1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Oğlanlar yemeği yerler."

"Oğlanlar yemeği yerler."

Çeviri:The boys eat the meal.

February 10, 2014

233 Yorum


La_Lune

oğlanlar yemeği yerler diyor meal öğün demek


ruyadusgor

evet bende katılıyorum meal öğün demek


Mustafaumu513163

Hepiniz yanlışsınız


sehmus550555

Burada oğlan öğün yiyor yazmiyo oglanlar yemek yiyo yaziyo yani food yemek demek


Bediha06

Meal i öğün,Food yemek,cook pişirmek olarak öğretip sonra öğünü yemek olarak yazmak ne demek.Ancak brunch,breakfast,lunch,dinner ile kullanılabilir meal.Açıklamalı olmalı


EmreMertAltay

duolingo bazen çok garip ola biliyor


dilaraipli

olabiliyor ise bitişik yazılır, türkçeden bir şeyler biliyorum


nisanurdemirr25

Cümle sonuna nokta koyulur.;)


Karga17

İ eat your pussy


Tura589487

İngilizce'de büyük İ yoktur. Ayrıca o kelimeyi söylüyorsan sg başka diyara.


Seher2215

Evet katılıyorum


todorokide3

Aynen çokhaklısın


Erdem47828

Çok haklısın knk


kbal966662

Uv selam adaşım


TheEnglish1q

ingde 1 kelimenin birsürü anlamı var


Hasan_Ali07

türkçe bilmiyosun sanırım 100 anlamlı kelime var dilimizde


yadigar771461

Evet, ben "food" yazdım ama kabul etmedi


azra125286

Nasil yani ben meal diyom olmiyor duolingo bozuk


CenGo.1

Aynen benimde yanlisim oldu oyle


seyma623819

yemek anlamında da kullanılıyor diye biliyorum


Eda.sinar

Öğün=Yemek Eş anlamlı kelimeler :)


brnbcr

İnanmiyosanız google ye sorun hem ingilizce hocamda diyo


ecem504381

EVET MEAL MENÜ DEMEK YANLIŞLIK VAR!


AzraAksu4

Meal menü demek değildir , meal öğün demektir.


Havva215884

Hayır menü değil öğün demek


brnbcr

Meal öğün değil yemek demek


zlal253351

Google çevirisini ön ermem


_tengoku

Ya lfmskdmwkrmndj


[aktif olmayan kullanıcı]

    Burada the artikelini neden kullandık.


YunusEmree855280

    Mesela ekmek yer dersen the olmaz ama ekmeği dersen the kullanırsın


davut184867

    Akılı ol lan oğlum


Bediha06

    Sizin yazdığınız camiye gitme işinde farkeden bir şey yok aslında.Çünkü ibadet kelimesi kullanılır.Ibadetin İngilizce çevirisi yokmu?tapınmak,tapmak gibi?!Ben camiye ibadet etmeye giderim,gidiyorum,gitmek isterim,gidemiyorum,gitmekten vazgeçtim,erteledim gibi.Sizinki burada pratik konuşma olarakmı açıkladınız?!Birde turist olarak görmeye ziyaret etmeye see travel vs kelimeler ile cümleler kurabiliriz.


medi0254

    Ya bu gönderdiğiniz adreslerde sürekli aynı birşey çıkmıyor hiçbir sorunun cevabı yok


Selcen_Ozturk

    her soru icin ayri ornekle aciklama mi yapalim? buna kimsenin vakti yok, orada the nerelerde kullanilir, koyunca nolur koymayinca nolur aciklamasi var. orada okudugunuzu genele uygulayamiyorsaniz, zaten burada aciklasam bir sonraki soruda yine ayni seyi soracaksiniz demek ki. üzgünüm.


ft5V11

    Selcan hanım siz duolingoda öğretenmisiniz yokda öğrenenlerdenmisiniz anlamadım


TuranBNR

    Belirteç; 'meal' yemek 'the meal' yemeği


gokhann28

    Ama bu "the" günlük hayatta pek kullanılmıyor ki olmasada olur


Ouzhan203577

    Çok teşekkürler ufkumuzu açtınız


merAydn857729

    The kullanılmasaydı yemek olurdu the kullanılınca yemeği oldu işaret ediyor yani anladığım bu.


Yass170144

    Eat the food:yemeği yer Eat food: yemek yer


radioline

    Neden ? Anlayamadım


snsr999

    Artikeller girsin


Mazlumbo

    Yemeği dediği için yemek olsaydı kullanmaz dık


CideliErenKesim

    Meal öğün demek, food niye kabul edilmiyor?


