizemAltinishik
GizemAltinishik

Es ist mein Lampe. O benim lambam. Es, o anlamındadır.

Das ist mein Lampe. Benim lambam.

O dediğimiz için das diyemeyiz, es deriz.

1 yıl önce

bkaniyolu

Lampe'nin artikeli die'dir bundan dolayı "Sie ist meine Lampe" olmasi gerekmez mi ?

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.