"He takes a tomato."

Fordítás:Elvesz egy paradicsomot.

February 10, 2014

22 hozzászólás


Shibelion

A fordítás kicsit úgy hangzik, mintha valaki összeházasodna egy paradicsommal.

February 27, 2014

fectroll

Igen, pont úgy. :)))))))

July 11, 2014

Mamika51

Kivesz egy paradicsomot. Ez miért nem jó?

December 23, 2014

VisiBarnabas

Az inkább 'take out'. Take=vesz, out=ki.

June 8, 2015

sziabarbi

Nekem sem volt jo. Pedig ha ranyomok a "takes"-re akkor a "kivesz" is egy lehetoseg

June 25, 2015

EndreNagy0

pl-ul a kosárból. Szerintem is jó.

January 16, 2017

Linacskaa

érthetelen az angol szöveg

February 7, 2015

BelaKosa

Lassító (teknős)? ;)

March 12, 2015

Anett718579

Nem lehet érteni a mondat végét!

July 27, 2015

pityek

szerintem is érthetelen az angol szöveg

August 10, 2015

Wolf_001

Az miért nem jó hogy: Ő elveszi a paradicsomot??

March 16, 2016

methosraven87

Mert "a tomato" van a mondatban és nem "the tomato".

March 16, 2016

Vi2ualRhythm

Nnna, ha a fordító is félreüthet, akkor én is! De ha nekem korrigálnom kell emiatt, akkor neki is. :) "Patadicsomot" - ez jó...

February 10, 2014

TrpsMrk

Fogja a paradicsomot?

July 13, 2015

Beta597248

Az a-t miert ejti ugy hogy eye?? :/ :D

September 16, 2015

methosraven87

Mert az ábécé szerinti a betűt is éj-nek ejtik. Eleinte engem is zavart, mert az iskolában úgy tanították, hogy ö-nek kell ejteni. Aztán észrevettem, hogy sok más angol szövegben is éj-nek ejtik. Arra lettem figyelmes, hogy ha gyors a szöveg, akkor van egy kis ö hangzása, de a lassabb szövegekben rendszerint éj-nek ejtik.

September 17, 2015

MartonErik4

Elveszi a paradicsomot. Miért nem jó?

December 8, 2017

Harga

Talán így jobb: Elvesz egy paradicsomot.

June 6, 2018

JuditkaB

Azt íram: "Fog egy paradicsomot " hahahaha, elfogadta.

January 3, 2018

Komuves

Az általa ajánlott fordítást nem fogadja el jónak, így aztán nem lehet befejezni a leckét, csak ha bezárom az alkalmazást.

July 11, 2018

Andi90687

A paradicsomot nem erteni normalisan. Nem igy ejtjük ki.

June 17, 2019

Harga

Nem gond, csak jegyezd meg, hogy amit így hallasz, azt hogyan írják éa mit jelent.

June 21, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.