NuriyeKama

    abi oğlanlar yemeği yer diyo ama meal yemek değil ki :/


cagla1717

    Aynen öyle meal yemek cümlesi yerine kullanımı olması çok saçma yada benmi anlamadım


cuneyt399119

    Kafa karistiriyo ya oglan diyicen the boys diyin ne gerek var direk biys desek ne olur ne degisiyor


brahimErgl4

    Bu dediği oğlanlar öğun yer değil mi


serpil228224

    Food yemek demek meal öğün demek doğru cevap neden kabul edilmiyor


Naziek1

    Yanlış birşey var meal öğün demek


MustafaMer663666

    Yemek diyor öğün değil lütfen düzeltin


brahimUslu4

    Meal öğün, yemek food olması gerekir. Hatalı bir cevap.


Rveyda212031

    Cümle kurulumu doğru ama sadece T t den dolayı hata vermemeli


beikta500890

    Hep canim gidiyor çok kolay sorularda yanıyorum


Elif142483

    Yemek food demek degil mi


Ali806723

    Çeviride aksam yemeği demek dinner


Cansu74843

    Kelime hatası var yemek food demek


ozannc

    Evet oğün demek


Veysel538705

    Allahtan can gitmiyor yoksa silerdim , sinirden


Dilaranuryaman

    Boys eat dinner olmasi gerekiyor


kbal966662

    1 canımı aldınız ya geri verin


reyhankayaci

    Yemeği kelimesinin üzerine tıkladığımda the food olarak yazmış ama cevaba the food olarak girdiğimde yanlış kabul etti..


dilaraipli

    the boys eats food yazdım ben neden yanlış olduğunu açıklayabilir misiniz?


Zelihakocabiyikk

    Meal yemek mi öğün mü şimdi?


Pelin776220

    Meal öğün demek food. Yazıyor


mithrando

    Yemek diyor öğün demiyor


zafer948520

    The takısı alması için "aksam yemeğini" demesi gerekmiyor mu?


merAydn857729

    Akşam yemeği dinner bir isim ve the gelirse akşam yemeğini diye olur burada yemek demiş yani işaret ettiği için the kullanmış yemeği olmuş arasında fark var


MuammerUzu4

    Böyle durumlar, insanın hevesini kırıyor.


MasMami2808

    Bi tek ben degilmisim aynen katiliyorum ya


SinanAydnA1

    Bildirelim bence hatalı duruyor.. meal değil food olmalı..


dancetime_

    Meal öğün demek değilmiydi ya bu nasıl iş!!!???


omerDeniz473781

    Bu çeviri yanlış. Zaten bir cok kisi de yazmış. "Meal" ingilizcede öğün kelimesinin yerini tutuyor.


Beyza45346

    Meal ögün degil mi ne alaka


Tue_

    "The boys eat the food" dedim kabul etmedi


Aleynanur795868

    Food yemek demek meal öğün demek.


KUiIqg

    İyi ama o sözcükte öğün diye birşey yok!!!!!!!!!


BerraNur05

    Meal öğün demek ama farklı bir cümlede kullanıldığı için farklı bir anlam katıyor olabilir ya da cümlede farklı bir şey olarak algılanıyor olabilir


Enes504003

    Meal öğün demek


guleselam

    Food ve meal arasındaki fark


enesduo

    Ikiside yemek anlamında kullabilir ama meal ın bir tane daha anlamı var: öğün


MehmetCanDemir.

    The kelinesinden kacirdm bnu


merak55671

    Yanlış tercüme edilmiş


MuratYldz79

    The boys eat the food olmalıydı derim anadımmı


MehmetAliBey7733

    Meal öğün demek değil mi?


Emir227070

    Yemeği yerler diyor ögün ne alaka şu aptalca vurguları düzeltin ne bu işine geldiği gibi yazıyı düzeltilmesi falan saçma sapan şeyler oluyor kim yaptı bunu


Mahir31130

    Kesinlikle katiliyorum


ademTuzal1

    Evet yanlış var burada meal demiyo


meh806424

    Cumle dogru fakat food yazincada kabul etmeli bence


Hseyinveys1

    Meal öğün demek, yemeği değil


Uur388871

    Meal yerine food gelmeliydi.


ulkuXS

    the girls eatS

    s takısı geliyordu the boys eatS s takısı koydum yanlış dedi biri aydınlatsın ya


reyhankayaci

    Girls ya da boys yazdıysan yani sonuna 's' getirdiysen o çoğul oluyor ve fiile 's' koyamazsın artık


merAydn857729

    Kızlar dediği için çoğul oldu yani s takısı gelemez they anlamında yani girl olsaydı s takısı kullanılırdı.


seyma623819

    the boys he yerine de geçtiği için eat ''s'' takısı alması gerekmiyor mu?


