"Oğlanlar yemeği yerler."

Çeviri:The boys eat the meal.

4 yıl önce

34 Yorum


La_Lune

oğlanlar yemeği yerler diyor meal öğün demek

4 yıl önce

ruyadusgor

evet bende katılıyorum meal öğün demek

4 yıl önce

huriyim27

evet

3 yıl önce

ikbal18

bence de

3 yıl önce

sehmus550555

Burada oğlan öğün yiyor yazmiyo oglanlar yemek yiyo yaziyo yani food yemek demek

1 ay önce

bugmir1234

Evet mal

3 yıl önce

brkrctn

Burada the artikelini neden kullandık.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk
4 yıl önce

medi0254

Ya bu gönderdiğiniz adreslerde sürekli aynı birşey çıkmıyor hiçbir sorunun cevabı yok

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

her soru icin ayri ornekle aciklama mi yapalim? buna kimsenin vakti yok, orada the nerelerde kullanilir, koyunca nolur koymayinca nolur aciklamasi var. orada okudugunuzu genele uygulayamiyorsaniz, zaten burada aciklasam bir sonraki soruda yine ayni seyi soracaksiniz demek ki. üzgünüm.

4 yıl önce

Mazlumbo

Yemeği dediği için yemek olsaydı kullanmaz dık

3 yıl önce

TuranBener1

Belirteç; 'meal' yemek 'the meal' yemeği

4 ay önce

YunusEmree855280

Mesela ekmek yer dersen the olmaz ama ekmeği dersen the kullanırsın

2 ay önce

ayyyhanca

The boys are .. Neden kabul etmemiş olabilir?

4 yıl önce

ibrahimahi2

Fiil olmayan yere "are" kelimesini koyarsın. O "are" joker eleman değil her yere koyasın. :-D

4 yıl önce

enesduo

Are şimdiki zaman da kullanılabilir

4 yıl önce

CideliErenKesim

Meal öğün demek, food niye kabul edilmiyor?

2 yıl önce

guleselam

Food ve meal arasındaki fark

4 yıl önce

enesduo

Ikiside yemek anlamında kullabilir ama meal ın bir tane daha anlamı var: öğün

4 yıl önce

NilferSert

The koymadan olsa olmaz mi ki

4 yıl önce

betul08

Ben şöyle yazdım kabul etti Boys eat the meal

4 yıl önce

Berkers

The nın birini kullanmamak soruyu yanlıs yapmaz eat the meal veya eat meal zaten aynı şeyler

1 yıl önce

adembaydemir

yerler demiş foods yazdık yanlışdedi

4 yıl önce

ardadoruk2

Food yiyecek demek canım

2 yıl önce

MehmetCanDemir.

The kelinesinden kacirdm bnu

3 yıl önce

ozgeodabass

Ya bir cumlede iki the nasil kullaniliyo anlamis degilim

3 yıl önce

yunusyunki

Meal ögun demek acaba yemek adinda kullaniliyor mu ki

3 yıl önce

zlem90046

Yaziyorum yanlis cikiyor benim sucum ne

2 yıl önce

aykutyuzucu41

"The boys eat the dinner" yazdım kabul edilmedi, ancak burada yemek yerine geçebilecek üç kelime var. Birincisi sizin yazdığınız gibi "meal", ikincisi benim yazdığım gibi "dinner" ve üçüncüsü de "lunch". Burada sizin özellikle akşam yemeği veya öğle yemeği ya da akla "meal"i getirebilecek bir kelime yazmanız gerekirdi.

2 yıl önce

aykutkilic

Meal yerine food u neden kabul etmiyor

5 ay önce

ddeniz2002

Meal oğün

5 ay önce

seda_a

the boys eats the cook neden doğru değil?

4 yıl önce

BarDadelen

Cook yemek pişirmek bildigim kadarıyla

3 yıl önce

ardadoruk2

Aynen

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.