"Obst esse ich nicht."

Çeviri:Ben meyve yemem.

September 18, 2016

16 Yorum


ridvan.B

ich esse nicht obst.... neden doğru değil

February 26, 2017

SabineBergmann1

cümle yapisi yanliş. Normalde özne, not, nesne. Dimiyoruz: "Ich esse KEIN Obst".
"nicht Obst" = yanliş, "nicht" sadece ile sifatlar ve fiiller: nicht gut = iyi değil, nicht schön = güzel değil, nicht essen = yememek, nicht mögen = beğenmemek. ama: kein Obst (nötr-das Obst) = meyve değil, keine Mahlzeit (dişi-die Mahlzeit)= öğle değil, kein Mann (eril-der Mann) = adam değil Obst esse ich nicht - Burada "nicht" başvurdugu "essen" - Ich esse es nicht - (nicht essen) Türkçe öğreniyorum. Benim Türkçem henüz iyi değil.

July 13, 2017

CenkGencer

Cok iyi anlatmissiniz ben nicht'i isimlerle kullanamiyoruz sadece sifat ve fiil onunde kullanabiliriz. Du hast es sehr gut erzählt. You described very well the usage of 'Nicht' where it is appropriate before verbs and why inappropriate with Nouns. Congratulations

December 28, 2018

furkansoft78

meyve yemem ben yazdım kabul etmedi.

May 1, 2017

ahmetfaruk211

Istemek fiili kullanilmamis cunku. Nicht olumsuzluk anlami katar

November 14, 2016

janjan962315

Meyve beni yemez sandım . Beynim yandı

June 29, 2018

seratsss

Meyve yemem ben kabul edilmeli. Dogrusu bu

July 20, 2018

SibanM

"İch esse Obst nicht" olmaz mi?

September 12, 2018

resul766481

Olurdu

September 10, 2019

CemPakkan

kelimeler yanlış dizilmemişmi?

December 24, 2016

fatihmehmetyldz

Neden devrik cümle? Ve neden ''Keine'' değil de, nicht?

February 28, 2017

ridvan.B

aynen neden olumsuz oldu. ich değilde neden meyve başa geldi.

March 1, 2017

mavibeyaz3

Kelimeler yanlis mi dizilmiş? Ich esse nicht obst seklinde olmayacak mi?

April 6, 2017

melekturkt

Gittim onlar meyve yiyor yazdım ya

January 14, 2019

Serdar309409

Meyve yiyemiyorum" kabul eder misin?

July 31, 2019

resul766481

Biri bana ich esse obst nicht neden olmadığını lütfen açıklasın. Sanki alman dil kurumu burası. Bir tane almanın böyle cümle kurduğunu sanmıyorum.

September 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.