1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Oğlanlar yemeği yerler."

"Oğlanlar yemeği yerler."

Çeviri:The boys eat the meal.

February 10, 2014

73 Yorum


La_Lune

oğlanlar yemeği yerler diyor meal öğün demek

April 30, 2014

ruyadusgor

evet bende katılıyorum meal öğün demek

May 5, 2014

sehmus550555

Burada oğlan öğün yiyor yazmiyo oglanlar yemek yiyo yaziyo yani food yemek demek

August 18, 2018

huriyim27

evet

June 22, 2015

ikbal18

bence de

June 30, 2015

filiz496784

Kesinlikle

May 29, 2019

MB20072009

Evet

July 30, 2019

brnbcr

İnanmiyosanız google ye sorun hem ingilizce hocamda diyo

July 16, 2019

brnbcr

Meal öğün değil yemek demek

July 16, 2019

bugmir1234

Evet mal

May 24, 2015

Oktay389531

oc

May 15, 2019

SemaKose29

Ya lfmskdmwkrmndj

September 6, 2019

brkrctn

Burada the artikelini neden kullandık.

February 10, 2014

YunusEmree855280

Mesela ekmek yer dersen the olmaz ama ekmeği dersen the kullanırsın

August 9, 2018

Selcen_Ozturk
February 10, 2014

pearl832768

guzel aciklama

May 13, 2019

medi0254

Ya bu gönderdiğiniz adreslerde sürekli aynı birşey çıkmıyor hiçbir sorunun cevabı yok

June 7, 2014

Selcen_Ozturk

her soru icin ayri ornekle aciklama mi yapalim? buna kimsenin vakti yok, orada the nerelerde kullanilir, koyunca nolur koymayinca nolur aciklamasi var. orada okudugunuzu genele uygulayamiyorsaniz, zaten burada aciklasam bir sonraki soruda yine ayni seyi soracaksiniz demek ki. üzgünüm.

July 15, 2014

TuranBener1

Belirteç; 'meal' yemek 'the meal' yemeği

May 24, 2018

Ouzhan203577

Çok teşekkürler ufkumuzu açtınız

May 23, 2019

radioline

Neden ? Anlayamadım

October 21, 2019, 11:20 PM

Mazlumbo

Yemeği dediği için yemek olsaydı kullanmaz dık

November 6, 2014

CideliErenKesim

Meal öğün demek, food niye kabul edilmiyor?

July 29, 2016

cuneyt399119

Kafa karistiriyo ya oglan diyicen the boys diyin ne gerek var direk biys desek ne olur ne degisiyor

November 22, 2018

brahimErgl4

Bu dediği oğlanlar öğun yer değil mi

June 28, 2019

NilferSert

The koymadan olsa olmaz mi ki

July 11, 2014

betul08

Ben şöyle yazdım kabul etti Boys eat the meal

July 15, 2014

MustafaMer663666

Yemek diyor öğün değil lütfen düzeltin

May 4, 2019

MuratYldz79

The boys eat the food olmalıydı derim anadımmı

June 15, 2019

Zeynep075

The kelimesini nerelerde kullanacagiz bir cozemedim neyin basinda neyin sonunda offff

August 21, 2019

NuriyeKama

aynen:(

August 28, 2019

NuriyeKama

abi oğlanlar yemeği yer diyo ama meal yemek değil ki :/

August 28, 2019

ayyyhanca

The boys are .. Neden kabul etmemiş olabilir?

April 28, 2014

ibrahimahi2

Fiil olmayan yere "are" kelimesini koyarsın. O "are" joker eleman değil her yere koyasın. :-D

May 27, 2014

enesduo

Are şimdiki zaman da kullanılabilir

June 17, 2014

guleselam

Food ve meal arasındaki fark

May 1, 2014

enesduo

Ikiside yemek anlamında kullabilir ama meal ın bir tane daha anlamı var: öğün

June 18, 2014

MehmetCanDemir.