Halit971660

    The boys eat the food yazdim yanlis dedi niye ?


blackpink657

    Meal ın üç anlamı; 1)öğün 2)köfte 3)yemek


elgun111

    Meal ögün demek


trina458385

    Ne kadar sey yaptiniz ya orda diyoki bir baska tercüme yani yanlış demiyo abarttiniz hem ingilizce boyle bir dildir


thispaleye

    meal öğün demek sorunun cevabı yanlış


army56735673

    Food yemek değil miydi? yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum.


REM626984

    Bu cümle kesinlikle yanlış düzeltlmeli


Ali786692

    Bunda bir hata yok mu


rukiye582903

    Bazen bu hatalar oyundan soğutuyor insanı


Gacharem

    Yazdigimin aynisini yazdi, kabul egmedi


EcrinPamuk

    Meal öğün demek


Engin333285

    direkt olarak birebir çevirdiğimizde "oğlanlar bir öğünü yerler" diye çevirebiliriz. burda da aslında öğün derken akla direkt yemek gelir.


Aye40381

    Cümlede yemeği soruyor food kelimisini yanlış belirtiyor Meal öğün demek


ngilizceci635597

    Yemeği kelimesinin üstüne tıklarsanız anlamları çıkıyor


ngilizceci635597

    Yemeği kelimesinin üstüne tıklarsanız anlamları çıkıyor


hatice595717

    Yanlış yaptım ya


ariforruff

    Uygulama bu aşamaya kadar, food = yemek üzerinden gitti, şimdi kabul edilmiyor, ilginç.


Sebine2910

    Ya neden yaa neden the boys eat meal yazdim yanliş diyo the eksikmiş ingilizlere sormak istiyorum bu the neden bu kadar önemli olmasada olur bence shjaksks


dlrmhcr99

    Ayni seyi yazmama ragmen yanlis dedi


Zeynep621113

    Ben doğru yazdim kırmızı şey çıktı ama üstünde doğru diyor


Kymet285366

    Meal öğün demek değil mi


Alper892445

    The boys aynı zamanda he yerine gecmezmi neden eats demedik ki boy degil de boys dedik diyemi ?


Alper892445

    The boys aynı zamanda he yerine geçmez mi boy degil de boys dedik diye they yerinemi geçti eats demedik çünkü tam anlamadım


Damlarmy

    The boys = oğlanlar =onlar =they demek. Yani "s" takısına gerek yok


Thewinnertc

    Yeter artık yuzkere ayni yerde takılıyorum


HakanTek4

    her yazım veya söylemde de karşı taraf anlayacaktır. yanlış veya eksik diye düşünmeyin.


HakanTek4

    tam çekilemiyor olabilir. ama karşı anlayacaktır.


Yusufturan462651

    THE ne hala anlamadım help me pleas


Nisanur932768

    Eats olması gerekmiyor mu


kavassena

    Ama öğünden bahsetmiyor ki...


remnaz50

    Bu mesaja bakan arkadaş takipleşelimmi lüüüütfeeeeen :))))))))


remnaz50

    Bu mesaja bakan arkadaş takipleşelimmi lüüüütfeeeeen :))))))


remnaz50

    Bu mesaja bakan arkadaş takipleşelimmi lüüüütfeeeeen :))))


SEMANUR545068

    Soru nun verdiği cevap yanlış


MustafaGen131150

    Neyin kafasını yaşıyorsunuz foodu kabul etmiyo


MustafaGen131150

    Neyin kafasını yaşıyosunu foodu nasıl kabul etmez


nisanurkolcu

    "The" kullanimini yanlış yapıyorum birisi beni aydınlatabilir mi


nisanurkolcu

    "The" kullanmayı anlamıyorum burda neden the kullanmadan yazdığımda kabul etmiyor birisi beni aydınlatabilir mi


SevimBAYAR
    <h1>The boys eat the meal</h1>

    Oğlanlar yemeği yerler ama çevirisi aynıdegil


ishakhdvi

    Saçmalamaya başladı busuuyuda kullanıyorum orasıda yanıltıyo


Leman789349

    Neden boysda eats olmadi soylermisiniz?


