1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I did not speak to him."

"I did not speak to him."

Překlad:Já jsem s ním nemluvil.

September 18, 2016

9 komentářů


jardanovk

Překlad z angličtiny....I did not speak to him...Nemluvil jsem k němu?? I did not speak with him...spíše Nemluvil jsem s ním?? #Nemluvil jsem k němu by se překládalo prosím jak?

September 18, 2016

kacenka9

'to him' je oboji. K nemu take uznavame. V cestine to, krome mluveni k masam, neni casty vyraz. Ale v AJ je to ve vyznamu 's nim' castejsi, nez with him

September 18, 2016

robod.cz

Jemi líto ale "Nemluvil jsem k němu." nebylo uznáno.

October 3, 2019

Petra702797

Já s ním nemluvil... Neuznano... A nabizeny spravny preklad: Já s ním nemluvil ... Tak to potom nechapu :-)

June 16, 2017

Nemesis_NaR

A jste si jistá, že se mělo překládat? Nebylo to cvičení s reproduktorem? Tam se má napsat anglicky, co jste slyšela.

June 16, 2017

nueby

"Já s ním nemluvil" v seznamu správných odpovědí nemáme, protože vynechání tvaru pomocného slovesa být v minulém času prvních osob je nespisovné.

Nabízený správný překlad tedy buď nebyl, jak uvádíte, nebo byl, ale pak se tahle debata netýká našeho týmu, ale programátorů v Pittsburghu.

June 16, 2017

Zdenk725099

03/2019...šlo by ....já na něj nemluvil ?

March 10, 2019

MichalEkl

Proč to neuznalo "nemluvil jsem s ním" ?

October 11, 2019

rambicek

Proč mi to neuznalo správnou odpověď ?

February 18, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.