1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Köszönöm, nem."

"Köszönöm, nem."

Fordítás:No, thanks.

February 10, 2014

20 hozzászólás


oratt

A thanks, no miért nem jó?


elefant_88

Enis ezt hibáztam


-mate001-

Igen a thanks az köszi meg a sorrend is fontos


klaril

A"thank you, no" miért nem jó?


LevaiImre76

Jó kérdés.. Én csak abból következtettem hogy No thank you lesz a jó,mert a szavak közül a No volt nagy betűvel kezdődő a többi csupa kisbetűs...


Daftsadie

Azért, mert az angolban ez a helyes sorrend: "No, thank you." Sokkal kötöttebb a szavak sorrendje, mint a magyarban, amit ugyanúgy meg kell tanulni, mint a szavak jelentését.


NndorMursa

Nem szereti a slengeket..:(


eDKsEvqP

Nekem nem fogadta el a no thank et miért


Kikoto9

Köszönöm, nem. = No, thanks. Miért nem jó a No thank you?


Kikoto9

Hja rajottem. Én no helyett Not-ot írtam


Szanzs

A thanks azt jelenti, köszi. Nem? Hol így fogadja el, hol úgy. Ez nem következetes.


namlakekreb

megint beleszaladtam egy olyan dologba, ami szerintük nem jó szerintem igen az én megoldásom: no, thanks


ildi875609

Miert nem lephetek tovabb,ha nem kerem a PLUSZT ?


gabikaMudr

Akkor nem értem nekem nem fogadta el


LaszloKissiki

Ez megint egy butaság. Szmorú hogy tele van ilyenekkel a Duolingó


nqoNX

A thanks köszi es nem köszönöm!


SzabRudof

Mi ez megint?No thank nem thank you

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.