"Thestudentshavenoteaten."

Traducere:Studenții nu au mâncat.

acum 2 ani

5 comentarii


Rodica675468

care este diferenta intre aceasta propozitie si "the students did not eat"?

acum 1 an

nechitavasil

...

acum 1 an

nechitavasil

...did not eat=nu au mancat ( atunci ) -actiune incheiata , Past Tense; ...have not eaten = nu au mancat ( încă ) - Present Perfect.

acum 1 an

vlad942309

In loc eaten nu se poate folosi ate?

acum 2 ani

alexiaelen2

"Ate" este la trecut iar in propozitia aceasta avem nevoie de forma a treia a verbului, adica "eaten".

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.