1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Obst esse ich nicht."

"Obst esse ich nicht."

Çeviri:Ben meyve yemem.

September 18, 2016

16 Yorum


ridvan.B

ich esse nicht obst.... neden doğru değil


SabineBergmann1

cümle yapisi yanliş. Normalde özne, not, nesne. Dimiyoruz: "Ich esse KEIN Obst".
"nicht Obst" = yanliş, "nicht" sadece ile sifatlar ve fiiller: nicht gut = iyi değil, nicht schön = güzel değil, nicht essen = yememek, nicht mögen = beğenmemek. ama: kein Obst (nötr-das Obst) = meyve değil, keine Mahlzeit (dişi-die Mahlzeit)= öğle değil, kein Mann (eril-der Mann) = adam değil Obst esse ich nicht - Burada "nicht" başvurdugu "essen" - Ich esse es nicht - (nicht essen) Türkçe öğreniyorum. Benim Türkçem henüz iyi değil.


CenkGencer

Cok iyi anlatmissiniz ben nicht'i isimlerle kullanamiyoruz sadece sifat ve fiil onunde kullanabiliriz. Du hast es sehr gut erzählt. You described very well the usage of 'Nicht' where it is appropriate before verbs and why inappropriate with Nouns. Congratulations


furkansoft78

meyve yemem ben yazdım kabul etmedi.


janjan962315

Meyve beni yemez sandım . Beynim yandı


resul766481

Biri bana ich esse obst nicht neden olmadığını lütfen açıklasın. Sanki alman dil kurumu burası. Bir tane almanın böyle cümle kurduğunu sanmıyorum.


ahmetfaruk211

Istemek fiili kullanilmamis cunku. Nicht olumsuzluk anlami katar


seratsss

Meyve yemem ben kabul edilmeli. Dogrusu bu


SibanM

"İch esse Obst nicht" olmaz mi?


CemPakkan

kelimeler yanlış dizilmemişmi?


fatihmehmetyldz

Neden devrik cümle? Ve neden ''Keine'' değil de, nicht?


ridvan.B

aynen neden olumsuz oldu. ich değilde neden meyve başa geldi.


mavibeyaz3

Kelimeler yanlis mi dizilmiş? Ich esse nicht obst seklinde olmayacak mi?


melekturkt

Gittim onlar meyve yiyor yazdım ya


Serdar309409

Meyve yiyemiyorum" kabul eder misin?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.