"Sajnálom, nem én."

Fordítás:Sorry, not me.

4 éve

17 hozzászólás


aron84

A no-val a mondatot tagadjuk, a not-tal pedig szót

4 éve

CzaltigHilda

Én azt írtam, hogy - Sorry, not I. - Miért nem jó, ha az "I" = én, a " me" = engem nekem? Valaki magyarázza meg? Köszi!

4 éve

TamsFehr

A no-t miért nem fogadja el?

4 éve

ghysmo

Mièrt nem jo a no?? Mi a kulomseg a no es a not kozott???

4 éve

AndrasiBela

talán a mondaton belül not kell.

4 éve

atat67

Es azt h " i sorry, not me" ?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Olyan nincs, hogy "i sorry", csak I am sorry, vagy I'm sorry

4 éve

atat67

igen, tudom csak lemaradt... I'msorry. :D de már jelentettem :)

4 éve

Maminti.
Maminti.

Excuse me :-)

4 éve

Magdi57

A "me" az nem azt jelenti: nekem, engem?

4 éve

Ekecsi

Hilda nekem is ez a gondom.

3 éve

csoopi

Reflexbol sry-t irtam... ^^

3 éve

tamaszsigm

Ez hülye!!! Szóról szóra azt irtam be amit ki ìrt!!

3 éve

SmuelSoma

Az opciói becsapósak, nem mindig lehet rá számítani. Inkább ne ajánlana semmit, mert így félrevezet.

5 hónapja

AnettSzilg3

Miért me-vel fejezi ki, miért nem úgy, hogy: Sorry, not I. Valaki magyarázza el nekem! Anett

1 éve

malackutya

Ha allitmanykent van az en, akkor me targyesetet irunk, de en t jelent. Ugy tapasztalom, h ha egyedul all, rovid tomondat vegen, akkor igy kell hasznalni. /biztos nem profi a magyarazat, de nekem eddig bevalt./

6 hónapja

FarkasGerg13

Azért nem fogadja el mert a not és a no nak külön felhasználási helye van

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.