Leman789349

    Neden boys da eats olmadi arkadaslar


evren727480

    Food yazdık meal çıktı ne alaka


Zuhal593565

    Meal öğün değil miydi


recep218331

    Doğru yazıyom olmuyo


Zeynep600279

    Yemin ederim ki hata var meal öğün demek


Sema48324

    Meal öğün demek deyilmi neden food deyilde meal oluyor kavam kariştı


Muhammedsa803993

    Meal öğün demek food yemek burda yemek food olarak kabul etmiyor


Alican505809

    Dogru cevap verdim.


Acelyailh282

    Meal öğün demek ama burda yemek anlami katmış


Acelyailh282

    Meal öğün demek ama burda yemek anlami katmış


YigitGm

    Ben yanlış yaptım bu testi tamamlasaydım 35 tane tacım oluyordu ayrıca food yemek demek niye yanlış dedi onu da anlamadım ki ?


AZERBAIJAN555

    BEN AZƏRBAYCANDAN. LÜTFEN BENİ TAKİP EDİN. I AM FROM AZERBAİJAN. PLEASE FOLLOW ME


XWr20

    Şunu düzeltin artık, lütfen


Cmilememmedova

    Meal oyun neden çasdirirsiz


mitToksar

    Yapacağınız işin


NilferSert

    The koymadan olsa olmaz mi ki


betul08

    Ben şöyle yazdım kabul etti Boys eat the meal


fblackstone

    Nereye yaziyorsunuz,her soruda klavye çıkmıyor


ozgeodabass

    Ya bir cumlede iki the nasil kullaniliyo anlamis degilim


cengiz388108

    Bu yeni sürüm ne bicim ya can kaybediyon cok sacma olmus dualingo bee


Zeynep075

    The kelimesini nerelerde kullanacagiz bir cozemedim neyin basinda neyin sonunda offff


Jeysu1

    Oğlanlar öğünü nasıl yiyor amk


Ebru699748

    Ben de aynısı yazdım neden yanlış diyor


Dabadap

    Bokumu ye Duolingo


CemACAR7

    thats bullshit!


elif69463

    the neden geldi lütfen açiklayin


gnl846295

    Ya arkadaşlar niye bir admin cevaplamıyo acaba


ayyyhanca

    The boys are .. Neden kabul etmemiş olabilir?


ibrahimahi2

    Fiil olmayan yere "are" kelimesini koyarsın. O "are" joker eleman değil her yere koyasın. :-D


enesduo

    Are şimdiki zaman da kullanılabilir


adembaydemir

    yerler demiş foods yazdık yanlışdedi


ardadoruk2

    Food yiyecek demek canım


yunusyunki

    Meal ögun demek acaba yemek adinda kullaniliyor mu ki


zlem90046

    Yaziyorum yanlis cikiyor benim sucum ne


aykutyuzucu41

    "The boys eat the dinner" yazdım kabul edilmedi, ancak burada yemek yerine geçebilecek üç kelime var. Birincisi sizin yazdığınız gibi "meal", ikincisi benim yazdığım gibi "dinner" ve üçüncüsü de "lunch". Burada sizin özellikle akşam yemeği veya öğle yemeği ya da akla "meal"i getirebilecek bir kelime yazmanız gerekirdi.


Berkers

    The nın birini kullanmamak soruyu yanlıs yapmaz eat the meal veya eat meal zaten aynı şeyler


aykutt.klc

    Meal yerine food u neden kabul etmiyor


SalihSoytr2

    Artı "eats" olmasi gerekmiyor mu


Ayshen271091

    Food erzaq demek meal yemek demek


Ayshen271091

    Food erzaq demek meal yemek demek


salihgoyi1

    Ne alaka ya öğunle Oglanlar yemek yer diyor


charlienisa01

    Arkadaslar boys eat the meal yazmaniz gerekiyor


Ensensensens

    "Meal" kelimesinin birden fazla anlamı mevcut. 1- Öğün 2- Yemek 3- ...


sudeperion

    "the boys eat the food " neyi yanlış?


Smeyye25

    Anlamıyorum neden meal kelimesini istiyor meal öğün demek değil mi


ssudenurr00

    Meal öğün değil mi


cengiz388108

    Meal öğün demem dualingo bazan kafayi yiyor ya


Fulya39

    Yemek yemek eat food olması gerekir. O vakit Türkçesi "Oğlanlar bir öğün yerler" olmalı. Çevirilerde bazen sorun var. Güzel bir uygulama lütfen çevirileri doğru yapın.


FATHDURMUSH

    Food yazdım kabul etti


seda_a

    the boys eats the cook neden doğru değil?


BarDadelen

    Cook yemek pişirmek bildigim kadarıyla

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.