The kelinesinden kacirdm bnu

December 13, 2014

ozgeodabass

Ya bir cumlede iki the nasil kullaniliyo anlamis degilim

December 26, 2014

yunusyunki

Meal ögun demek acaba yemek adinda kullaniliyor mu ki

July 9, 2015

zlem90046

Yaziyorum yanlis cikiyor benim sucum ne

December 31, 2015

aykutyuzucu41

"The boys eat the dinner" yazdım kabul edilmedi, ancak burada yemek yerine geçebilecek üç kelime var. Birincisi sizin yazdığınız gibi "meal", ikincisi benim yazdığım gibi "dinner" ve üçüncüsü de "lunch". Burada sizin özellikle akşam yemeği veya öğle yemeği ya da akla "meal"i getirebilecek bir kelime yazmanız gerekirdi.

January 21, 2016

Berkers

The nın birini kullanmamak soruyu yanlıs yapmaz eat the meal veya eat meal zaten aynı şeyler

June 20, 2017

aykutkilic

Meal yerine food u neden kabul etmiyor

April 25, 2018

den6iz

Meal oğün

May 4, 2018

SalihSoytr2

Artı "eats" olmasi gerekmiyor mu

May 3, 2019

merak55671

Yanlış tercüme edilmiş

June 14, 2019

MehmetAliBey7733

Meal öğün demek değil mi?

June 17, 2019

Ayshen271091

Food erzaq demek meal yemek demek

June 19, 2019

Ayshen271091

Food erzaq demek meal yemek demek

June 19, 2019

salihgoyi1

Ne alaka ya öğunle Oglanlar yemek yer diyor

June 24, 2019

hardic1

???????

June 27, 2019

charlienisa01

Arkadaslar boys eat the meal yazmaniz gerekiyor

June 27, 2019

Ensensensens

"Meal" kelimesinin birden fazla anlamı mevcut. 1- Öğün 2- Yemek 3- ...

July 4, 2019

_QueenOfGods_

"the boys eat the food " neyi yanlış?

July 8, 2019

Smeyye25

Anlamıyorum neden meal kelimesini istiyor meal öğün demek değil mi

July 10, 2019

ssudenurr00

Meal öğün değil mi

August 4, 2019

cengiz388108

Meal öğün demem dualingo bazan kafayi yiyor ya

August 19, 2019

cengiz388108

Bu yeni sürüm ne bicim ya can kaybediyon cok sacma olmus dualingo bee

August 19, 2019

Fulya39

Yemek yemek eat food olması gerekir. O vakit Türkçesi "Oğlanlar bir öğün yerler" olmalı. Çevirilerde bazen sorun var. Güzel bir uygulama lütfen çevirileri doğru yapın.

August 19, 2019

Emir227070

Yemeği yerler diyor ögün ne alaka şu aptalca vurguları düzeltin ne bu işine geldiği gibi yazıyı düzeltilmesi falan saçma sapan şeyler oluyor kim yaptı bunu

August 19, 2019

Zeynep075

Meal = yemek ve öğün demek tir

August 21, 2019

Mahir31130

Kesinlikle katiliyorum

September 4, 2019

FATHDURMUSH

Food yazdım kabul etti

September 7, 2019

onder397843

Yanlis

September 23, 2019

MahmutMahir

Yanlış soru cevap

September 24, 2019

ademTuzal1

Evet yanlış var burada meal demiyo

September 24, 2019

meh806424

Cumle dogru fakat food yazincada kabul etmeli bence

October 20, 2019

adembaydemir

yerler demiş foods yazdık yanlışdedi

October 15, 2014

ardadoruk2

Food yiyecek demek canım

May 3, 2016

seda_a

the boys eats the cook neden doğru değil?

August 20, 2014

BarDadelen

Cook yemek pişirmek bildigim kadarıyla

October 21, 2014

ardadoruk2

Aynen

May 3, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.