1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The students have not eaten."

"The students have not eaten."

Traducere:Studenții nu au mâncat.

September 17, 2016

5 comentarii


Rodica675468

care este diferenta intre aceasta propozitie si "the students did not eat"?


nechitavasil

...did not eat=nu au mancat ( atunci ) -actiune incheiata , Past Tense; ...have not eaten = nu au mancat ( încă ) - Present Perfect.


vlad942309

In loc eaten nu se poate folosi ate?


alexiaelen2

"Ate" este la trecut iar in propozitia aceasta avem nevoie de forma a treia a verbului, adica "eaten".

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.