"Benim eteklerim gridir."

Çeviri:My skirts are gray.

4 yıl önce

35 Yorum


AsLaNSavasmaN

Grey de dogru gray de doğru. Bunların farkı ne ki?

4 yıl önce

haydarhaydar

aynen? bunların farkı ne?

4 yıl önce

Yomalyn
Yomalyn
  • Amerika İngilizcesi = "grey" (ve "color")
  • İngiltere İngilizcesi = "gray" (ve "colour")
1 ay önce

UmitAydin

Is ile are arasindaki farki soyler misiniz?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

özne 3. tekil se is, diğerleri için are (ben, I, için am).

4 yıl önce

DAKOTAZZZ

my name is diyoruz burda neden are

8 ay önce

Eyll306083

My name benim ismim anlamına geliyor sizce çoğullaştırılabilir mi?

3 ay önce

AknK6

Çoğul olduğu için are kullanılıyor eğer tek bir etek olsaydı is kullanılırdı. My skirt is gray My skirts are gray

4 hafta önce

ozlemugurlu

You, we, thay -> are / he, she, it -> is. Bunu kalip olarak dusunup ezberleyebioirsin bir sure sonra kalip kafanda yer edinecektir

4 yıl önce

greenhillsmanila

Are cogullarda is tek olanlarda kullanilir

3 yıl önce

TolgahanBy

Skirts zaten çogul degilmi bir daha are niye koyuyoruz

4 yıl önce

ayseguldenbektas
ayseguldenbektas

Bu cümle de are eteğin gri olduğunu belirtmek için kullanılıyor. Am is are yani be fiili olmak demek ya , o yüzden..

3 yıl önce

miray208542

Evet

3 yıl önce

gumus58

I have skirts are gray yazdim kabul etmedi olmuyormu boyle

4 yıl önce

miray208542

I have skirts are gray olamaz. I have yerine My skirts are grey olucak

3 yıl önce

Efqan

gray yerine grain yazdm ya neyin kafasini yasiyom ben :/

3 yıl önce

Esmanur142898

Bu ne abi ya bir cümle yanlıs hemen yanlış

1 yıl önce

Eyll515507

My skirt are gray yazdım etmedi s i yazmamış

8 ay önce

Ergul_nadia

Cogularda are tekilerde is gelir

4 yıl önce

Arzuurtekin

My skirts are gray burda neden are geldi? is yaptım yanlış dedi açıklar misiniz ??

3 yıl önce

ayseguldenbektas
ayseguldenbektas

çünkü benim eteklerim gri diyor bu cümlede. Etekler çoğul olduğu için de are geldi..

3 yıl önce

ecemyenici896

Çünkü skirts çoğuldur ve başına are gelir

3 yıl önce

miladiyne

my skirts gray olur mu

3 yıl önce

AliAkn2
AliAkn2

Biri etek biri gomlek cahil cahil konusmayin

3 yıl önce

_Ayca_

Grey i biliyordum gray i ilk defa duyuyorum :)

3 yıl önce

miray208542

Bazen are olmayınca kabul ediyo şimdi niye kabul etmedi

3 yıl önce

ZeynepAydingenc

Neden diğer şıklarda "grey" kullanılırken my skirts are gray denmiş?

3 yıl önce

serdarestik
serdarestik

My skirts are colour grey dedim :)

3 yıl önce

GlayGkpnar

neden are diyoruz

3 yıl önce

serdarestik
serdarestik

Skirts etekler demek çoğul olduğu için are kullanılır.

3 yıl önce

GlayGkpnar

teşekkür ederim

3 yıl önce

lovaticbeyza

Son soruda elenmek nedir ya

2 yıl önce

ela413310

Bende gray yerine grey yazdım kabul etmedi

1 ay önce

beyza536548

are niye kullanıyoruz

1 ay önce

cihat37985

Bu siralamayi bir türlü bulamadım ve çözemedim

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.