1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The turtle eats the apple."

"The turtle eats the apple."

Çeviri:Kaplumbağa elmayı yer.

February 10, 2014

46 Yorum


KamileTopr

Kaplumbaga elma yer olmaz mi


ahmetf1

sen çok biliyon


bilsem

bence saygılı olalım demekki biliyorda konuşuyor ahmetf1


serhan128828

Neden olmuyor ne fark varki yani


hyurt12

The kelimesi elmayı işaret ediyor . The olmasaydı dediğiniz gibi sadece elma olurdu .


alpzxc

aynen bende senin gibi yazdım kabul etmedi


ertanfb

The woman tercumesini yazarken sadece kadin yazinca kabul ediliyorda kaplumbagada niye olmuyor


hyurt12

Burada ki the ile sizin söylediğiniz çok farklı . Mesela kaplumbağa olan cümlede elma işaret ediliyor ve elmayı oluyor ama the woman kelimesinde ise kadın önceden bilinen biri olduğu için the getiriliyor .


Esma-Nur-516

an diyor the çıkıyor


HmeyraGeze

Ya bende eat hicbir zaman kabul gormuyor


DeryaDeniz57874

Cumlenin en sonuna yazma eat


Senanur51

Hicbir seyi anlamiyor


UmutBarMer

nasıl olmaz ya the nın anlamı değiştirmemesi lazım


Merve-mele1

Çok saçma olmuş kaplumbağa elma yer yazınca aynı şey oluyor


fatma965921

Ben kendisinin sesini dinletiyom. Yine olmadi diyo.


kemal669405

Elma yı ne elma olcak beynimi ...


HusneNadir

Mikrofonu kullanamiyorum yardimmmmmm


HSEYNSAYGI

Sey yap hani dinliyosun ya cumleyi ona bas ve kelimeyi soleyecegin yere bas oluyo ben ole yapiyom benim mikrofon calisiyo ama bazen anlamiyo dogru soluyom ama anlamiyo bende ole yaptim


Senanur51

Bnmkinde algilamiyo denedim daha once


FundaBur

Telefon sesini ac


Senanur51

Ayarlardan mikrofonu ac


rmak132819

Yanlış soyluyon dio ama dogru soyliyom


Rima979076

eat yazıyosun eats çıkıyo


figenay1

bende tosbağa elmayı yer çıktı hahahaha..


HakanYldrm372791

Yapacağınız lunaparkı ben gidiyom


mutlubiri

Bende aynısını yazdim hata verdi Kaplumbağa elmayı yer foto yuklenebiliyorsa yukleyecem ekran foto aldim


ErsinSerbe

The yı söylerken sanki a gibi söylüyor


ecmel11

Ben daha söyle meden oldu yaaaaaaaaaaaaaa.......


lucky491485

The derken "ve" diyormuş gibi


ogz.ozy

kaplumbağalar elmayı yer olmaz mı


Selcen_Ozturk

cogullukl durumu söz konusu degil. turtles yazmiyor orada


DeryaDeniz57874

Cogunluk kullanmadi


MerveHseyi

Telefonumda yumusak g yok. Gyi kabul etmesi gerekir


PhoneGuyTR

G nin ütüne uzun basarsan olur ğ


BATURBEYBA

Resmini cektim isteyene gondereyim


Lunar41

Artı g nin üstüne bssılı tut


BATURBEYBA

Kaplumbağa elmayi yer yazdim yanlis cevap dedi tospaga elmayi yer diye xogru cevap yazi ayip ama


bilgekaganyilmaz

Yalan yanlis bilgiler verme. Kaplumbağa elmayi yer dogru kabul ediyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.