1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I eat your sandwiches."

"I eat your sandwiches."

Çeviri:Ben senin sandviçlerini yerim.

February 10, 2014

99 Yorum


elvinmir

i eat the sandwiches dersem ben sandvicleri yerim the bilineni ifade eder o zaman your sandwiches bilinen oldugu icin senin sandviclerin olur ama derse i eat sandwiches o zaman ben sandvic yerim bir az karisik oldu ben boyle anladim :))


Duranelik1

Elvin Selcanla aşk yaşayın


Duranelik1

Düğününüz ne zaman


[aktif olmayan kullanıcı]

    Neden sandviç demek yerine ekmek arası deyince hata veriyor? Asıl Türkçesi oyken??


IAmYesar

    Bunu cidden mi söyledin yoksa şaka olsun diyemi


MehmetAliB956048

    Siz biliyor musunuz? Ben ben bildiğinizi düşünüyorum. Sizce neden?


ogun944617

    Neden bütün kızlar senin gibi espiri yapamıyor


feyzawlrs

    Sen soruyu anlamamışın⬇


_Ayca_

    Cogul ekini gormemisimmm


mcahitpola3

    yani napak ölekmi oç


ilaydaa12

    S ekini görmemisim


BerkayPehlivan

    Neden sandviç çoğul oldu ? The eki geldiğinde çoğul oluyordu hani ??


merveciks

    Hayır. " s " takisi geldiginde cogul oluyor. Farkindaysan " Sandwichs" yaziyor.


meryem967685

    the eki geldiğinde çoğul olmuyor."s" harfini sona koyarsan çoğul olur.


bra229928

    Hayır s takısı gelince cümleler çogul olur. Bu cümledede sandwich dememis sandwiches demis yani s takısı gelmiş.


Gkhan255724

    Hayir s eki gelince oluyor


Selcen_Ozturk

    burada "your" da "the" gibi bir tanımlayıcı çünkü


FaTos123456

    O zaman i drink her water nasıl oluyor


tolga664

    sesli sorularda biraz sıkıntı var sanırım tam olarak kelimeler anlaşılmıyor. yoksa bana mı öyle geliyor :)


emihar

    evet seslendirmelerin bazıları hatalı..


gencayaknb

    Bak sana bir sir verecem kelimeyi soyledikten sonra soylemek icin bas ve dinlemeye bas


Burcu261

    Saçma diyorum başkada bişey demiyorum


mcahitpola3

    anan diyorum başkada bişey demiyorum


AycaAksungur

    Çoğul eki var dimi ya


zynp3535

    Sırası yanlış algılayamadı yanlış dedi


AzraBaysal

    Bence cok sacma bir an once duzeltilmeli


FatihDoan844309

    Sen nasil bir acsin


AslihanSoy

    Bu konuyu hiç bir zaman yapamayan ben bu seferde çoğul ekini görmemişim.


Nur824546

    Grup kodu : 7Q775W


YaarGngren

    Ben yerim senin sandviçlerini kabul etmedi. Yanlış anladı galiba


Serendipit166329

    Devrik cümle kurmuşsun çünkü


turanezgi

    Senin sandviçlerini ben yerim yazdım doğru cevabın tersi gibi neden olmadı?


Ebru134793

    I eat apples gibi bir ornekte tekil ve sayilabilen nesneler hic bir zaman yalniz kalamayacaklari icin s eklendigini bu cumlenin ben elmalari yerim yerine ben elma yerim olarak cevrildigini soylemislerdi yorumlarda. Sandvicte sayilabilen bir sey burada niye cogul anlami katti


Asena455131

    Ne var sandviçlerini yerine sandviçleri yazdiysak? Türkçe çok anlamlı bir dil


Ekin225505

    Senin sandviçlerini yedim/yiyorum neden olmuyor ??


