Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim eteklerim gridir."

Çeviri:My skirts are gray.

4 yıl önce

45 Yorum


AsLaNSavasmaN

Grey de dogru gray de doğru. Bunların farkı ne ki?

4 yıl önce

haydarhaydar

aynen? bunların farkı ne?

4 yıl önce

AliAkn2
AliAkn2

Etek ve gomlek dikkatli oku

3 yıl önce

Yiit471886

exalty bro

9 ay önce

sena_ziya

yanlız aşağısında dresses diyor yani elbise aradaki fark bu

3 yıl önce

Srreker

Yüksek Standartlı klübümüze katılmak isteyenler şu kodu girebilirler EKB8P8. Puanı 400 ün altında olanlar hafta sonu tespit edilip Atılacaktır!

1 yıl önce

AliAkn2
AliAkn2

Biri etek biri gomlek

3 yıl önce

UmitAydin

Is ile are arasindaki farki soyler misiniz?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

özne 3. tekil se is, diğerleri için are (ben, I, için am).

4 yıl önce

DAKOTAZZZ

my name is diyoruz burda neden are

4 ay önce

yavuz613444

O dediğin öyle olmuyo kardesim. Senin anlattigin 1. Sınıf ingilizcesi

2 yıl önce

ozlemugurlu

You, we, thay -> are / he, she, it -> is. Bunu kalip olarak dusunup ezberleyebioirsin bir sure sonra kalip kafanda yer edinecektir

3 yıl önce

greenhillsmanila

Are cogullarda is tek olanlarda kullanilir

3 yıl önce

_Ayca_

Kisaca is tekil are coguldur

3 yıl önce

coolnessofocean

Tekil ve çoğul.

2 yıl önce

Srreker

Yüksek Standartlı klübümüze katılmak isteyenler şu kodu girebilirler EKB8P8. Puanı 400 ün altında olanlar hafta sonu tespit edilip Atılacaktır!

1 yıl önce

totman26

Htj

3 yıl önce

TolgahanBy

Skirts zaten çogul degilmi bir daha are niye koyuyoruz

4 yıl önce

ayseguldenbektas
ayseguldenbektas

Bu cümle de are eteğin gri olduğunu belirtmek için kullanılıyor. Am is are yani be fiili olmak demek ya , o yüzden..

3 yıl önce

miray208542

Evet

3 yıl önce

Ergul_nadia

Cogularda are tekilerde is gelir

4 yıl önce

gumus58

I have skirts are gray yazdim kabul etmedi olmuyormu boyle

3 yıl önce

miray208542

I have skirts are gray olamaz. I have yerine My skirts are grey olucak

3 yıl önce

Efqan

gray yerine grain yazdm ya neyin kafasini yasiyom ben :/

3 yıl önce

Esmanur142898

Bu ne abi ya bir cümle yanlıs hemen yanlış

1 yıl önce

Eyll515507

My skirt are gray yazdım etmedi s i yazmamış

4 ay önce

arzu19441988

My skirts are gray burda neden are geldi? is yaptım yanlış dedi açıklar misiniz ??

3 yıl önce

ayseguldenbektas
ayseguldenbektas

çünkü benim eteklerim gri diyor bu cümlede. Etekler çoğul olduğu için de are geldi..

3 yıl önce

ecemyenici896

Çünkü skirts çoğuldur ve başına are gelir

3 yıl önce

miladiyne

my skirts gray olur mu

3 yıl önce

AliAkn2
AliAkn2

Biri etek biri gomlek cahil cahil konusmayin

3 yıl önce

_Ayca_

Grey i biliyordum gray i ilk defa duyuyorum :)

3 yıl önce

miray208542

Bazen are olmayınca kabul ediyo şimdi niye kabul etmedi

3 yıl önce

ZeynepAydingenc

Neden diğer şıklarda "grey" kullanılırken my skirts are gray denmiş?

2 yıl önce

serdarestik
serdarestik

My skirts are colour grey dedim :)

2 yıl önce

GlayGkpnar

neden are diyoruz

2 yıl önce

serdarestik
serdarestik

Skirts etekler demek çoğul olduğu için are kullanılır.

2 yıl önce

GlayGkpnar

teşekkür ederim

2 yıl önce

lovaticbeyza

Son soruda elenmek nedir ya

2 yıl önce

nazlicanvrl

veletler

6 ay önce

Samed2634

Grey or gray?

4 ay önce

HediyeT.Od

Are yerine has gelince neden kabul etmedi?

3 yıl önce

ayseguldenbektas
ayseguldenbektas

Çünkü her hangi bir sahiplik belirtilmiyor. 'Var ' demiyoruz yani. Bir şeylerin özelliğini belirtiyoruz..

3 yıl önce

_Ayca_

Alakasi olmadigi icin are cogulu ifade eder has sahipligi

3 yıl önce

DursunDurm

Bu lanet bolum de ne cok ingilizceye veviri var. Tercuman olacagim sanki bu bolum sonunda!! Dengesiz uyarlanmis icerik diger bolumler neden bu kadar zor degil.

3 yıl önce