"Ismerem."

Fordítás:I know her.

February 10, 2014

7 hozzászólás


kisb

Ismerem = i know , de nem helyes . A magyarban ebben az esetben is meg kellene nevezni valakit vagy valamit. Véleményem szerint az "Ismerem őt" = "I know him"

February 10, 2014

SankoNero

Nekem is ez volt az első gondolatom, de lehet, hogy az "I know"=tudom, az ismerem (személyt, vagy valamit) "I know him/her/it",.. a magyarban se mondod feltétlenül hozzá azt őt/ezt, csak ott a szövegből tudod. Persze engemet is megvezetett, de segít elhagyni a droid gondolkodást, hogy magadban, a mondat összes részét különfejezed ki. Szvsz

February 12, 2014

DiriSiri

Nem az az " i know ". Jelentése: Tudom. Az ismerem azért helyes mert E/3 - ba van

April 25, 2019

nkatika

Ismerem. Ez lehetne (nálam pl.), hogy ismerem AZT, nem pedig őt. Tehát lehetséges megoldásként a tárgyat is el kéne fogadni, hiszen nincs a mondatban kötöttség. Jelentettem - de mínusz egy élet :(

February 14, 2014

DiriSiri

Nem mert " Him"

April 25, 2019

Laci162905

Teljesen jogos

July 5, 2019

AlexandraK575737

Honnan tudjam, hogy most ffire, vagy nőre gondol?! Én her-t írtam, ugyanúgy el kellene fogadni mint a him-et. Tök mindegy mit írok oda...

September 23, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.