1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Die Arbeitgeber sind Freunde…

"Die Arbeitgeber sind Freunde."

Çeviri:İşverenler arkadaştır.

September 18, 2016

8 Yorum


humetin

İşverenler arkadaş


humetin

İşverenler arkadaş (Kabul edilmiyor ! )


Mustafa.40

Bu kelime çoğul mu yardımda işveren yazıyor cevap işverenler diye çıkıyor.


ABDULKADRE1

Die kullandığı için galiba


humetin

Die Arbeitgeber sind alte Freunde =


humetin

Die Arbeitgeber , die jeden Abend Bier trinken, sind Freunde. =


humetin

Die Arbeitgeber wollen in den Urlaub gehen.=


srkndnsn

İşverenler arkadaş kabul edilmesi lazım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.