Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The turtle eats the apple."

Çeviri:Kaplumbağa elmayı yer.

4 yıl önce

25 Yorum


KamileTopr

Kaplumbaga elma yer olmaz mi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olmaz arada the yüzünden fark var https://www.duolingo.com/comment/1646458

4 yıl önce

serhan128828

Neden olmuyor ne fark varki yani

1 yıl önce

hyurt12

The kelimesi elmayı işaret ediyor . The olmasaydı dediğiniz gibi sadece elma olurdu .

1 yıl önce

alpzxc

aynen bende senin gibi yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

ProKaan2

The ne olacak

3 ay önce

ertanfb

The woman tercumesini yazarken sadece kadin yazinca kabul ediliyorda kaplumbagada niye olmuyor

4 yıl önce

hyurt12

Burada ki the ile sizin söylediğiniz çok farklı . Mesela kaplumbağa olan cümlede elma işaret ediliyor ve elmayı oluyor ama the woman kelimesinde ise kadın önceden bilinen biri olduğu için the getiriliyor .

1 yıl önce

Esma-Nur-516

an diyor the çıkıyor

2 yıl önce

HmeyraGeze

Ya bende eat hicbir zaman kabul gormuyor

2 yıl önce

DeryaDeniz57874

Cumlenin en sonuna yazma eat

1 yıl önce

Senanur51

Hicbir seyi anlamiyor

2 yıl önce

UmutBarMer

nasıl olmaz ya the nın anlamı değiştirmemesi lazım

2 yıl önce

Merve-mele1

Çok saçma olmuş kaplumbağa elma yer yazınca aynı şey oluyor

1 yıl önce

fatma965921

Ben kendisinin sesini dinletiyom. Yine olmadi diyo.

11 ay önce

kemal669405

Elma yı ne elma olcak beynimi ...

4 ay önce

HusneNadir

Mikrofonu kullanamiyorum yardimmmmmm

3 yıl önce

HSEYNSAYGI

Sey yap hani dinliyosun ya cumleyi ona bas ve kelimeyi soleyecegin yere bas oluyo ben ole yapiyom benim mikrofon calisiyo ama bazen anlamiyo dogru soluyom ama anlamiyo bende ole yaptim

3 yıl önce

Senanur51

Bnmkinde algilamiyo denedim daha once

2 yıl önce

FundaBur

Telefon sesini ac

2 yıl önce

Senanur51

Ayarlardan mikrofonu ac

2 yıl önce

rmak132819

Yanlış soyluyon dio ama dogru soyliyom

1 yıl önce

Rima979076

eat yazıyosun eats çıkıyo

11 ay önce

beyza769345

Söylemmio

11 ay önce

SerkanKaya375766

Ben doğru yaptım

8 ay önce