Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Obst esse ich nicht."

Çeviri:Ben meyve yemem.

2 yıl önce

13 Yorum


furkansoft78
furkansoft78

meyve yemem ben yazdım kabul etmedi.

1 yıl önce

ridvan.B

ich esse nicht obst.... neden doğru değil

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

cümle yapisi yanliş. Normalde özne, not, nesne. Dimiyoruz: "Ich esse KEIN Obst".
"nicht Obst" = yanliş, "nicht" sadece ile sifatlar ve fiiller: nicht gut = iyi değil, nicht schön = güzel değil, nicht essen = yememek, nicht mögen = beğenmemek. ama: kein Obst (nötr-das Obst) = meyve değil, keine Mahlzeit (dişi-die Mahlzeit)= öğle değil, kein Mann (eril-der Mann) = adam değil Obst esse ich nicht - Burada "nicht" başvurdugu "essen" - Ich esse es nicht - (nicht essen) Türkçe öğreniyorum. Benim Türkçem henüz iyi değil.

1 yıl önce

enes732069

How are you madam?

2 ay önce

ahmetfaruk211

Istemek fiili kullanilmamis cunku. Nicht olumsuzluk anlami katar

1 yıl önce

seratsss

Meyve yemem ben kabul edilmeli. Dogrusu bu

2 ay önce

koray442502

Meyve yemek istemiyorum
Yazdım fakat kabul etmedi.

2 yıl önce

CemPakkan

kelimeler yanlış dizilmemişmi?

1 yıl önce

fatihmehmetyldz

Neden devrik cümle? Ve neden ''Keine'' değil de, nicht?

1 yıl önce

ridvan.B

aynen neden olumsuz oldu. ich değilde neden meyve başa geldi.

1 yıl önce

mavibeyaz3

Kelimeler yanlis mi dizilmiş? Ich esse nicht obst seklinde olmayacak mi?

1 yıl önce

janjan962315

Meyve beni yemez sandım . Beynim yandı

3 ay önce

SibanM

"İch esse Obst nicht" olmaz mi?

1 ay önce