1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ma este én főzök vacsorát."

"Ma este én főzök vacsorát."

Fordítás:Tonight I cook dinner.

February 10, 2014

16 hozzászólás


Nagy-Kata

A "today evening" vagy a "this evening"is ma estét jelent, miért nem jó?


Dorka261

Sajna én sem tudom.


maria.toro3

Az időhatátozó a mondat eleje vagy vége, az állitmány és a tárgy közé nem mehet.


BekPter

az idohatarozo allhat a mondat vegen is?


Zsuzsi182464

Nekem gondom van az evening - night szavakkal. Ha a tonight ma estét és ma éjjelt is jelent, csak a szövegkörnyezetből tudjuk meg, hogy melyik a nyerő? Nekem nem mindegy, hogy esze főzök, vagy éjjel.


aantos

ma este=this evening, ma éjjel=tonight


Maminti.

A tonight is jelent ma estét.


aantos

Elfogadhatja a tonight-ot is, de a 'this evening'-et is el kéne: http://www.merriam-webster.com/dictionary/evening Nekem nem fogadta el.


Maminti.

Jelenteni kell, hogy felvigyék azt is a jó válaszok közé! Tudod, a mondatoknál ott a "Hiba jelentése" gomb és be kell pipálni a "válaszomat el kell fogadni" opciót.


LuciFromHell

Tudja, 6 év telt el és azóta sem fogadja el mint választ! :)


hb433

Miert is nem jo hatarozatlan nevelovel? Mert nekem magyarul ebben az esetben ugyanazt jelenti, hogy "ma este en fozom a vacsorat" vagy "ma este en fozok vacsorat". Szoval igy miert nem jo?

"Tonight I cook the dinner."


maria.toro3

Folyamatos jelenben is el kellene fogadi. I am cooking dinner tonight. (elrendezett, megszervezett már megvettem hozzá mindent


nJPTsY7X

Igen, a "today evening" miért nem jó ?


Tibor942946

Abszolút nem konzekvens!


bakteros

Én főzök ma vacsorát!Szórend?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.