Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Oğlanlar yemeği yerler."

Çeviri:The boys eat the meal.

0
4 yıl önce

33 Yorum


La_Lune

oğlanlar yemeği yerler diyor meal öğün demek

21
Cevap ver4 yıl önce

ruyadusgor

evet bende katılıyorum meal öğün demek

8
Cevap ver4 yıl önce

huriyim27

evet

2
Cevap ver3 yıl önce

ikbal18

bence de

1
Cevap ver3 yıl önce

bugmir1234

Evet mal

-7
Cevap ver3 yıl önce

brkrctn

Burada the artikelini neden kullandık.

7
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk
2
Cevap ver4 yıl önce

medi0254

Ya bu gönderdiğiniz adreslerde sürekli aynı birşey çıkmıyor hiçbir sorunun cevabı yok

-2
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

her soru icin ayri ornekle aciklama mi yapalim? buna kimsenin vakti yok, orada the nerelerde kullanilir, koyunca nolur koymayinca nolur aciklamasi var. orada okudugunuzu genele uygulayamiyorsaniz, zaten burada aciklasam bir sonraki soruda yine ayni seyi soracaksiniz demek ki. üzgünüm.

5
Cevap ver4 yıl önce

Mazlumbo

Yemeği dediği için yemek olsaydı kullanmaz dık

0
Cevap ver3 yıl önce

TuranBener1

Belirteç; 'meal' yemek 'the meal' yemeği

0
Cevap ver2 ay önce

YunusEmree855280

Mesela ekmek yer dersen the olmaz ama ekmeği dersen the kullanırsın

0
Cevap ver6 gün önce

ayyyhanca

The boys are .. Neden kabul etmemiş olabilir?

2
Cevap ver4 yıl önce

ibrahimahi2

Fiil olmayan yere "are" kelimesini koyarsın. O "are" joker eleman değil her yere koyasın. :-D

7
Cevap ver4 yıl önce

enesduo

Are şimdiki zaman da kullanılabilir

0
Cevap ver4 yıl önce

CideliErenKesim

Meal öğün demek, food niye kabul edilmiyor?

2
Cevap ver2 yıl önce

guleselam

Food ve meal arasındaki fark

1
Cevap ver4 yıl önce

enesduo

Ikiside yemek anlamında kullabilir ama meal ın bir tane daha anlamı var: öğün

3
Cevap ver4 yıl önce

NilferSert

The koymadan olsa olmaz mi ki

1
Cevap ver4 yıl önce

betul08

Ben şöyle yazdım kabul etti Boys eat the meal

0
Cevap ver4 yıl önce

Berkers

The nın birini kullanmamak soruyu yanlıs yapmaz eat the meal veya eat meal zaten aynı şeyler

1
Cevap ver1 yıl önce

adembaydemir

yerler demiş foods yazdık yanlışdedi

0
Cevap ver3 yıl önce

ardadoruk2

Food yiyecek demek canım

0
Cevap ver2 yıl önce

MehmetCanDemir.

The kelinesinden kacirdm bnu

0
Cevap ver3 yıl önce

ozgeodabass

Ya bir cumlede iki the nasil kullaniliyo anlamis degilim

0
Cevap ver3 yıl önce

yunusyunki

Meal ögun demek acaba yemek adinda kullaniliyor mu ki

0
Cevap ver3 yıl önce

zlem90046

Yaziyorum yanlis cikiyor benim sucum ne

0
Cevap ver2 yıl önce

aykutyuzucu41

"The boys eat the dinner" yazdım kabul edilmedi, ancak burada yemek yerine geçebilecek üç kelime var. Birincisi sizin yazdığınız gibi "meal", ikincisi benim yazdığım gibi "dinner" ve üçüncüsü de "lunch". Burada sizin özellikle akşam yemeği veya öğle yemeği ya da akla "meal"i getirebilecek bir kelime yazmanız gerekirdi.

0
Cevap ver2 yıl önce

aykutkilic

Meal yerine food u neden kabul etmiyor

0
Cevap ver3 ay önce

ddeniz2002

Meal oğün

0
Cevap ver3 ay önce