1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I eat your sandwiches."

"I eat your sandwiches."

Çeviri:Ben senin sandviçlerini yerim.

February 10, 2014

30 Yorum

Konu önem sırasına göre

elvinmir

i eat the sandwiches dersem ben sandvicleri yerim the bilineni ifade eder o zaman your sandwiches bilinen oldugu icin senin sandviclerin olur ama derse i eat sandwiches o zaman ben sandvic yerim bir az karisik oldu ben boyle anladim :))

April 30, 2014

Selcen_Ozturk

cok dogru

June 16, 2014

basakk_nisan

Neden sandviç demek yerine ekmek arası deyince hata veriyor? Asıl Türkçesi oyken??

March 13, 2016

IAmYesar

Bunu cidden mi söyledin yoksa şaka olsun diyemi

February 9, 2018

MehmetAliB956048

Siz biliyor musunuz? Ben ben bildiğinizi düşünüyorum. Sizce neden?

January 17, 2019

Huseyin.Bodur
April 21, 2019

_Ayca_

Cogul ekini gormemisimmm

July 8, 2015

Ycelolakla

Yiyorum denir yok artik

October 27, 2014

Yusra.kedi.01

Bende your u görmemişim.djsjs

November 13, 2015

ilaydaa12

S ekini görmemisim

November 26, 2015

meleknaz123282

Bende

December 15, 2017

irem390353

Of yaaa

January 17, 2016

Burcu261

Saçma diyorum başkada bişey demiyorum

February 20, 2016

AycaAksungur

Çoğul eki var dimi ya

May 2, 2016

YaarGngren

Ben yerim senin sandviçlerini kabul etmedi. Yanlış anladı galiba

April 26, 2018

Serendipit166329

Devrik cümle kurmuşsun çünkü

July 13, 2018

turanezgi

Senin sandviçlerini ben yerim yazdım doğru cevabın tersi gibi neden olmadı?

June 20, 2018

Ebru134793

I eat apples gibi bir ornekte tekil ve sayilabilen nesneler hic bir zaman yalniz kalamayacaklari icin s eklendigini bu cumlenin ben elmalari yerim yerine ben elma yerim olarak cevrildigini soylemislerdi yorumlarda. Sandvicte sayilabilen bir sey burada niye cogul anlami katti

July 5, 2018

Asena455131

Ne var sandviçlerini yerine sandviçleri yazdiysak? Türkçe çok anlamlı bir dil

July 29, 2018

Ekin225505

Senin sandviçlerini yedim/yiyorum neden olmuyor ??

September 3, 2018

serhan130003

Your senin sizin

September 13, 2018

Nbar494806

Neden "sandiviclerini" (ç) yazinca kabul etmiyor

November 24, 2018

furkankanb3

Your ne ise yariyor

January 11, 2019

umut180852

Ekmek arası diyince hata veriyo

January 28, 2019

HseyinAkn12

Aynısını yazdım yaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@

February 3, 2019

TanEr767552

Ben sizin sandviçlerinizi yerim.de olur mu

March 7, 2019

TanEr767552

Ben senin sandviçlerini yerim nasıl yazılır. I eat your the sandwiches mi ?

March 7, 2019

HuseyinAvn5

"Sizin sandvicleri yerim " tercumesi dogru degil mi? Kabul etmedi . Neden ?

March 17, 2019

Lingotuo

Sandwich sözcüğünün Türkçesi "Ekmek arası" eklenir umarım

April 26, 2019

Valixon2

Senin siznin ne ferqi olur

May 15, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.