A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A testvérem börtönben van."

Fordítás:My sister is in prison.

4 éve

17 hozzászólás


Poppenet

a sibling ide miért nem jo? testvért irt a mondat

4 éve

Kincskereso

már jó a sibling 2014.09.03

3 éve

Nadybabe

de jó. jelenteni kell

4 éve

nori.rule

A jail miert nem jo?

4 éve

Nadybabe

jó. jelenteni kell

4 éve

jthassy

Nem tudhatjuk, hogy nőnemű testvérről van-e szó, a sibling szó lenne a megfelelő

3 éve

CsabaKri

"My brother is in the prison" miért nem jó?

4 éve

rock4ever

nem kell a the a prison elé!

4 éve

CsabaKri

Értem én, csak miért hiba, ha ott van?

4 éve

rock4ever

intézmények esetén, amikor rendeltetésszerű használatukról beszélünk nem kell a the névelő: church, school, prison, university, etc pl: I am at school - suliban vagyok (diákként) de i am at the school - suliban vagyok (pl. festőként ott dolgozom a folyosó kifestésén)

4 éve

CsabaKri

Értem, köszi a felvilágosítást! :)

4 éve

AnnamriaBa10

En is ezt irtam, nekem sem fogadta el, erdekelne, miert nem jo?

3 éve

hosohigeszti

Èn is ezt irtam :(

2 éve

Attila44

inside-ot nem lehet használni az in helyett?

3 éve

Nadybabe

Inside az bent egy zárt térségben. Inside az a külsőnek az ellentétje. Fizikailag zárt. Egy börtönnek van kül meg beltér.. Tehát nem Inside. ha nem csak IN. The clothes are inside the closet. Aruhák benne vannak a szekrényben.

3 éve

Attila44

Köszi, így már értem!

3 éve

Sztankay54

Mi a baja avval ,hogy a börtönben van....magyarul az a logikus.

2 éve