Nbar494806

    Neden "sandiviclerini" (ç) yazinca kabul etmiyor


furkankanb3

    Your ne ise yariyor


umut180852

    Ekmek arası diyince hata veriyo


HseyinAkn12

    Aynısını yazdım yaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@


TanEr767552

    Ben sizin sandviçlerinizi yerim.de olur mu


TanEr767552

    Ben senin sandviçlerini yerim nasıl yazılır. I eat your the sandwiches mi ?


HuseyinAvn5

    "Sizin sandvicleri yerim " tercumesi dogru degil mi? Kabul etmedi . Neden ?


Lingotuo

    Sandwich sözcüğünün Türkçesi "Ekmek arası" eklenir umarım


Valixon2

    Senin siznin ne ferqi olur


SerifeKesk

    Sadece 1 kelimenin yeri yanliş diye canımı aldılar


yusuf906414

    biz çözüyoruz ama bu baykuş biliyormu


yusuf906414

    acaba baykuş ingilizceyi biliyor mu?


Sametars1an

    following is follow please


MEHDI-AZE

    Ben senin sandviçini yiyiyorum yazdım olmadı


Ycelolakla

    Yiyorum denir yok artik


Ahmetakmak5

    Ben yedim sandviçlerini degince ne degisiyor acaba


Buse793

    "Senin sandviçlerini yedim" yazdım 'yerim' diye düzeltti. "Yedim" onması gerekmiyor mu?


HHATILGAN

    Geniş zaman var ya burda


AslihanSoy

    Hep böyle hatalar yapıyor. Her seferinde yanlış oluyor bizim yazdıklarımız. Boşver.


SiriusBlack99

    Eat eksiz dikkat ettiyseniz o yüzden geniş zamandır ve 'yerim' olur.


AnlTekin1

    Merhaba . Your olduğunda sizin anlamina gelmiyor mu ? Yani sizin sandviclerinizi yerim ... olmayacak mi ?


Yusra.kedi.01

    Bende your u görmemişim.djsjs


imanazKurt

    Ben de senin yerine onun yazmışım


BURAK140

    nasıl bir şey ya


Erdem948283

    Sandviçlerini yedim neden olmuyor ?


zeynepakpinar

    bu soru sadece İngilizce bir soru tartışmaya ne gerek var


sakura34chan

    Kendinkini niye yemiyon


mitErten

    Mikrofonda sorun var defalarca ayni seyi soyluyorum algilamiyor


zynp3535

    bendede anlamiyor :)


mhmtarda

    Eat ı anlamadı


meryem967685

    söyleyince bazenleri anlamıyor tekrar teker teker söylüyorum


meryem967685

    ama yazmak yerine söylemek bence daha iyi


BurakULA2

    Cok sacma ve pornografik bi cumle


lacrymosa86

    ''ben senin sadviçleri yerim '' neden hata veriyor


omercito

    Benim sandviçlerim - Benim/Kendi sandviçleriMİ yerim

    Senin sandviçlerin - Senin sandviçleriNİ yerim

    Onun sandviçleri - Onun sandviçleriNİ yerim

    Bizim sanviçlerimiz - Bizim/Kendi sandviçlerimizİ yerim

    Sizin sandviçleriniz - Sizin sandviçlerinizİ yerim

    Onların sandviçleri - Onların sandviçleriNİ yerim


merveciks

    Çünkü dogrusu " Ben senin sandviclerini yerim" olacak


ceren810031

    Yanlış söylüyorsun düzgün söyle lütfen


yasin172961

    Biraz ingilzce bilin amk saol duolingo


feyzawlrs

    Niye bu kadar kolay ki kolay olmak zorundamı?


SergenTatl2

    Niye bu kadar simarksn simarik olmak zorunda msn sana kol ay gelen baskasına ayak güneş gelir


limaks

    burda your kelimesi söylenmiyor mu ben mi duyamıyorum?


NightingaleWH

    our gibi bişey diyo kazma gibi yoouur diyeceğinimi sandn :p


LatifeKeskin

    Katılıyorum. "your" şeklinde anlaşılmıyor. Teknik hatam yoktu, sorun tele tercümanda.

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.