"Ieatyoursandwiches."

Çeviri:Ben senin sandviçlerini yerim.

4 yıl önce

22 Yorum


basakk_nisan

Neden sandviç demek yerine ekmek arası deyince hata veriyor? Asıl Türkçesi oyken??

2 yıl önce

IAmYesar

Bunu cidden mi söyledin yoksa şaka olsun diyemi

11 ay önce

MehmetAliB956048

Siz biliyor musunuz? Ben ben bildiğinizi düşünüyorum. Sizce neden?

3 gün önce

elvinmir
elvinmir

i eat the sandwiches dersem ben sandvicleri yerim the bilineni ifade eder o zaman your sandwiches bilinen oldugu icin senin sandviclerin olur ama derse i eat sandwiches o zaman ben sandvic yerim bir az karisik oldu ben boyle anladim :))

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cok dogru

4 yıl önce

_Ayca_

Cogul ekini gormemisimmm

3 yıl önce

Ycelolakla

Yiyorum denir yok artik

4 yıl önce

Yusra.kedi.01

Bende your u görmemişim.djsjs

3 yıl önce

ilaydaa12

S ekini görmemisim

3 yıl önce

meleknaz123282

Bende

1 yıl önce

irem390353

Of yaaa

3 yıl önce

Burcu261

Saçma diyorum başkada bişey demiyorum

2 yıl önce

AycaAksungur

Çoğul eki var dimi ya

2 yıl önce

YaarGngren

Ben yerim senin sandviçlerini kabul etmedi. Yanlış anladı galiba

8 ay önce

Serendipit166329

Devrik cümle kurmuşsun çünkü

6 ay önce

turanezgi

Senin sandviçlerini ben yerim yazdım doğru cevabın tersi gibi neden olmadı?

7 ay önce

Ebru134793

I eat apples gibi bir ornekte tekil ve sayilabilen nesneler hic bir zaman yalniz kalamayacaklari icin s eklendigini bu cumlenin ben elmalari yerim yerine ben elma yerim olarak cevrildigini soylemislerdi yorumlarda. Sandvicte sayilabilen bir sey burada niye cogul anlami katti

6 ay önce

Asena455131

Ne var sandviçlerini yerine sandviçleri yazdiysak? Türkçe çok anlamlı bir dil

5 ay önce

Ekin225505

Senin sandviçlerini yedim/yiyorum neden olmuyor ??

4 ay önce

serhan130003

Your senin sizin

4 ay önce

Nbar494806

Neden "sandiviclerini" (ç) yazinca kabul etmiyor

1 ay önce

furkankanb3

Your ne ise yariyor

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.