"Theyarenotyours."

Çeviri:Onlar senin değil.

4 yıl önce

59 Yorum


asiersan

Onlar seninki degil yazdim yanlis dio yours seninki degilmi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yanlış çünkü, seninki tekil olmuş bu cümlede, Türkçesi de hatalı yani. "seninkiler" olması gerekirdi, onlar çoğul olduğundan

4 yıl önce

asude371

Mantıklı ben bunu düşünememiştim teşekkürlerrr

4 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Yani "Onlar seninkiler değil." doğru mu?

2 yıl önce

efeata2007

öyle mi?

3 yıl önce

efeata2007

evet o

3 yıl önce

zeynepruya_erdem

seninki değil sizinki olabilir

2 yıl önce

Kivoo

Aynen bende

2 yıl önce

tahsinnar07

Bende öyle yaptım

4 ay önce

tahsinnar07

Yours seninki demek

4 ay önce

OmerDemir2

Hic aklima gelmedi bende sennki yazdim aciklama icin saol

4 yıl önce

murat.erta

They çoğul olduğu icinmi yours sizinkiler çoğulu olması gerekiyor?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

4 yıl önce

reyhan6161

Sizinki degil i neden kabul etmiyor ?

4 yıl önce

sevval1236

Ilk defa hepsi dogruuuuu

2 yıl önce

BigBoss426715

'Senin değiller' de kabul olması gerek, kısa yanıt olarak. Sadece ifade bakımından farklı gelebilir kulağa ama anlam aynı sonuçta.

2 hafta önce

onurziek

Selcen hanım "NOT"kullanımın da sorun yaşıyorum cümlenin neresin de kullanılır bir açıklama girerseniz çok memnun olurum

4 yıl önce

mucalt

İyide "yours" kelime anlami "seninki" degil mi? Bkz. ( http://translate.google.com.tr/m/translate#en/tr/Yours )

4 yıl önce

AFatihYavasi

Senin değiller yazdım. Hata olmadığnı düşünüyorum. Hatamı açıklayabilirmisiniz ?

4 yıl önce

cmylmzglu

Yours cumlesini yivirs diye okuyo yors diye okumasi lazim degil mi?

4 yıl önce

emrekskn

seninkiler değil? yazdım ama

4 yıl önce

asude371

Yours dediğine göre neden seninki değil

4 yıl önce

nightkiss

Ya amaa yours sizinki demek deilmiydi nolyoruz your olmalıydı ..

3 yıl önce

zeynepatas3

Onlar sizinki degil .yazdim olmadi nedenini anliyamadim.

3 yıl önce

efeata2007

they onlar değil mi? ama o onların dedi

3 yıl önce

renasirinl

"They are not yours"onlar seninki degil yazdim yanlis kabul etti.dogrusu "onlar senin degil".katilmiyorum. "They are not your"olsaydi cevabiniz dogru olurdu .ama yours dedigi icin seninki olacak-_-

3 yıl önce

AKAY_47

THEY ÇOĞUL OLDUĞU İÇİN YOUR S TAKISI ALMIŞ OLABİLİR...

3 yıl önce

Furkan_Arda

o senin değilde olur

3 yıl önce

imamHatiplim

onlar seninki değil yazdım kabul etmiyor niye ne fark var

3 yıl önce

nevzatcengiz

onlar sizinki değil neden olmuyor

3 yıl önce

kadirdemirlendi

Onlar seninki degil yazdim yanlis dio yours seninki degilmi

3 yıl önce

furkan.tsk

onlar yerine bunlar dedim kabul etmiyor açıklaması nedir acaba bu hatayı birkaç kere yaptım

3 yıl önce

aylin958005

Doğru söylüyorum ama yanlış diyo

3 yıl önce

sude1176

yours senin demek

2 yıl önce

piyadeer

Çeviri doğru ise 'onlar' nesne işaret ediyor.Nesneler için 'these ve those' kullanmak gerekmez mi?

2 yıl önce

lovaticbeyza

"Yours" kelimesinin üstüne geldiğimizde anlamlarından biri "sizinki" olarak gösteriliyor. Sizinki yazınca da yanlış çıkıyor. Biri yardım edebilirmi? Neden oldu?

2 yıl önce

kadirzsoy

hani yours olunca seninki oluyordu onlar seninki değil dedim olmadı

2 yıl önce

kadirzsoy

onlar seninki değil dedim niye olmadı allah aşkına cvp verin yaw

2 yıl önce

EsraAksoy60

yours derken sizinki anlamı da çıkıyor ama kabul edilmedi yani edilmesi gerekiyordu bence.

2 yıl önce

_Ugur

Onlar sizinki değil dedim. Kabul etmedi sebep ?

2 yıl önce

ekremkarakurt

onlar sizinki değil dedim yanlış dedi neden acil cevap!!! şimdide teşekkürler

2 yıl önce

ftokul

onlar sizinki değil yazdım olmadı ??

2 yıl önce

yaren123cemre

thank you

2 yıl önce

MehmetUzan

"Onlar seninki değildir." dedim. Yanlış cevap olarak verdi.

1 yıl önce

EFENDiEFEN

ingilizce'de tekil "sen" var mı ki? "onlar sizindeğil" veya "sizinki değil" cevabı yanlış olsun.

1 yıl önce

Elbrus81116

onlar yazacaqdim on;ar alindi bence aydindi ne demek istedigim

1 yıl önce

RFANArabac

çok basit

1 yıl önce

Emel390572

Onlar sizinki degil

11 ay önce

onur_kral

Yanlış bu

9 ay önce

mehmet610351

Onlar siz degilsiniz yazdım

6 ay önce

Frat251436

Onlar sizinkiler degil yazdım yanlis diyor onlar senin degil mis dogrusu nasil oluyor anlamadim

4 ay önce

k.araz

İngilizcesinde de yazım yanlışı var anladığım kadarıyla. Onlar seninki değil olması gerekiyor öğrendiğimiz kadarıyla. ama aslında "onlar seninkiler değil" şeklinde yazılır türkçede. her halükarda yanlışın içine düştük benim anladığım kadarıyla?

4 ay önce

ahmet408591

sizinki olmucakmiydi

1 ay önce

lokman239527

Aaa burda yazı var

Burda yok zaaaa

Bunu okuyan maldır

Zaaa

Son

By

2 yıl önce

zeynep-5

Onlar değil senin yaptım. Doğru değil mi ?

4 yıl önce

ELFRANAALA

Hayir

3 yıl önce

sude1176

yanlış olur

2 yıl önce

lovaticbeyza

"Onlar değil senin " Türkçe'sinde bile anlam yok ki

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.